تا دولت backtracks: قطار گذر گاه مهاجران به ادامه

توسط: اکسپرس سرویس خبری | لکنو | به روز شده: مه 30 سال 2020 11:06:40 am تا سانتی متر یوگی Adityanath

توسط NEWSMINERAL در 10 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | لکنو | به روز شده: مه 30 سال 2020 11:06:40 am
UP government backtracks: Trains ferrying migrants to continue تا سانتی متر یوگی Adityanath گفت که قطار ویژه برای مهاجران ادامه خواهد داد برای اجرای تا تمام مهاجران مایل به بازگشت به رسیدن به دولت است. (اکسپرس فایل عکس از جاوید رجا)

یک روز پس از تا دولت گفت که درایو خود را برای بازگرداندن مهاجران از طریق Shramik قطار ویژه به پایان رسیده است تاریخ و زمان آخرین باقی مانده قطار می رسند در دولت توسط این آخر هفته وزیر یوگی Adityanath در سریع برگشت از این تصمیم گفت که قطار ویژه برای مهاجران ادامه خواهد داد برای اجرای تا تمام مهاجران مایل به بازگشت به رسیدن به دولت است.

صحبت کردن در یک رویداد در اینجا وزیر گفت که دولت خود را متعهد به بازگرداندن همه کارگران به دولت. "Jo bhi hongey همهمه unki nishulka, surakshit, aur samman-janak wapasi karayenge (هر کس در سمت چپ خواهد بود به ارمغان آورد هزینه رایگان با خیال راحت و با احترام)," Adityanath گفت.

"در کل کشور حرکت رایگان از هزینه قطار تسهیلات برای کارگران مهاجر همچنان در آینده نیز تا آن زمان همه کسانی که علاقه مند به بازگشت بازگشت به دولت" او همچنین در توییتی.

در روز پنج شنبه تا دولت ذکر کرده و بسته بندی از درایو خود را به دیگر کشورهای دیگر دریافت تازه ثبت نام از مهاجران که مایل به بازگشت به بالا. "دولت گجرات, دهلی نو, پنجاب, Telangana, Karnataka, Rajasthan, هاریانا و غیره همه به ما اطلاع داد که یا وجود ندارد مردم از آمدن به بالا و یا وجود دارد تعداد بسیار کمی از آن باقی مانده است. وجود دارد بدون نیاز به اجرای ویژه قطار یا اتوبوس از این کشورها... تنها بیش از 100 قطار بیشتر خواهد بود پس از رسیدن از ماهاراشترا و چند ایالت دیگر در دو روز بعدی" اضافی دبیر کل (صفحه اصلی) Awanish کومار Awasthi گفته بود در روز پنج شنبه.

صحبت با خبرنگاران در اینجا در جمعه Awasthi گفت که یک نامه تازه دوباره در حال ارسال به کشورهای دیگر درخواست آنها را برای اطلاع رسانی در مورد تعداد زیادی از مردم مایل به بازگشت به بالا و ترتیبات ساخته شده بر این اساس به آنها را رایگان از هزینه از طریق قطار.

"تا حالا 1,483 قطار وارد شده اند در دولت با کارگران مهاجر و حدود 28 لاخ مردم آمده اند به دولت از طریق حالت های مختلف حمل و نقل از جمله بیش از 20 lakh توسط قطار" Awasthi گفت. تعداد قطار پس از رسیدن در دولت با کارگران مهاجر است که میله میله به افزایش به 1,557 در چند روز آینده در حالی که 93 قطار رفته از اوتار پرادش به کشورهای دیگر او اضافه شده است.

تا تاریخ حداکثر تعداد 511 قطار وارد شده اند از گجرات به دنبال 350 از ماهاراشترا.

رئیس جمهوری در ضمن همچنین اطمینان داد که مهاجران به خانه بازگشت و اگر یافت سالم در طول غربالگری ارسال خواهد شد خانه را به باقی می ماند در قرنطینه به همراه 1,000 تومان کمک هزینه معاش. او کارگردانی مقامات برای ایجاد کارت های جیره بندی کارگران مهاجر را به اطمینان حاصل شود که آنها foodgrains به طور منظم.

او همچنین خواسته آنها را به ادامه گفت و گو با اعضای کمیته های نظارت هر دو شهری و روستایی برای گرفتن بازخورد خود را.

Adityanath خواسته مقامات را به آماده سازی برای کمپین برای توزیع foodgrains مجموعه برای شروع از ژوئن 1 جدا از حصول اطمینان از مناسب ترتیبات در گندم در مراکز خرید.

با در نظر گرفتن خطر حمله ملخ در برخی از بخش های دولت او خواسته مقامات هشدار باقی می ماند, و اطمینان حاصل شود که هیچ مشکلی ایجاد می شود به دلیل آن است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن