Uttarakhand معرفی یونان برای مقابله با مستند خرید اینترنتی

توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهرادون | منتشر شده در تاریخ: 11 ژوئن 2020 2:04:10 am طبق سفارش ریاضتی خوا

توسط NEWSMINERAL در 21 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهرادون | منتشر شده در تاریخ: 11 ژوئن 2020 2:04:10 am
Uttarakhand austerity measures, Uttarakhand lockdown effect, Uttarakhand lockdown impact, Uttarakhand govt طبق سفارش ریاضتی خواهد شد به شدت به دنبال در هزینه های سفر از جمله سفر خارجی چاپ و انتشارات, تبلیغات, مبلمان و دکوراسیون در دفاتر. به جز در شرایطی اجتناب ناپذیر مقامات سفر خواهد کرد کلاس اقتصاد در حالی که پرواز در دولت کسب و کار. (عکس)

از نظر اقتصادی خرید اینترنتی این مستند و همچنین با توجه به هزینه های اضافی برای دولت به منظور مقابله با Covid-19 Uttarakhand دولت در روز چهارشنبه اعلام کرد مختلف اتخاذ سیاست های ریاضت اقتصادی دولت ماشین آلات.

طبق دستور صادر شده توسط رئیس, منشی, Utpal Kumar Singh, پست های بی ربط می گیریم و کارکنان پست شده وجود خواهد داشت نقل مکان کرد و به سمت دیگر یا تنظیم خواهد شد در بخش های دیگر. محرومیت در وزارت بهداشت و در هیچ پست جدید ایجاد خواهد شد و وجود خواهد داشت یک ممنوعیت کامل انتصاب در دستمزد روزانه و اساس قرارداد.

در زمان سال مالی 2020-21 وجود خواهد داشت هیچ افزایش در مقیاس پرداخت هزینه برای هر پست.

طبق سفارش ریاضتی خواهد شد به شدت به دنبال در هزینه های سفر از جمله سفر خارجی چاپ و انتشارات, تبلیغات, مبلمان و دکوراسیون در دفاتر. به جز در شرایطی اجتناب ناپذیر مقامات سفر خواهد کرد کلاس اقتصاد در حالی که پرواز در دولت کسب و کار.

به جز امنیت, مرتبط با اهداف وسایل نقلیه جدید را خریداری نمی شود آن را گفت.

این منظور نیز به کارگردانی و استفاده از ساختمان های دولتی و ساختمان به جای استفاده از هتل های خصوصی برای برگزاری جلسات و سمینارها و کنفرانس ها و کارگاه های آموزشی. دولت ناهار و شام اجازه داده نخواهد شد تا در هتل ها.

سفارش اعلام کرد که اجازه نمی خواهد اعطا شده به افسران برای شرکت در برنامه های آموزشی سمینارها و کارگاه های آموزشی سازمان یافته در کشورهای خارجی که برای آن دولت را مجبور به تحمل هزینه های.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب