تا مراکز می تواند به زودی فروش مشروب مجاز به درخواست برای مجوز از دوشنبه

توسط: اکسپرس سرویس خبری | لکنو | منتشرشده: ژوئیه 26 سال 2020 5:41:36 am در حالی که تنها غذای آماده مج

توسط NEWSMINERAL در 5 مرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | لکنو | منتشرشده: ژوئیه 26 سال 2020 5:41:36 am
UP liquor sale, UP malls open, Lucknow news, UP news, Indian express news در حالی که تنها غذای آماده مجاز است از میخانه تا 9 pm مردم دیده می شود خرید مواد غذایی و آشامیدنی در پارک ها تا اواخر شب. (بازنمودی)

مراکز خرید در بالا خواهد بود و مجاز به درخواست برای مجوز به فروش بیمه های خارجی و وارداتی مارک مشروب از شنبه, دولت, دولت در بیانیه ای گفت.

این روند خواهد شد در حدود یک ماه و فروش از مراکز خرید است که به احتمال زیاد برای شروع پس از شهریور 20. به طور کامل تهویه مطبوع مغازه ها خواهد بود اجازه کار از 10 صبح تا 9 ساعت. مصرف مشروبات الکلی ممنوع است در محل از مغازه ها.

اضافی رئیس, منشی, مالیات غیر مستقیم, سانجی Bhoosreddy در بیانیه ای گفت که سالانه هزینه مجوز یک فروشگاه ثابت شده است در Rs 12 لاخ و آن را می تواند به دست آمده توسط هر فرد و شرکت, شرکت و یا جامعه است.

وی افزود: تصمیم گرفته شد با در نظر گرفتن تغییر در خرید الگوی مشتریان در مراکز.

در ضمن بخش غیر مستقیم گفت 14,732 موارد ثبت شده از آوریل تا ژوئن در ارتباط با فروش و تولید غیرقانونی مشروبات الکلی به عنوان بخشی از آن ماه بلند كردم.

به عنوان بسیاری از 3,39,848 لیتر به طور غیر قانونی تولید مشروب 37,855 لیتر از کشور مشروب و 29,663 لیتر مشروب خارجی بدست آمده در دوره گفت:.

این گروه همچنین گفت که 4,797 دستگیر شدند و 1,234 از آنها به زندان فرستاده می شود. در مجموع 119 وسایل نقلیه درگیر در مشروب غیر قانونی کسب و کار ضبط شد و در همان دوره است. مغازه ها هستند که به طور منظم بازرسی توسط ماموران.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن