به روز رسانی: Bayfield شهرستان, دستگیری مظنون همسایه تیراندازی مرگ

یک مرد است که در بازداشت پس از اتهام ضرب تیراندازی همسایه خود را در اواخر روز جمعه در Bayfield County, مقامات

توسط NEWSMINERAL در 21 اردیبهشت 1399

یک مرد است که در بازداشت پس از اتهام ضرب تیراندازی همسایه خود را در اواخر روز جمعه در Bayfield County, مقامات گفت.

شیدا اریکسون, 62 دستگیر شد به اتهام کشتن 64 ساله Michael Kinney در یک حادثه رخ داده است که حدود 10 p. m. با توجه به Bayfield شهرستان کلانتر دفتر.

کلانتر را ارائه نمی دهد هر گونه اطلاعات اضافی در شرایط عکسبرداری جز به می گویند که آن اتفاق افتاد در نزدیکی Kinney محل اقامت. سوابق نشان می دهد او زندگی می کردند در شهرستان بزرگراه J, نزدیکی Bayfield تاون هال حدود دو مایل به طور مستقیم غرب شهر Bayfield.

اریکسون ذکر شده است که زندگی در یک خانه همسایه و پرونده های دادگاه نشان می دهد که او به دست آمده آزار و اذیت سفارش محدود در برابر Kinney در سال 2018 است.

اریکسون شهادت آن زمان در مورد حوادث مختلف از جمله یکی که در آن Kinney اتهام قرار می گیرد برخی از چکمه های زیر یک سنگ بزرگ بود که برچسب "R. اریکسون" با توجه به سوابق دادگاه. جنگ ظاهرا درگیر حداقل در بخشی از اختلاف بیش از یک جاده و culvert.

اریکسون اعلام کرد در آن زمان که او تا به مسائل مربوط به قلب و نگران بود و برای سلامت خود را. Kinney هرگونه اذیت و آزار و رفتار و اما قضاوت کلی McKnight حکومت وجود دارد "دلایل منطقی برای پیدا کردن آزار و اذیت رخ داده است بدون هیچ هدف مشروع." او دستور داد Kinney به هیچ ارتباطی با اریکسون از طریق دسامبر 2022.

Bayfield شهرستان مقامات فاش نمی کند هر جزئیات از آنچه باعث شد تا جمعه شب تیراندازی. معاون دن کلارک تنها گفت Kinney بود مرده یک زمان کوتاه پس از معاونان و فوریتهای پزشکی پرسنل احضار شدند به گزارش یک تیراندازی.

کلانتر دفتر رهبری بررسی است. اعضای Wisconsin Department of Justice crime lab بودند در صحنه پردازش شواهد فیزیکی و ایالتی ویسکانسین گشت reconstructionist احضار شد به کمک اسناد و مدارک.

کالبد شکافی شد, انتظار می رود انجام شده توسط Hennepin County دفتر معاینات پزشکی در روز یکشنبه. کلارک گفت: کلانتر, انتظار دارد که به بررسی آن "قابل ملاحظه ای تکمیل شده" تا پایان هفته.

اریکسون ندارد ظاهری سابقه کیفری. او به احتمال زیاد به ظاهر در Bayfield شهرستان مدار دادگاه در اوایل این هفته.

این داستان به روز شده در 2:50 p. m. (10 مه) با اطلاعات اضافی از Bayfield شهرستان کلانتر دفتر. این اصل نوشته شده در ساعت 9:15 صبح (May 10)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب