ما آماده و مایل به واسطه: مغلوب ساختن پیشی جستن در مواج' هند-چین مرز اختلاف

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: مه 27 سال 2020 6:34:32 pm ما حاضر به میانجیگری بین دو کش

توسط NEWSMINERAL در 7 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: مه 27 سال 2020 6:34:32 pm
US China relations, Chinese flights in US, US flights in China, China stopping US flights, World news, Indian Express ما حاضر به میانجیگری بین دو کشور. (AP Photo/الکس Brandon)

ساعت پس از چین در واکنش به هند و چین مرزی هیمالیا بن بستایالات متحده گفت: این مطلع هر دو کشور آن است که مایل به واسطه یا حکمیت خود را در "مواج" border اختلاف در شرق لاداخ.

"ما مطلع هر دو کشور هند و چین که ایالات متحده آماده, مایل و قادر به واسطه یا حکمیت خود را در حال حاضر مواج مرز اختلاف است. با تشکر از شما" رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن توییتی در روز چهارشنبه.

میان گمانه زنی چین در روز قبل از آن گفت: وضعیت در مرز با هند شد "به طور کلی پایدار و قابل کنترل".

"بین دو کشور ما مرز مربوط به ساز و کانال های ارتباطی. ما قادر به حل و فصل مسائل به درستی هر چند گفت و گو و مشاوره" چین سخنگوی وزارت امور خارجه ژائو Lijian گفت.

بیان توضیح داد: چه افزایش در چینی گناهان چیست ؟

وزارت امور خارجه اظهارات یک روز پس از دیدار رؤسای شکست سکوت خود را در افزایش تنش ها در امتداد خط کنترل واقعی (LAC) در Ladakh و دستور نظامی به مقیاس نبرد آمادگی و خواست آن را به قاطعانه دفاع از حاکمیت این کشور است.

توجه به تنش های ساختمان در امتداد مرز نارندرا نخست وزیر سهشنبه برگزار بالای برنج دیدار با مشاور امنیت ملی agnew و رئیس دفاعی ستاد کل Bipin Rawat.

علاوه بر این سه روز همایش فرماندهان ارتش هند برنامه ریزی شده است برای شروع از امروز در دهلی نو در مرز اختلاف است. از آن خواهد شد با حضور شمالی ارتش فرمانده Lt Gen Y K جوشی که فرمان مسئول شرق لاداخ. او به خوبی با این منطقه بوده است چهاردهم فرمانده سپاه قبل از مصرف بیش از شمالی به عنوان فرمانده ارتش در اوایل این سال است.

تا کنون حداقل شش دور مذاکرات برگزار شده است بین هندی و چینی فرماندهان نظامی در Ladakh بر روی زمین اما شکست خورده اند برای رسیدن به دستیابی به موفقیت.

در ضمن چینی و هندی نظامی را راه اندازی اردوگاه در دو طرف Galwan دره در ارتفاع بالا Ladakh منطقه است. نیروهای این دو کشور به ضربات در بانک ها از Pangong Tso یک دریاچه است که تا حدودی تحت کنترل هند در شب مه 5-6. منابع گفت: سربازان چینی عبور کرده اند لاک در سه مکان. در هر یک از این مکان حدود 800-1000 چینی سربازان عبور بیش از به سمت هند از لاک منابع گفت: در فاصله حدود 2-3 متر.

مغلوب ساختن پیشی جستن در گذشته ارائه شده برای میانجیگری بین هند و پاکستان در کشمیر حتی به دهلی نو شده است و مصر که این یک موضوع دو جانبه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب