Vande بهارات ماموریت مرحله 3: در اینجا statewise قرنطینه قوانین بین المللی برای مسافران

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 11 ژوئن 2020 5:28:19 pm مسافران آماده به هیئت مدیره پروا

توسط NEWSMINERAL در 22 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 11 ژوئن 2020 5:28:19 pm
covid 19, quarantine rules, international passengers مسافران آماده به هیئت مدیره پرواز به دهلی نو در دالس Aiport در واشنگتن آمریکا در روز پنج شنبه. (منبع: توییتر/@CGI_Atlanta)

Coronavirus (Covid-19): مرحله سوم از Vande بهارات ماموریتهند ماموت بازگشت ورزش را آغاز کرده است در میان سردرگمی بیش متفاوت قرنطینه قوانین برای تماس های ورودی مسافران بین المللی در کشورهای مختلف است. در حالی که مسافران باقی ماند و بهت زده در مورد رزرو پرواز اتصال و قرنطینه قوانین سرکنسولگری هندوستان, New York, مشترک برخی از سوالات متداول مربوط به مسافری نمایش داده شد.

مردم به قصد کتاب پرواز به هند از ژوئن 11 به بعد باید ثبت نام خود را با کنسولگری. برای مسافران که می تواند یک پرواز مستقیم به مقصد متحده آنها می توانند پرواز به دهلی نو. اما مسافران را تحت قرنطینه طبق سیاست در دهلی قبل از آنها مجاز به ادامه به خانه متحده است. تحت هیچ شرایطی مسافران بین المللی اجازه خواهد داشت به مخلوط با مسافران داخلی قبل از تکمیل اجباری قرنطینه.

همچنین مسافران می توانید اتصال پرواز به کشورهای خود را در هنگام ورود. آنها فقط می توانید ادامه دهید و پس از اتمام دوره قرنطینه اجباری در فرودگاه از ورود. اما آنها می تواند به هیئت مدیره پرواز اتصال در هنگام ورود اگر آن است که یک فیدر پرواز.

مسافران را مجبور به ارائه تعهد در زمان رزرو و همچنین در فرودگاه قبل از سوار شدن. تعهد و مقررات قرنطینه می توان در http://www.airindia.in. چک لیست پروازهای تحت Vande بهارات ماموریت در اینجا

علاوه بر این مسافران را نیز باید به حساب قوانین مختلف مربوط به قرنطینه و ورود عبور می کند و به کشورهای مختلف است.

در اینجا دستورالعمل های کشورهای مختلف صادر شده برای مسافران بین المللی:

دهلی نو

مسافران بین المللی را به انجام اجباری Covid-19 تست و هفت روز از نهادی شده است. در حالی که دولت قرنطینه مرکز رایگان است هزینه قرنطینه امکانات در هتل های تعیین شده پرداخت می شود. پس از این بدون علامت مسافران مجاز خواهد بود برای رفتن به مدت 7 روز خانه قرنطینه با یک مشاوره برای نظارت بر خود. مسافران همچنین نیاز به دانلود Aarogya Setu برنامه در هنگام ورود.

آندرا پرادش

مسافران نیاز به ثبت نام در spandana.ap.gov.قبل از خرید بلیط. علامتی افراد را به نهادی قرنطینه جایی که آنها باید آزمایش می شود در هنگام ورود. آنها را آزمایش می شود دوباره پس از 7 روز و اگر منفی آنها منتشر خواهد شد برای خانه قرنطینه یکی دیگر از 7 روز.

کارناتاکا

کسانی که سفر به دولت را مجبور به ثبت نام در کارناتاکا دولت Seva Sindhu پورتال در sevasindhu.کارناتاکا.gov.در. مسافران نیاز به پر کردن 'Covid-19: سفر به کارناتاکا از دیگر کشور' فرم که در آن از آنها خواسته خواهد شد اگر آنها قرنطینه توسط مقامات در گذشته و در این مدت. این ممکن است به کمک آمده برای مردم در نظر گرفتن اتصال پرواز به دولت است.

تامیل نادو

تمام مسافران سفر به تامیل نادو نیاز به ثبت نام در سایت دولت و درخواست برای TN e-منتقل می کند. مسافران می توانید انتخاب برای خانه قرنطینه از 14 روز اگر آنها به اندازه کافی امکانات. اگر نه آنها را مجبور به انتخاب کردن برای پرداخت قرنطینه تسهیلات ارائه شده توسط دولت است.

ماهاراشترا

– همه مسافران نیاز به دانلود Aarogya Setu برنامه و بسيط خود اعلام در هنگام ورود.

– اجباری 14-بعد صفحه اصلی قرنطینه.

کرالا

مهاجرین عودت می توانید در حال حاضر ماندن در زیر مشاهده در خانه های خود را برای 14 روز به عنوان دولت تجدید نظر اجباری نهادی قرنطینه قوانین. زودتر مرکزی دستورالعمل مورخ 24 مه گفته بود همه مهاجران بازگشت به هند باید تحت 14 روز در قرنطینه — "هفت روز پرداخت نهادی قرنطینه در هزینه های خود را" پس از هفت روز از خانه شده است.

پس از اخذ بلیط پرواز مسافران باید ثبت نام اطلاعات خود را در covid19jagratha.کرالا است.nic.در. ورود مسافران نیاز به حمل e-عبور پس از ثبت نام مشخصات خود را. برخی از کلید اختصارات مربوط به عبور:

CCJ – بدون شمارنده, e-تصویب دستور از مبدا.
TRV – اگر pax ندارد و e با تصویب نهادی قرنطینه تا شما منتقل می کند. Pax نمی شود فرستاده می شود.
COK – نیاز به پر کردن فرم در مبدا. در مورد از دست pax پر کنید می توانید کتابچه راهنمای کاربر فرم ورود. این افسر بهداشت را سرگرم اعداد بزرگ است.

در هنگام ورود مسافران نیاز به نشان می دهد خود را e-تصویب به وزارت بهداشت در فرودگاه و انجام خانه قرنطینه برای 14 روز. مسافر نیز باید پر خود اعلام فرم ارائه شده توسط دولت کرالا در مبدا ایستگاه.

اوتار پرادش

بین المللی و مسافران را مجبور به انجام هفت روز از اجباری نهادی قرنطینه که در آن آنها خواهد شد تست شده برای Covid-19 و اجازه خواهد داشت برای رفتن به صفحه اصلی قرنطینه اگر آنها تست منفی است.

– مسافران نیاز به ثبت نام در سایت reg.upcovid.و یا تماس 1800-180-5145 قبل از خروج آنها از ورود به سالن.

– مسافران آینده برای کوتاه مدت (< 7days) و سفر به برخی دیگر مقصد را به ارسال خود رفت و آمد اطلاعات و خواهد بود معاف از قرنطینه اقدامات است.

پنجاب

بین المللی و مسافران را مجبور به انجام 7 روز از اجباری نهادی قرنطینه که در آن آنها خواهد شد تست شده برای Covid-19 و اجازه خواهد داشت برای رفتن به صفحه اصلی قرنطینه اگر آنها تست منفی است.

– قبل از سوار شدن مسافران نیاز به ثبت نام در کوا پنجاب برنامه.

جامو و کشمیر

– اجباری Covid تست و 14 روز نهادی قرنطینه در هنگام ورود. مسافران منتشر خواهد شد برای خانه قرنطینه اگر آنها تست منفی است.

Odisha و راجستان

– اجباری 14-بعد صفحه اصلی قرنطینه

غرب بنگال

– مردم ورود West Bengal باید خود اعلام شکل بیان کرد که آنها تا به حال آزمایش مثبت برای COVID-19 در دو ماه گذشته.

– همه مسافران باید تحت غربالگری سلامت در نقطه عزیمت و تنها بدون علامت مسافران مجاز به هیئت مدیره هواپیما.

– 14 روز خانه قرنطینه; ثبت نام با Sandhane برنامه

گجرات

– مسافران نیاز به ثبت نام در http://www.suratmunicipal.gov.in قبل از فرود در سورات.

– 14 روز در قرنطینه صفحه اصلی

گوا

تست اجباری برای مسافران بین المللی. آنها را مجبور به ماندن در نهادی قرنطینه تا نتایج آزمون هستند.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن