تا اهل سنت وقف هیئت مدیره اعلام اعتماد برای ساخت مسجد در ایودیا

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 29, 2020 6:41:36 pm زمین تصمیم دولت برای مسجد در Rau

توسط NEWSMINERAL در 8 مرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 29, 2020 6:41:36 pm
زمین تصمیم دولت برای مسجد در Raunahi روستای ایودیا. (اکسپرس عکس)

اوتار پرادش سنی مرکزی وقف هیئت مدیره رئیس جمهور Zufar احمد Farooqui روز چهارشنبه اعلام کرد: شکل گیری اعتماد — Indo-اسلامی بنیاد فرهنگی — برای ساخت مسجد در پنج هکتار طرح در ایودیا را Dhannipur ایجاد کرد. توسعه می آید حتی به عنوان آماده سازی در نوسان کامل برای زمین شکستن مراسم رم معبد در ایودیا در آگوست 5, خواهد بود که با حضور نخست وزیر نارندرا.

"اعتماد خواهد شد و نظارت بر ساخت و ساز از یک مسجد Indo-اسلامی مرکز تحقیقات و کتابخانه و بیمارستان در پنج هکتار زمین اختصاص داده شده به هیئت مدیره در ایودیا را Dhannipur روستای" Farooqui گفت PTI.

احمد Farooqui گفت که او خواهد بود رئیس متولی و رئیس اعتماد. "اعتماد خواهد شد که 15 عضو است که نام و نه اعلام شده است. آنها را 'co-انتخاب شش عضو دیگر'," PTI به نقل از Farooqui عنوان کرد و گفت.

در ماه فوریه و پس از آن در اوایل این ماه, Uttar Pradesh سنی مرکزی وقف هیئت مدیره تایید کرده بود که آن را پذیرفته است 5 هکتار اختصاص داده شده به آن را راه اندازی یک اعتماد به ساخت مسجد.

در Dhannipur حدود 30 کیلومتر از شهر ایودیا که در آن مسلمانان را تا 60% درصد از جمعیت مردم محلی گفتند که آخرین شنیده از پیشنهاد مسجد در ماه فوریه زمانی که مقامات از درآمد بخش آمده بود برای اندازه گیری زمین است.

در ماه نوامبر سال 2019 سه ماه پس از abrogation از ماده 370 پنج قاضی قانون اساسی نیمکت دیوان عالی کشور در حالی که حل و فصل قدیمی دهه عنوان کت و شلوار بیش از اختلاف Ram Janmabhoomi-ببری مسجد, سایت کارگردانی است که آن را تحویل به یک مرکز منصوب اعتماد برای ساخت یک معبد و مسلمانان داده می شود جایگزین 5 هکتار در سایت برای مسجد.

در ضمن, Uttar Pradesh دولت آماده فاز-عاقلانه طرح توسعه ایودیا و پایه سنگ برای این پروژه ها نیز گذاشته شده در آگوست 5. بسیاری از پروژه های دیگر خواهد بود افتتاح همان روز.

این Shri Ram Janmbhoomi Teerth Kshetra اعتماد تشکیل شده برای نظارت بر معبد ساخت و ساز گفت: "bhoomi pujan" خواهد بود حدود ظهر و قبل از آن ساعت مودی خواهد نماز در هانومان گڑھی و موقت معبد بت Ramlalla.

در اوت 5 علامت یک سال از abrogation از ماده 370 و انشعاب از ایالت جامو و کشمیر را به دو سرزمین های اتحادیه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن