تا پلیس طول می کشد بازداشت Vikas Dubey 'مشاور' برگزار شد در تانه

نوشته شده توسط محمد Thaver | بمبئی | منتشر شده در تاریخ: جولای 14, 2020 2:12:18 am پلیس گفت Guddan (ر

توسط NEWSMINERAL در 24 تیر 1399
نوشته شده توسط محمد Thaver | بمبئی | منتشر شده در تاریخ: جولای 14, 2020 2:12:18 am
پلیس گفت Guddan (راست) درگیر شد در چندین فعالیت های جنایی با گانگستر Vikas Dubey. (اکسپرس)

این اوتار پرادش پلیس انجام داده است در مورد به نوبه خود بر دو نفر دستگیر ماهاراشترا ضد تروریسم تیم ملی (ATS) در ارتباط با کشته گانگستر Vikas Dubey. روز پس از این ادعا که آن نیاز را زندان خود را به عنوان آنها را می خواستم با آن در کانپور در ضربات پنالتی شدند که هشت نفر از پرسنل خود را مرده کردن پلیس روز دوشنبه گفت: Arvind Trivedi نام مستعار Guddan و Sushilkumar Tiwari نام مستعار Sonu شد می خواستم در مورد در حالی که در نظر گرفتن این دو در حمل و نقل بازداشتگاه.

دو بوده است در Taloja زندان در Navi Mumbai پس از یک ATS تیم بازداشت آنها از قهوهای مایل به زرد در جولای 11. یک تیم از کنپور پلیس به نظر می رسد قبل از یک تانه دادگاه در روز دوشنبه به بازداشت Trivedi, یک ادعا کاردانی از Dubey و راننده اش Tiwari.

تا پلیس به دادگاه گفت که آنها در حال تلاش برای سازماندهی بلیط هواپیما تحت اسکورت پلیس سهمیه به دو بازگشت به کنپور اما اگر آنها را دریافت نمی کند که آنها را به این دو طریق جاده.

در آن سفارش دادن تا پلیس حمل و نقل بازداشتگاه تا جولای 16, دادگاه گفت: "I. O (بررسی افسر) ارائه شده است که آن را حدود 48 ساعت در پایان سفر و رسیدن به Kanpur. این است IO بیشتر فرستاده شده که او را متهم توسط جاده به راه آهن در حال کاربردی نیست. او در ادامه ارائه شده است که او در تلاش بود برای به دست آوردن بلیط پرواز در پلیس اسکورت سهمیه."

در جولای 9, Dubey کشته شده بودند در یک اتهام روبرو می شوند در حالی که حمل و نقل از اوجائین در Madhya Pradesh, جایی که او دستگیر شد و به Kanpur.

یک کپی از بازداشتگاه پلیس درخواست تجدید نظر از شلیک در Bikru روستا در جولای 3 صبح زود توسط Dubey مردان در 32-عضو پلیس که رفته بود او را دستگیر کنند. پس از این FIR ثبت شده بود در برابر Dubey, 21 نام و 60-70 unnamed متهم درخواست تجدید نظر می گوید و اضافه کرد "متهم Arvind Trivedi@Guddan است می خواستم در این مورد".

آن را اضافه می کند که Guddan درگیر شد در چندین فعالیت های جنایی با Dubey و تا به حال نیز زمان زندان با او.

در مورد Tiwari این بازداشتگاه می گوید: "... او راننده Guddan و مشکوک در مورد بالا. لازم است به هر دو این متهم در حمل و نقل بازداشتگاه برای تحقیقات بیشتر و در مجموعه های مختلف شواهد در این مورد است."

Trivedi و Tiwari دستگیر شده بود توسط یک ATS تیم به رهبری سابق برخورد متخصص Daya نایاک از خانه نسبی Trivedi در قهوهای مایل به زرد.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن