VAR استفاده نمی شود به درستی می گوید بارسا مربی Setien

این ویدئو دستیار داور (VAR) سیستم استفاده نمی شود به درستی در لالیگا, بارسلونا, مدیر Quique Setien روز دوشنبه

توسط NEWSMINERAL در 3 تیر 1399

این ویدئو دستیار داور (VAR) سیستم استفاده نمی شود به درستی در لالیگا, بارسلونا, مدیر Quique Setien روز دوشنبه گفت: پس از رئال مادرید در بحث برنده شدن در رئال سوسیداد.

مادرید ضرب و شتم جامعه 2-1 به صعود بالاتر از بارسلونا در لالیگا اما سمت خانه بودند آزرده چرا که آنها تا به حال یک هدف رد ور برای آفساید و کریم بنزما را برنده ایستاده بود پس از او به نظر می رسد برای کنترل توپ با بازوی خود را.

"چیزهایی هستند که ما نمی توانیم کنترل و که آیا ما بستگی دارد. همه دیدند چه اتفاقی افتاد در Anoeta و هر کس می خواهد خود را در قرعه کشی نتیجه گیری" Setien به خبرنگاران گفت: پیش از روز سه شنبه دیدار مقابل اتلتیک بیلبائو.

"این قابل فهم است که ما فکر می کنیم که چرا برخی از اقدامات است که در حال بررسی این داور خودش آنها را بررسی و آنها همین کار را انجام نمی در دیگر بازی می کند.

"آنها این کار را در برخی از مسابقات و در برخی دیگر (که نیست). بنابراین شما واقعا می تواند فکر می کنم که (VAR) است که به درستی استفاده می شود."

Setien گفت مجادلات بخشی از فوتبال است.

"ما تا به اینجا بوده است برای بسیاری از سال و این تغییر نمی کند. همیشه همان بحث همیشه وجود دارد," او اضافه شده است.

"VAR یک ابزار است که می تواند ما را بهتر, اما ما مجبور به استفاده از آن را به نمایش واضح تر از واقعیت است."

با 65 امتیاز هر, واقعی بالای جدول رده بندی با توجه به برتر سر-به-سر ضبط اما Setien متقاعد شده است که عنوان مسابقه ای است که هنوز هم در بارسلونا را از دست.

"در حال حاضر حاشیه خطای کوچکتر است اما آن را نیز کوچکتر برای آنها" او گفت:.

"رئال مادرید نمی تواند هر گونه اشتباه. بسیاری از لیگ تصمیم گرفته در پایان وجود دارد هشت بازی باقی مانده است. مادرید هنوز هم به بازی بازی های سخت مثل ما."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب