Uttarakhand: در میان عجله به خانه بدون مصرف کنندگان برای 'شبح روستاها

نوشته شده توسط Lalmani Verma | منتشر شده در تاریخ: 22 مه سال 2020 7:01:25 am Gyananand the hockey w

توسط NEWSMINERAL در 2 خرداد 1399
نوشته شده توسط Lalmani Verma | منتشر شده در تاریخ: 22 مه سال 2020 7:01:25 am
Gyananand the hockey writers خارج از خانه خود در Kagdi ایجاد کرد. اکسپرس

به عنوان مهاجران برای بازگشت به خانه رانده شده توسط coronavirus ترس و اثرات پس از یک کشور مستند, Uttarakhand را 'روح روستاها علامتی از آنچه مجبور کردن آنها را در وهله اول.

مقامات می گویند که طبق سوابق خود یکی از بیش از دو لاخ ساکنان این دولت که ثبت نام کرده اند به بازگشت تصمیم گرفتند برای آن 1,700-odd "nirjan" روستاهای مناطق بدون اتصال جاده یا فرصت هایی که در حال حاضر خانه فقط یکی-دو خانواده.

بیش از گذشته یک دهه 73,072 مردم مهاجرت کرده اند از پوری Garhwal حداکثر برای دولت است. در این منطقه دیده می شود بیش از 20 ، 000 بازگشت از مستند آغاز شد. "ما هیچ اطلاعات هر فرد از بازگشت به شبح روستا. تقریبا همه آمده اند به کسانی که در روستاها که آنها استفاده می شود به بازدید دوره ای" گفت: محمد مصطفی خان منطقه Panchayati راج افسر.

دولت به کارگردانی منطقه panchayati راج دفاتر برای تماس با هر یک می توان یافت. تا هفته گذشته از 13,703 تماس در پوری Garhwal, یک چهارم (3,619) گفت: آنها را ترک کنید دوباره پس از مستند برداشته شد. خان گفت: 6,440 (46%) در حال اشتباه 818 می خواهید برای انجام کشاورزی 713 امیدوار هستند برای کار تحت MNREGS, 320 برای هر خصوصی کار 224 به کار در هتل 160 برای شروع کسب و کار خود 123 در دامداری 118 گفته اند که آنها می توانند به کار به عنوان کارگر, 17 امید به کار گرفته شود به عنوان درایور 11 شیلات در حالی که هشت می خواهید به عنوان کشیش. "جزئیات همه شده اند فرستاده شده به ادارات مربوطه به طوری که می تواند کمک به ارائه" خان گفت.

لیست طرح های ابتکاری برای تشویق مهاجران به بازگشت رئیس توسعه افسر Himanshu Khurana گفت: آنها در حال توسعه خوشه 10-12 روستاها از جمله nirjan روستاها. "در پوری یک ajeevika (امرار معاش) همراه ایجاد شده در سطح منطقه که در آن مردم می توانند با تماس با ما در مورد زمینه آنها علاقه مند به کار در," او گفت:.

Uttarakhand را توسعه روستایی و مهاجرت کمیسیون نایب رئیس Sharad سینگ Negi گفت: کسانی که در حال بازگشت هستند و نیمه دائم مهاجران. "دائم مهاجران بدون اعضای خانواده و یا امکانات سمت چپ در اینجا" Negi گفت.

طبق مهاجرت کمیسیون او سر, راه اندازی شده توسط دولت در سال 2017 به مطالعه به بیرون جریان و ارائه پیشنهادات برای مقابله با آن نیمه دائم مهاجران از Uttarakhand (بیش از 3.38 لاخ) تعداد آنهایی که دائمی (1.25 لاخ) سه بار.

Gauli در Khirsu بلوک یک چنین "nirjan" ایجاد کرد. مردم محلی گفت: پنج تحت تملک خانواده ها که در سمت چپ چندین سال پیش آخرین بودند به مهاجرت از اینجا. در نزدیکی Kagdi ایجاد کرد تا به حال تنها یک ساکن 79 ساله Gyananand the hockey writers تا شش ماه پیش زمانی که همسایه Prabhat Ghildiyal (62) رفت و برگشت با مادر Prabha Devi (85) برای نوسازی و خود را از 150 سال از خانه آبا و اجدادی.

Ghildiyal که یک رفت و آمد مکرر در Mal Devta در دهرادون گفت: او منتظر است تنها به صورت مستند به آسانسور را ترک کنند. یک تجارت فارغ التحصیل Ghildiyal مهاجرت از 30 سال بازگشت به دهلی نو است اما در حال حاضر حل و فصل در دهرادون.

Prabha Devi که در گذشته در روستا زندگی می کردند با شوهر خشن Pati 50 سال به عقب گفت: آنها از هر سال اما برای چند روز. "اگر این خانه نگهداری می شود من امیدوارم که نوه من باز خواهد گشت." او گرفتن توالت با زبان انگلیسی commodes و کاشی ساخته شده است در چه او اذعان می کند که یک "ضعف" امید.

Kuldeep Batola شوهر از Gajheli گرم panchayat pradhan گفت: تعجب آور است که حداکثر مهاجرت از این panchayat اتفاق افتاده از Gauli و Kagdi روستاها با عدم خود را از جاده ها و مدارس. او افزود: "kuchcha رویکرد جاده ساخته شده و به تازگی از Ganwada ساخته خواهد شد pucca به زودی. یک جاده نیز ساخته شده تحت MNREGS از روستا به نزدیکترین مدرسه است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب