وادودارا: 1,209 مهاجران ترک به صورت ویژه آموزش

نوشته شده توسط Aditi رجا | وادودارا | منتشر شده در تاریخ: 5 مه سال 2020 6:19:44 am ویژه قطار با 24

توسط NEWSMINERAL در 16 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Aditi رجا | وادودارا | منتشر شده در تاریخ: 5 مه سال 2020 6:19:44 am
coronavirus cases, India lockdown, migrant worker, special train, Vadodara news, Indian express news ویژه قطار با 24 غیر مطبوع مربیان را پوشش فاصله حدود 1,110 کیلومتر در ساعت 22. (Representationl)

مدت کوتاهی پس از نیمه شب 38 ساله محمد علم از سهرنپور در اوتار پرادش رسیده وادودارا ایستگاه راه آهن در یکی از اتوبوس های شهر ارسال توسط دولت های منطقه به بهانه 1,209 کارگران مهاجر از رشته در وادودارا از مستند تحمیل شد در ماه مارس ، آنها بخشی از اولین دسته از مهاجران از بالا به بازگشت به خانه توسط ویژه Shramik بیان از وادودارا به لکنو که رفتگان در 2.30 صبح دوشنبه.

محکم به دو قطعه از کاغذ و علم خود را برداشت به رنگ قرمز و قهوه ای کیسه ای و به دنبال دستورالعمل از افسران پلیس مطمئن شوید که گروه حفظ فاصله و سوار خود را تعیین محفظه.

دو قطعه از کاغذ شامل خالی دخترک بلوک لاستیک مهر توسط وادودارا شهرستان Mamlatdar که "700/-" نوشته شده در گجراتی تحت نام خود و یک گواهی پزشکی صادر شده توسط پزشک از محلی شهری مرکز بهداشت که در آن عالم باقی ماند برای بیش از یک ماه است. به گواهی پزشکی صادر شده توسط دولت ذکر شده است که علم تا به حال هیچ نشانه ای از عفونت های حاد تنفسی و تب و سرفه سرد و تنگی نفس شد و "معتبر به مدت سه روز برای این هدف از سفر تنها".

"این Mamlatdar مقاله اثبات شده است که من پرداخت کرده اند برای من بلیط قطار به لکنو از جایی که تا دولت را ترتیبات برای من بیشتر سفر به سهرنپور. اگر من از دست دادن این من می ترسم آنها را از من بپرسید به قطار. من می خواهم به نگه داشتن آن امن" او گفت:.

ویژه قطار با 24 غیر مطبوع مربیان را پوشش فاصله حدود 1,110 کیلومتر در ساعت 22. هر مربی را حمل 50 مسافر اجتماعی را حفظ فاصله طبق پروتکل تصمیم توسط مرکز. در حالی که هیچ کس اجازه داده می شود برای رسیدن به قطار در ویژگی های توقف راه آهن و مقامات تایید کرد که گروهی از مهاجران اجازه داده می شود به شعله ور در ایستگاه های مهم در بالا که در آن قطار را متوقف کند به خصوص کنپور که می آید قبل از لکنو.

راه آهن مقامات گفت که تصمیم به اجرای قطار گرفته شده توسط دولت گجرات در هماهنگی با همتای خود در بالا. "کل تصمیم گیری و حمل و نقل از مهاجران و اجتماعی فاصله شده است به کار گرفته شده توسط دولت. راه آهن تنها اطلاع و دستور به ارائه پشتیبانی لجستیکی به عنوان مورد نیاز است. حتی هزینه بلیط تصمیم گرفته شده اند توسط دولت و روند صدور بلیط نیز به کار گرفته شده توسط این گره افسران منصوب به هماهنگی محلی" بالا راه آهن گفت: با توجه به این روزنامه است.

وادودارا کمیسر پلیس Anupam سینگ Sweeney گفت: دولت تا به حال کشیده شده یک لیست از تمام مهاجران از مردم خواست برای بازگشت از جمله کسانی بودند که فرستاده از گجرات-MP مرز در Dahod در روز یکشنبه و کسانی که ممنوع از سفر با پای پیاده و بدون مجوز در روز شنبه. "این اولین دسته از مهاجران ترک امروز. دسته دوم نیز آماده است و ما آنها را ارسال از مدت کوتاهی" Sweeney گفت.

دیگر کارگر که مشغول به کار به عنوان یک راننده در سورات پس از تلاش شانس خود را به عنوان یک کارخانه, کارگر, Mohit Yadav (28) از کنپور منطقه گفت: "من صحبت نکرده به خانواده من تقریبا 10 روز به خاطر من, مادر, همسر و سه دختر خود را تنها نگه داشتن گریه. آن را به من رانندگی دیوانه بود. امروز وقتی که من به آنها گفتم که من می روم برای ایستگاه آنها هیجان زده شدند و نیز رها شوند. بزرگ ببخشید که مرتب پول برای خانواده در چند روز آینده. من خسته تمام پول من تا به حال در تلاش برای به دردسر سوار بر کامیون به خانه که آیا دلیلی نیست. حقوق و دستمزد من برای ژانویه و مارس شده است داده نشده است و من نمی دانم اگر آن را حتی در آمده است."

هنگامی که یک تیم از افسران پزشکی وارد در حدود 9 ساعت در VMC-اجرای Dayanand Saraswati Vidyalaya در وادودارا به صفحه نمایش 24 مهاجران از تا شده اند قرار دارد وجود دارد از این مستند آغاز شد و در ماه مارس Rajkumari Nisad (25) تا به حال تنها یک سوال برای پزشکان: "چه باید بکنم با خیال راحت به سفر به کانپور در پیشرفته بارداری مرحله است؟"

"رفتن به خانه مهم است. من فقط امیدوارم که این سفر است نه بیش از حد مالیات. من در حال حاضر گرفته شده خطرات در طول ماه پنجم زمانی که ما را ترک کرده بود از Pandesara در سورات (که در آن شوهرش مشغول به کار به عنوان یک نساجی ویور) راه رفتن در مسافت های طولانی و بالا رفتن از در و چندین کامیون در راه است. در حال حاضر من فقط می خواهم به خانه بروم و تحویل عزیزم من با خیال راحت" او گفت:.

یکی دیگر از خانواده مهاجر از Makrandpur در کنپور دهات — Dharmendra کومار (30), همسرش, Mamta Devi (26) و دو فرزند 5 و 3 — قرض 1,400 تومان برای دو بلیط برای بزرگسالان از دیگر کارگران.

"ما نه پول. خوشبختانه کودکان ما شده اند متهم هستند زیرا زیر 12 سال سن اما برای ما به ترتیب پول برای دو بلیط دشوار بود. ما با اقتباس از دو نفر که در یک روستا نزدیک در کنپور. ما را به آنها پرداخت در اقساط" گفت: Dharmendra.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب