تا: بازرس به بیش از کاروان خودروهای وداع

توسط: اکسپرس سرویس خبری | لکنو | منتشر شده در تاریخ: 5 ژوئن 2020 5:57:49 am پلیس و ساکنان نقض مستند

توسط NEWSMINERAL در 16 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | لکنو | منتشر شده در تاریخ: 5 ژوئن 2020 5:57:49 am
up inspector transfer farewell, up inspector suspended, up policemen lock down violation, up policemen lockdown violation video, indian express news پلیس و ساکنان نقض مستند و هیچ کس با پوشیدن ماسک. (بازنمودی عکس)

یک بازرس پلیس, Manoj Kumar Singh متوقف شد و 10 سایر پرسنل پلیس فرستاده شد به پلیس خطوط در Ambedkarnagar منطقه در روز پنج شنبه پس از یک ویدئو ظاهرا از خود نشان دادند و همراهان از وسایل نقلیه در طول یک مراسم وداع' به صورت بازرس پس از او منتقل شد.

Ambedkarnagar ASP Avanish Kumar Mishra گفت: "یک ویدئو ویروسی رفته است [در رسانه های اجتماعی] که در آن ارسال کردن مراسم برگزار شد برای ایستگاه خانه افسر (شو) از Baskhari ایستگاه پلیس Manoj Kumar Singh. او منتقل شد و روز سه شنبه به Jaitpur ایستگاه پلیس در حالی که Jaitpur بازرس منتقل شد به Baskhari. نیز وجود دارد برخی از شکایات از محلی BJP MLA در مورد کار خود را."

"این ویدئو به ضرب گلوله کشته شد در روز چهارشنبه. پلیس و ساکنان نقض مستند و هیچ کس با پوشیدن ماسک. بنابراین اقدام گرفته شده است" گفت: ASP Mishra.

در این ویدئو یکی از همراهان از اتومبیل و موتور سیکلت نیز می تواند دیده می شود, با اتومبیل decked با تزئینات است. یک تیم پلیس به سرپرستی Mishra خواهد پروب ماده است. "ما در حال شناسایی که تمام شد در بخشی از مراسم," او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب