ما به نظر می رسد آماده برای تغییر و وایکینگ ها امید برای کمک به ایجاد این اتفاق می افتد

او نمی تواند کمک کند اما فکر می کنم بی شماری دیگر آفریقایی-آمریکایی که مرده بود در دست پلیس, لیست بیش از حد طو

توسط NEWSMINERAL در 24 خرداد 1399

او نمی تواند کمک کند اما فکر می کنم بی شماری دیگر آفریقایی-آمریکایی که مرده بود در دست پلیس, لیست بیش از حد طولانی به حفظ کردن است که در شهرهای دوقلو مهمترین آنها شامل Jamar کلارک و Philando کاستیا.

این که آیا آن بود که مایکل براون در فرگوسن Mo. Tamir برنج در کلیولند یا اریک گارنر در نیویورک, هر مرگ بی معنی است بلانت یادآوری از یک سیستم شکسته.

"من یک کودک از '60s, باشه ؟" گفت: Patterson, به تازگی ارتقا به همکاری دفاعی هماهنگ کننده برای وایکینگ ها. "این جریان بوده است تمام زندگی من است."

شما می توانید شنیدن خستگی در پاترسون صدای او به عنوان این کلمات ادا حتی به او پیشنهاد برخی از امید که شاید این بار در جریان است متفاوت باشد.

چرا ؟

"از آنجا که تمام جهان رو به دیدن زندگی ترک است که مرد بدن" پترسون گفت. "که همه چیز را تغییر داد. نه تنها آنها را وادار به دیدن او زندگی خود را از دست آنها رو به دیدن آن از آغاز تا پایان."

فلوید مرگ شد, یک تصویر از چیزی پترسون گفت: جامعه سیاه شده است در تلاش برای گفتن در جهان و در حالی که آن کاهش یافته است در گوش کر وقت و زمان دوباره, آن را در نهایت به نظر می رسد در حال غرق شدن در با تظاهرات آغاز شده است که در شهرهای دوقلو و به سرعت جوانه زده در طول نه فقط در این کشور بلکه در سایر نقاط جهان.

عموم مردم را آغاز کرده است به موضع در برابر نژاد پرستی و نابرابری در راه هرگز قبل از دیده می شود که وایکینگ ها در تلاش هستند تا به یک کشتی برای تغییر. آنها پول خود را که در آن دهان خود را در این هفته و اهدا 5 میلیون دلار به عدالت اجتماعی و علل و تیم روز چهارشنبه برگزار شد و نزدیک به 90 دقیقه تماس تصویری که در طی آن اعضای سازمان با خبرنگاران صحبت می کرد به فشار مکالمه رو به جلو است.

که تماس ویژه Patterson, افسر ارشد عامل اندرو میلر مدیر کل ریک Spielman, linebacker اریک Kendricks ایمنی آنتونی هریس و در حال اجرا پشت Ameer عبدالله همه از آنها صحبت در مورد تجارب خود را با نژاد پرستی و نابرابری و چگونه آنها می خواهند برای رفتن در مورد فراخوانی تغییر دهید.

برای Spielman موضوع بسیار شخصی است. او به یاد می آورد یک سناریو است که در آن پسرش که سیاه کشیده شد بیش از, چرا که او مظنون به سرقت خودرو او در حال رانندگی بود.

"پسر من در واقع تا به حال به خانه تماس بگیرید و من در تلفن به توضیح است که این ماشین ما" گفت: Spielman که صحبت در مورد انواع دیگر سخت مکالمه او تا به حال با او شش فرزند به تصویب رسید هیچ یک از آنها سفید است. "این فقط اشک من از هم جدا است که ما یک جامعه است که هنوز هم مانند آن است."

کسانی که حوادث نژاد پرستی به مراتب بیش از حد آشنا برای جامعه سیاه, از جمله بسیاری از وایکینگها بازیکنان که در آن زندگی می کنند هر روز. آن چیزی است که این تیم اذعان و مبارزه خواهد کرد در حال حرکت رو به جلو است.

"من خدا را شکر برای سال 2020 زیرا هر کس یک شانس برای نشستن در خانه و تماشای از بیرون چه خبر است و این نوع از حوادث تحت بزرگترین میکروسکوپ" عبدالله گفت. "در حال حاضر آن را مانند," اوه, آن را بزرگ بدست آورد. افرادی که ایستاده برای آن در حال ایستاده برای آن است. افرادی که ایستادگی در برابر آن را در حال ایستاده در برابر آن است. "

فلوید مرگ عبدالله گفت: مجبور است مردم را به مقابله با چیزهایی که آنها ممکن است نادیده گرفته اند در گذشته است. که می تواند یک راه طولانی در فراخوانی تغییر دهید.

"این یک زمان برای ما دوباره به هم متصل و من فکر می کنم سال 2020 آن را بدون هیچ تصادفی با 20-20 چشم انداز" عبدالله گفت. "من فکر می کنم بسیاری از مردم در حال دیدن خیلی واضح تر در حال حاضر."

صحبت کردن

معمولا آرام طبیعت Kendricks احساس نیاز به صحبت کردن یک زن و شوهر از هفته پیش. او منزجر بود توسط پوچی NFL بیانیه زیر فلوید مرگ 150 کلمه است که در هیچ نقطه ذکر شده نژاد پرستی.

در پاسخ Kendricks به نام NFL در توییتر التماس آنها را به عمل آورند. تا آنجا که از آن ساخته شده Kendricks ناراحت کننده او تکیه به آن دانستن است که گاهی اوقات آن را طول می کشد آسیب پذیر بودن به چیزهایی اتفاق می افتد.

"من احساس من تا به حال به صحبت کردن در حالی که بار قبل از من بوده اند ممکن است بیشتر ترسو" Kendricks گفت. "این مسئله ای است که ما در ادامه به صورت. آن را رفتن به تغییر. من تصمیم به استفاده از پلت فرم."

از آن پس NFL کمیسر راجر Goodell جدید صادر شده بیانیه ای که او در آن بستری بود را محکوم کرد نژادپرستی و نظام ظلم و ستم و برای دیداری با جامعه سیاه و سفید در حال حرکت رو به جلو است.

"در نهایت داشتن او می گویند کسانی که همه چیز و داشتن پشت ما, من احساس می کنم همه ما می تواند حرکت رو به جلو در حال حاضر" Kendricks گفت. "همه ما می توانیم یک نفس عمیق بکشید و واقعا بعد از این مسائل است که بودجه کشور ما است."

بعد از دیدن تاثیر او می تواند داشته باشد Kendricks گفت که او متعهد به استفاده از پلت فرم خود را حتی بیشتر. او می داند او می تواند موجب تغییر با صحبت کردن.

وجود دارد ممکن است یک بازیکن در وایکینگ ها است که می داند که بیش از عبدالله. پدرش کریم, راهپیمایی در کنار دکتر مارتین لوتر کینگ جونیور در سلما علا., برای کمک به امن حق رای برای آفریقایی-آمریکایی است.

"من از یک خانواده است که زندگی می کردند از طریق حقوق مدنی دوران" عبدالله گفت. "تمام داستان که من به نوعی بدست به عنوان یک مرد جوان با چوب به من چرا که آنها تجسم تمام شخصیت به مبارزه را از طریق همه چیز برای همیشه در گوش دهید و سعی کنید به بهترین شرایط است."

گاهی اوقات صحبت کردن آسان تر است از انجام گفت. فقط بخواهید هریس که می خواستم به یک مکالمه با یک افسر پلیس رانندگی را از طریق محله خود را در اوایل این هفته و نمی تواند کمک کند اما احساس می کنم کمی زمان در لحظات منتهی به ارز.

"فقط به عنوان یک آفریقایی-آمریکایی مرد نشسته در کنار جاده ها با لباس جدید در انتظار برای آنها را به بیرون آمدن از خیابان یک طرفه که در آن من زندگی می کنند, پرچم آنها را پایین و گفتگو با آنها از آن عبور ذهن من است که من می تواند به طور بالقوه شات و یا به عنوان یک تهدید فقط برای آنچه که من در تلاش برای انجام" هریس گفت.

"من مطمئن هستم که من اقدام با احتیاط بیشتری بنابراین من آنها را شگفت زده. با همه چیز در رفتن در جهان, من سعی کردم به آنها احساس راحت است. آن هم از نوع فقط نگه داشته و همه چیز در چشم انداز بدون توجه به جایی که من بروید و یا بدون توجه به آنچه که من واقعا به عنوان یک آفریقایی-آمریکایی است که چیزی است که من نمی توانم تکان."

گوش دادن بیشتر

با بقیه NFL صحبت ها مربی مایک زیمر می دانست که او نیاز به چیزی می گویند به تیم خود. او می خواست بازیکنان خود را به می دانم که او برای آنها وجود دارد. او فقط نمی خواهم به می گویند چیزی که اشتباه است.

او در طول با پترسون قبل از صحبت کردن به تیم است. بیش از هر چیز دیگری پترسون می خواستم زیمر به صحبت از قلب خود را.

"مکالمه من با او بود 'به آنها بگویید که چگونه شما احساس می کنید' " پترسون گفت. "آنها در حال رفتن به گوش دادن. هیچ درست یا غلط است. بدترین چیزی که شما می توانید انجام دهید این است که خاموش ماندن."

نبود یک بیانیه آماده و در حالی که زیمر ممکن است تصادفا بر روی کلمات خود را اینجا و آنجا خود را به بازیکنان خود قدردانی صحت.

"این یک چیز بزرگ است زیرا او ابلاغ به ما که او را درک نمی کند," Kendricks گفت. "او از همان پس زمینه. او همان پوست است. او نمی تواند شروع به ارتباط با ما, اما او ما را می شنود و او وجود دارد برای ما.

"او با بیان این که اگر ما می خواهیم او را به درگیر شدن با هر چیزی که ما در حال رفتن به عنوان یک کمیته که او را به سمت راست وجود دارد با ما. این همان چیزی است که همه ما نیاز به شروع به داشتن است که گفت و گو است."

این پیام تا به حال تاثیر عمیقی بر عبدالله آفریقایی-آمریکایی مسلمان که اشاره به خود را به عنوان "دو اقلیت" در حالی که در حال رشد در جنوب. او به ندرت به حال مردم که شبیه زیمر ایستادن برای او.

"او خود را فروتن تا حد زیادی و گفت: 'من را درک نمی کنند و حتی شاید من با توجه به این که خیلی توجه من می دانم که من دوست دارم هر یک از شما بچه ها در این اتاق و من برای مبارزه با شما بچه ها درست مثل شما پسران من' " عبدالله گفت. "به او می آیند و فروتن خود را و بگو: من نمی فهمم و من با شما ایستاده' قدرتمند بود برای من."

Spielman برگزار شد جلسه با کل پرسنل بخش در اوایل این هفته و رو فشرد تا زمانی که رله چه اتفاقی افتاده است.

"ما یک گروه از بچه ها که واقعا مراقبت برای یکدیگر به عنوان یک خانواده" Spielman گفت. "برای نشستن وجود دارد و گوش دادن به یکی از اقلیت های پیشاهنگی به ما بگویید که زمانی که آنها در سفر در سراسر این کشور و دریافت آنها کشیده بیش از آنها نمی دانم اگر آنها در حال رفتن به رفتن به خانه و دیدن خانواده خود را. 'این آخرین بار من تا به حال فرصتی برای صحبت کردن با خانواده من?' این چیزی است که ما سفید پیشاهنگی که وجود دارد نمی توانند درک کنند که چرا آنها هرگز در این وضعیت شده است."

مواردی هستند کوچک از برخی از سخت مکالمات اتفاق می افتد در حال حاضر در یک مقیاس بسیار بزرگتر. آنها همچنین در خدمت به عنوان یک مثال کامل وایکینگ " درک است که آنها باید مسئولیت به فشار مکالمه رو به جلو است.

"ما در مورد صحبت کردیم داخلی شاید میزبانی وب (از طریق) فضا ما با وایکینگ ها شاید سالن ما چیزی را در مقامات مردم را از تمام جنبه های جامعه به بحث در مورد این مسائل" عبدالله گفت. "به unclothe بسیاری از چیزها داخلی. چرا که ما در حال خارج به عنوان مردم منتج شده است که ما در داخل هستند. و مهم نیست که چقدر ما سعی کنید برای قرار دادن رنگ بیش فلزی زنگ زده که زنگ همیشه رفتن را از طریق سوزاندن که رنگ و در نهایت. ما باید برای درمان از داخلی قبل از ما واقعا می تواند بحث در مورد اصلاحات."

اقدام

در حالی که وایکینگ ها در خط مقدم از برخی از مکالمات آنها نیز انجام چیزهای ملموس در شهرهای دوقلو به عنوان یک راه برای بیرون کشیدن تغییر دهید.

این تیم در حال حاضر با تشکیل یک عدالت اجتماعی کمیته اختصاصی مبارزه با نژاد پرستی و نابرابری و ساخت یک تفاوت در جامعه است. به تازگی اعضای آمد تا با ایده برای ایجاد جورج فلوید میراث بورس تحصیلی به طوری که حافظه خود را زندگی می کند.

علاوه بر این وایکینگ ها انجام داده اند کار با پروژه موفقیت یک سازمان است که الهام بخش افراد جوان به رویای در مورد آینده و همه مربع یک سازمان طراحی شده برای کمک به کسانی که محکوم شده اند به جرم دریافت فرصت های آنها نیاز دارید.

دومی چیزی است Kendricks که کار انجام شده است در اطفال بازداشتگاه در مینیاپولیس احساس می کند به خصوص در مورد پرشور. او احساس می کند مانند سیستم عدالت است و اساسا ناقص در مورد راه کسانی که با اعتقادات به خصوص نوجوانان در حال درمان پس از خدمت خود را در زمان.

"چگونه آنها قرار است به مشروط و اگر آنها نمی توانند و نمی تواند مسکن ؟ آنها نمی توانند. این یک دام" Kendricks گفت. "اینها برخی از چیزهایی که من شخصا از ضربه دیدن. من با دیدن این بچه ها و آنها بچه های خوب و با آنها در گیر در سیستم شما و آنها وجود دارد برای همیشه لطفا برای. آن infuriates من چون احساس می کنم هیچ کس دیگری که به دنبال آنها. من احساس می کنم مانند آنها رها شده است."

این یک نمونه از چیزی Kendricks به توجه بیشتر به, و او را شکر وایکینگ ها در حال دادن به او را به یک پلت فرم.

در حال حاضر امیدواریم با توجه به عبدالله این است که فوتبال به عنوان یک کل به شرح زیر کت و شلوار. اگر آن را ندارد, از طریق بالا بردن سطح آگاهی و اقدام تغییر می آمد.

"فقط با صدای ما و بدیهی است که با بسیاری از این مبارزات است که ما می توانید شروع و بسیاری از چیزهایی که با بازیکن ائتلاف قرار دادن با هم از نظر بودجه تغییر اقتصاد همه چیز را تمام خط" عبدالله گفت. "من فکر می کنم NFL می تواند یک کاتالیزور برای تغییر در آینده است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب