تا: جداسازی تخت سه برابر شده: 53,000 در دو هفته

توسط: اکسپرس سرویس خبری | لکنو | منتشر شده در تاریخ: مارس 10 سال 2020 6:12:55 am حداقل 9,003 افراد ت

توسط NEWSMINERAL در 21 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | لکنو | منتشر شده در تاریخ: مارس 10 سال 2020 6:12:55 am
coronavirus, coronavirus in up, isolation wards in up, isolation beds in up, covid 19 cases in up, covid 19 deaths in up, indian express news حداقل 9,003 افراد تحت نهادی شده است. (بازنمودی عکس)

دولت افزایش یافته است و تعداد آن از انزوا تخت برای Covid-19 مثبت بیماران بیش از سه بار به 53,459 در دو هفته گذشته به عنوان یک اقدام پیشگیرانه در برابر رمان coronavirus.

هفته گذشته دولت آن گفته بود انتظار داشتم حداقل 10 لاخ مهاجران به بازگشت به دولت است.

با توجه به وزارت بهداشت مقامات از مجموع تخت به عنوان بسیاری از 24,266 تخت مرتب شده اند توسط دولت و کالج پزشکی خصوصی و بقیه توسط وزارت بهداشت و درمان بیمارستان ها و ساختمان ها تبدیل به Covid مراکز مراقبت.

در حال حاضر دولت 1,953 فتح کند گرفته شد بیماران در انزوا بخش ترجمه به 3.6 درصد نرخ اشغال تا شنبه. حداقل 9,003 افراد تحت نهادی شده است.

"ساخت یک افزایش قابل توجهی در ما Covid درمان امکانات ما در حال حاضر 53,459 جداسازی تخت" گفت: اصل کار (بهداشت) Amit موهان پراساد.

در ضمن هشت مرگ و میر بیشتر در روز شنبه در زمان مرگ و میر به 74.

با علاوه بر این از 163 موارد تعداد گزارش شده تا کنون رسیده است 3,377. از کل موارد 1,800 فعال هستند و بقیه 1,499 بیماران مرخص شده پس از بهبودی خود را. حدود 43 درصد از دولت coronavirus بیماران بهبود یافته اند در مقایسه با میانگین ملی از حدود 30 درصد است. دولت دوم به آندرا پرادش از نظر میزان بهبودی در میان 10 بیشتر متاثر متحده است.

همیرپور, للیتپور و جیس گزارش خود را در مورد اول است. در حال حاضر تنها چهار تا مناطق — Ambedkar ناگار Ballia, چندولی و Sonbhadra — در حال Covid رایگان. پنج منطقه — مائو Kaushambi, شهجهنپور, لخیمپور خری و هردوی — انجام هر گونه فعال مورد.

از هشت تازه میر پنج گزارش شده در آگره و در علیگر, Gautam Buddh نگر و مرتا.

از تازه 163 موارد 37 گزارش شده از آگرا 24 از درسی 20 از جلون, 15 از Noida نه از بیجنر هفت از فیروزآباد شش هر یک از Ghaziabad و مرادآباد, پنج هر یک از ماتورا و بہرائچ چهار از بنارس سه هر از لکنو و Chitrakoot دو هر از شمالی, بستی, هاپور و علیگر و هر یک از جیس, للیتپور, همیرپور, Kushinagar Kanpur Dehat, گوراکپور, لونی, قنوج, یوننو, بهدهی و غازیپو.

آگرا ثبت بیشترین مرگ و میر در 21 پس از 11 در مرتا هفت در مرادآباد شش در کنپور نگر چهار هر در ماتورا و فیروزآباد سه در علیگر دو هر در جانسی Ghaziabad و Noida و در Prayagraj, Etah, لونی, Bijnore Kanpur Dehat, جیوتیبا پھولے نگر ضلع, Bareilly, بستی, Bulandshahar لاکنو بنارس و Shravasti.

دولت تا کنون فرستاده 1,24,791 نمونه.

آگرا زندانی می میرد 3 روز پس از آزمایش مثبت

60 ساله به قتل محکوم درگذشت رمان coronavirus بیماری (Covid-19) در SN کالج پزشکی در آگرا در روز شنبه بعد از ظهر سه روز بعد از تست مثبت است. زندانی شده بود منتقل شده به بیمارستان از آگرا زندان مرکزی در مارس 3 پس از او دچار سکته مغزی و فشار خون ،

"زندانی بود که آزمایش مثبت برای coronavirus درگذشت امروز در طول درمان در بیمارستان" ارشد گفت: زندان سرپرست VK سینگ.

محکوم شده بود معطوف به آگرا زندان از جانسی در ماه دسامبر. پیام مرگ او منتقل به خانواده اش در جانسی, مقامات گفت.

پس از قربانی آزمایش مثبت در اوایل این هفته مقامات زندان جدا 14 زندانیان و 10 کارکنان به عنوان یک اقدام احتیاطی. نمونه 24 کارکنان زندان و 24 زندانیان جمع آوری شد و فرستاده شده برای بررسی. تا کنون 12 زندانیان تا به حال آزمایش منفی است.

دولت اولین بیمار که پلاسما می میرد

58 ساله که شد تا اولین coronavirus مثبت بیمار برای دریافت پلاسمای خون در روز شنبه درگذشت پادشاه جورج دانشگاه علوم پزشکی (KGMU) در لکنو.

اما KGMU مقامات ادعا کرد که مرگ این پزشک مقیم در اورئی جلون منطقه بود نه به خاطر Covid-19 خود را به عنوان دو نمونه به تازگی آزمایش منفی است.

"58 ساله, دکتر, بستری شد در KGMU تاج بخش و درگذشت او در طول درمان در روز شنبه. همسر خود را نیز آزمایش مثبت است. او اولین بیمار که داده شد پلاسما درمانی پس از آن که خود را از وابستگی به ونتیلاتور کاهش می یابد. او عفونت ادراری" خواندن یک بیانیه است.

بیمار داده شد پلاسما درمانی در آوریل 27, منابع گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن