Vande بهارات ماموریت 2.0: 145 پروازها به مقصد ارسال می شود به 31 کشور به رشته سرخپوستان

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: مارس 12 سال 2020 5:35:11 pm بیشترین تعداد پرواز (13) عمل

توسط NEWSMINERAL در 23 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: مارس 12 سال 2020 5:35:11 pm
vande bharat mission, vande bharat mission flights, vande bharat mission flight schedule, vande bharat mission flight list, india flights, US India flights, UK India flights, india coronavirus lockdown بیشترین تعداد پرواز (13) عمل خواهد شد بین هند و ایالات متحده در فاز دوم, پس از امارات متحده عربی (11) و کانادا (10), عربستان سعودی (9) و انگلستان (9). (عکس)

فاز دوم Vande بهارات ماموریت — هند یکی از بزرگترین بازگشت ورزش به سرخپوستان رشته در کشورهای دیگر با توجه به Covid-19 بحران را ببینید مرکز عامل 149 پرواز از مارس 16 مارس 22.

در این مرحله وزارت هواپیمایی کشوری است هماهنگی با وزارت امور خارجی و دولت برای بازگرداندن شهروندان هند از نزدیک به 31 کشور در 149 پرواز.

در مرحله اول هوایی هند و هوایی هند اکسپرس عامل 64 پروازهای بین آوریل 7 و 14 ماه مه را در حدود 15,000 سرخپوستان که رشته در 12 کشور.

در فاز دوم پرواز ارسال خواهد شد تا کشورهایی مانند فرانسه, آلمان, ایتالیا, ایرلند, تایلند ، روسیه ، قزاقستان ، اوکراین ، قرقیزستان ، گرجستان و کانادا و استرالیا و نپال و دیگران برای اولین بار.

بیشترین تعداد پرواز (13) عمل خواهد شد بین هند و ایالات متحده در فاز دوم, پس از امارات متحده عربی (11) و کانادا (10), عربستان سعودی (9) و انگلستان (9).

vande bharat mission, vande bharat mission flights, vande bharat mission flight schedule, vande bharat mission flight list, india flights, US India flights, UK India flights, india coronavirus lockdown کشور-دانا عملیات پرواز.

دستورالعمل صادر شده توسط وزارت خانه برای مرحله اول است که به احتمال زیاد قابل استفاده برای فاز دوم بیش از حد. این MHA اعلام کرده بود که این رشته سرخپوستان است که می تواند به ارمغان آورد ویژه پرواز از خارج از کشور می خواهم که برای دانلود "Aarogya Setu" نرم افزار تلفن همراه و به دنبال دولت-صدور دستورالعمل های بهداشتی.

همچنین به عنوان خوانده شده | ویزا OCI کارت تعلیق مانع از چندین سرخپوستان در آمریکا از پرواز بازگشت به خانه

این بیانیه در ادامه گفت که مسافران خواهد بود پزشکی نمایش قبل از گرفتن پرواز. فقط بدون علامت مسافران را مجاز به سفر. در طول سفر همه مسافران را به دنبال پروتکل های صادر شده توسط وزارت بهداشت و وزارت هوانوردی ، مسافران نیز باید به امضای تعهد برای رفتن به 14 روز در قرنطینه در هنگام ورود در هند.

vande bharat mission, vande bharat mission flights, vande bharat mission flight schedule, vande bharat mission flight list, india flights, US India flights, UK India flights, india coronavirus lockdown بیشترین تعداد پروازهای عمل خواهد شد بین هند و ایالات متحده در فاز دوم. (اکسپرس عکس)

هند تا کنون عودت به عنوان بسیاری از 6,037 سازمان ملل در 31 پروازهای تحت اولین مرحله از Vande بهارات ماموریت پس ممکن است 7.

"هوایی هند همراه با آن فرعی هوایی هند اکسپرس عامل در مجموع 64 پرواز (42 توسط هوایی هند & 24 توسط AI اکسپرس) به 12 کشور منطقه ، ایالات متحده آمریکا, انگلستان, بنگلادش, سنگاپور, عربستان سعودی, کویت فیلیپین و امارات متحده عربی و مالزی به بازگرداندن 14 ، 800 زمین سرخپوستان در مرحله اول" وزارت هواپیمایی کشوری گفت: در آزادی مطبوعات در روز سه شنبه.

سه کشتی های نیروی دریایی نیز ارسال شده به مرد به عنوان بخشی از Samudra Setu ماموریت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن