تا: شش کشته به اتوبوس حامل مهاجران بازدید پارک ماشین

توسط: اکسپرس سرویس خبری | لکنو | منتشر شده در تاریخ: جولای 20, 2020 4:59:10 am دایره افسر گفت که مجروح

توسط NEWSMINERAL در 30 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | لکنو | منتشر شده در تاریخ: جولای 20, 2020 4:59:10 am
up accident, up bus accident, up migrant bus accident, up migrant bus accident deaths, up migrant bus accident casualties, indian express news دایره افسر گفت که مجروح شده بودند از خطر در حالی که 12 نفر از کارگران خارجی سفر در اتوبوس فرستاده شدند به دهلی نو به عنوان آنها حفظ نمی کنن. (بازنمودی)

شش نفر کشته و 32 مجروح در تصادف در سوریخ ایستگاه پلیس در منطقه از قنوج منطقه در صبح روز یکشنبه هنگامی که یک اتوبوس حامل کارگران مهاجر آماج به یک ماشین پارک شده است. بود که راه خود را از بحار را دربنگا به دهلی نو.

دایره افسر (چهیبرمو) شیو کومار تاپا گفت: "این حادثه اتفاق افتاد و حدود ساعت 5 صبح روز یکشنبه صبح در آگرا بزرگراه. یک اتوبوس حامل حدود 40 کارگران مهاجر از بازگشت از دربنگا بیهار به دهلی نو که آن را ضربه ثابت ماشین پارک شده در کنار بزرگراه.

هر دو خودرو کاهش یافت و در یک خندق منجر به مرگ شش نفر از جمله راننده اتوبوس. پنج نفر از اتوبوس در نقطه درگذشت در حالی که ششمین نفر کشته در دانشگاه علوم پزشکی Saifai در طول درمان است."

تاپا افزود: "این شد یک اتوبوس خصوصی مرتب توسط صاحب یک کارخانه در دهلی نو در حالی که این خودرو نیز تا به حال پنج کارگران مهاجر و به رهبری بود به Ludhiana پنجاب از Nalanda بیهار. آن نیز شده بود مرتب توسط برخی از شرکت صاحب کارگران برای بازگشت به کار."

دایره افسر گفت که مجروح شده بودند از خطر در حالی که 12 نفر از کارگران خارجی سفر در اتوبوس فرستاده شدند به دهلی نو به عنوان آنها حفظ نمی کنن.

پلیس شناسایی متوفی به عنوان راننده راجندرا (40), اشرفی Nishad (50), Lalbabu (40), Laxmi شاه (42), Chandrika Ram (55) و Motilal Thakur (50).

پلیس گفت: به نظر می رسید که راجندرا از دست داده بود کنترل خودرو باعث تصادف.

وزیر یوگی Adityanath ابراز غم و اندوه بر مرگ و میر و کارگردانی مقامات برای اطمینان از درمان مناسب زخمی شدند.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن