استقبال آمریکا از هند را ممنوع در چین-ارتباط برنامه می گوید آن را 'افزایش امنیت ملی'

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 1 سال 2020 9:09:20 pm وزیر خارجه آمریکا مایک Pompe

توسط NEWSMINERAL در 11 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 1 سال 2020 9:09:20 pm
india ban chinese apps, chinese apps tiktok ban in india, us on india china standoff, us secretary of state on india china border tension, وزیر خارجه آمریکا مایک Pompeo استقبال کرده است و تصمیم هند (یوری Gripas/استخر از طریق AP)

دو روز پس از آنکه دولت اعلام کرد که دولت موقت ممنوعیت 59 نرم افزار با لینک, وزیر امور خارجه مایک Pompeo شنبه با استقبال از حرکت می کند و گفت که "هند برنامه پاک رویکرد را تقویت حاکمیت و تمامیت و امنیت ملی".

"ما خوش آمدید هند ممنوعیت در برخی از برنامه های تلفن همراه است که می تواند در خدمت به عنوان زائده حزب کمونیست چین نظارت دولت است. هند برنامه پاک رویکرد را افزایش دهند هند حاکمیت و تمامیت و امنیت ملی" Pompeo در بیانیه ای گفت.

با استناد به "اورژانس ماهیت تهدیدات" از برنامه های کاربردی تلفن همراه از جمله آنهایی که محبوب منشاء چینی مانند Infinite, Coco, UCBrowser, باشگاه, کارخانه و CamScanner این مرکز روز شنبه ممنوع 59 برنامه های مبتنی بر اطلاعات است که آنها را درگیر در فعالیت های "مخاطره اندازد به حاکمیت و تمامیت ارضی" و دفاع از امنیت و نظم عمومی.

این ممنوعیت است "موقت در طبیعت" و شرکت در این برنامه داده شده است 48 ساعت به ارائه توضیحات در مورد مسائل کلیدی و مقامات و مدیران اجرایی باید گفت هند اکسپرس.

این حرکت دیده می شود به عنوان یک تلافی جویانه گام در میان تنش های مرزی بن بست بین هند و چین که منجر به 20 ارتش هند پرسنل کشته شدن در ژوئن 15. متعلق به دولت شرکت های مخابراتی باید پس از نقل مکان به حفظ فروشندگان چینی در خارج از شبکه خود را upgradation مناقصات.

روز چهارشنبه نخست وزیر نارندرا مودی ترک چینی پلت فرم رسانه های اجتماعی Weiboکه BJP گفته بود "پیام قوی" در مرز اقتصادی در جلو و در حال حاضر در "سطح شخصی بیش از حد".

در ضمن ما از کمیسیون فدرال ارتباطات (FCC) به طور رسمی تعیین شده شرکت چینی فروشندگان Huawei Technologies شرکت ZTE Corporation, همه پدر و مادر خود و شرکتهای تابعه و همچنین سهامداران شرکت به عنوان "امنیت ملی تهدید".

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب