تا پلیس به حالت تعلیق به اتهام نقش در Vikas Dubey مورد حرکت SC به دنبال حفاظت

توسط: PTI | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 12 سال 2020 6:32:11 pm Dubey شد کشته در برخورد روز جمعه پس از

توسط NEWSMINERAL در 22 تیر 1399
توسط: PTI | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 12 سال 2020 6:32:11 pm
kanpur encounter, vikas dubey, vikas dubey arrested, vikas dubey encounter, vikas dubey kanpur news, vikas dubey kanpur latest news, kanpur encounter news, kanpur encounter latest news, kanpur news, kanpur latest news, vikas dubey, vikas dubey kanpur, vikas dubey kanpur news, vikas dubey kanpur latest news, up police killed in encounter, up police killed in kanpur firing, kanpur firing, up news Dubey شد کشته در برخورد روز جمعه پس از یک وسیله نقلیه پلیس حمل او را از اوجائین به کنپور گفته ملاقات با یک حادثه و او سعی در فرار از این نقطه در Bhauti منطقه است. (ANI)

یک افسر پلیس به حالت تعلیق و بازداشت او به اتهام نقش در انتقال اطلاعات حیاتی در مورد حمله به nab تاریخچه-sheeter Vikas Dubey نقل مکان کرد دادگاه عالی به دنبال حفاظت با استناد به موجی از برخوردهای که در آن گانگستر و دستیاران او کشته شدند.

تقاضای ثبت از طریق همسرش Vinita سیرهی, دستگیر که شوهرش Krishn Kumar Sharma ممکن است از طریق حذف "غیر قانونی و خلاف قانون اساسی به معنی".

Sub-بازرس Sharma, همراه با سه نفر دیگر به حالت تعلیق در جولای 5 برای او به اتهام مشارکت در انتقال اطلاعات به Dubey در مورد پلیس حرکت به سوی خانه اش در کنپور منطقه برای دستگیری او. Dubey شد کشته در برخورد روز جمعه پس از یک وسیله نقلیه پلیس حمل او را از اوجائین به کنپور گفته ملاقات با یک حادثه و او سعی در فرار از این نقطه در Bhauti منطقه است.

هشت پلیس از جمله DSP Devendra میشرا بودند کمین در Bikru روستا در Chaubeypur منطقه کنپور زمانی که آنها رفتن به دستگیری Dubey و سقوط به گلوله های شلیک شده توسط مردان خود را از پشت بام ها در مدت کوتاهی پس از نیمه شب در جولای 3. شارما در تقاضای خود را قبل از ثبت apex دادگاه گفت که او دستگیر شده بود بر روی زمین است که او تا به حال به اطلاع متهم از افراد مورد حمله پلیس در Bikru ایجاد کرد.

به چالش کشیدن این ادعا Sharma که در حال حاضر در زندان گفت: او کارگردانی شده توسط او در شارژ Vinay Tiwari, ایستگاه افسر Chaubeypur ایستگاه پلیس به باقی می ماند در ایستگاه پلیس. شارما گفت: Tiwari به او گفتم در این شب که او در یک تیم برای دستگیری یک جنایتکار به عنوان در هر دستورالعمل به او تلفن با دستور العمل های بیشتر به انجام یک بررسی متقابل در GT عبور از جاده ها است. "در آن است اظهار داشت که مطالب ادعایی کلی خاطرات و اطلاعات خود را اثبات و صحبت می کند جلد از دروغ از دستگیری دادخواست ندارد. 1 (شارما) نشان می دهد که او در تلاش برای فرار در حالی که آن را یک ماده از رکورد که درخواست هیچ. 1 زندگی در محله های واقع در این فرض از ایستگاه پلیس" این درخواست گفت.

ثبت از طریق حمایت Ashwani کومار Dubey دادخواست همچنین ادعا کرد که مرگ یک متهم یعنی Amar Dubey در یک برخورد در مودها در همیرپور منطقه اوتار پرادش صورت گرفت تحت عنوان "مشکوک".

"آن ارائه شده است که فوق العاده قضایی قتل همه از بالا-متهم نشان می دهد فراوان رفتار و طرز عمل از تمام سازمان های تحقیقاتی مسئول تحقیق حاضر با شاه. آن است که به وضوح آشکار است که این موسسات موظف به حفاظت از نظم و قانون در دولت گرفته اند و قانون را در دست خود شده اند و کشتن افراد متهم به محض دستگیری این افراد" این درخواست گفت.

این درخواست به دنبال حفاظت از شارما زندگی تضمین شده در ماده 21 از قانون اساسی علاوه بر انتقال از این تحقیقات به یک سازمان تحقیقاتی مستقل. قبلا پنج عضو Dubey باند کشته شدند در جداگانه برخورد.

در جولای 3, دو نفر از همکاران خود را Prem Prakash Pandey و Atul Dubey کشته شدند پلیس در برخورد در کنپور. در جولای 8 پلیس کشته و یکی دیگر از دستیاران Amar Dubey که انجام یک پاداش تومان 50,000, در برخورد, در مودها روستا در همیرپور منطقه.

در جولای 9, Dubey دو بیشتر مشاوران می خواستم در ارتباط با کنپور کمین کشته شدند در جداگانه برخورد در Kanpura و اتاوا مناطق.

در حالی که Kartikeya نام مستعار Prabhat کشته شد در کنپور زمانی که او به اتهام تلاش برای فرار از پلیس بازداشت یکی دیگر از مشاور, Praveen نام مستعار Bauwa Dubey شد کشته در برخورد در اتاوا. Kartikeya دستگیر شد و از فریدآباد روز چهارشنبه بود که به ارمغان آورد به کانپور در حمل و نقل بازداشتگاه زمانی که او گفته ربوده تپانچه یک پلیس و تلاش برای فرار.

Vikas Dubey بود که حمل پاداش تومان پنج لاخ در اطلاعات منجر به دستگیری او دستگیر شد از اوجائین در مادها پرادش در روز پنج شنبه. سازمان های غیر دولتی مردم اتحادیه آزادی های مدنی در روز شنبه نقل مکان کرد به بالا و دادگاه به دنبال آن تحقیقات ویژه تیم (نشستن) پروب قتل Vikas Dubey و دستیاران توسط اوتار پرادش پلیس در سه جداگانه برخورد.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن