تا ATS دستگیری جوانان کشمیری 'مربوط به برگن برگزار شد برای ترور'

توسط: اکسپرس سرویس خبری | لکنو | منتشر شده در تاریخ: 23 ژوئن 2020 6:17:09 am ATS به دست آمده ونی ترا

توسط NEWSMINERAL در 3 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | لکنو | منتشر شده در تاریخ: 23 ژوئن 2020 6:17:09 am
UP ATS, Kashmiri youth, Anti-terrorist Squad, Lucknow news, Indian express news ATS به دست آمده ونی ترانزیت بازداشتگاه به او را به لکنو پس از او تولید می شود قبل از اینکه یک دادگاه محلی از Ramban روز یکشنبه گفت اضافی مدیر کل, ATS, DK Thakur. (بازنمودی)

چهار روز پس از دستگیری 28 سال از بریلی به اتهام تلاش برای تحریک جوانان به پیوستن به ترور فعالیت های ضد تروریستی (ATS) در روز یکشنبه بازداشت یکی دیگر از جوانان از جامو و کشمیر برای او به اتهام ارتباط با بریلی ،

پلیس ادعا کرد که 26 ساله سلمان Kursheed ونی بومی Ramban در جامو و کشمیر شد و همچنین تلاش برای جذب جوانان به فعالیت های تروریستی.

ATS به دست آمده ونی ترانزیت بازداشتگاه به او را به لکنو پس از او تولید می شود قبل از اینکه یک دادگاه محلی از Ramban روز یکشنبه گفت اضافی مدیر کل, ATS, DK Thakur.

ونی است که به احتمال زیاد برای رسیدن به لکنو اواخر روز دوشنبه شب.

Thakur گفت: پلیس باید رزرو ونی در همان مورد که بریلی را Inamul الحق دستگیر شد در روز پنج شنبه. الحق است که در بازداشت پلیس برای 10 روز ADG گفت.

او افزود که ونی بود به طور منظم در تماس با Haq پس از سال 2016 از طریق برنامه های پیام رسانی WhatsApp و Telegram.

"ونی فعالیت های مشابه بود که الحق. آنها در حال برنامه ریزی برای یک جلسه در دهلی نو در ماه فوریه این سال, اما با توجه به برخی از دلایل آن می تواند نمی گیرد" گفت: Thakur.

پلیس گفت که در این جلسه پیشنهاد آنها نیز به نام افراد شناخته شده به آنها و تحریک آنها برای جهاد.

آنها به نام جلسه در آخرین لحظه پس از یادگیری در مورد سنگین پلیس استقرار با توجه به ضد کا/NRC تظاهرات.

"ما هنوز در تلاش برای شناسایی افرادی که تحت تاثیر آنها گفت:" یک افسر پلیس افزود که ونی پدر بازنشسته و کارمند دولت.

Thakur اضافه شده که ونی پیوست یک موسسه در Baghpat به دنبال یک مدرک دوره دستیار برق در سال 2019 و به خانه بازگشت و پس از مستند.

"ونی مورد استفاده قرار گیرد به ماندن در موسسه خوابگاه" گفت: Thakur اضافه کرد که متهم بود که قبلا معتاد به مواد مخدر.

پلیس پیشتر گفته است که الحق بسیار افراطی و ادعا کرد که بهبود ادبیات منتشر شده توسط ممنوع القاعده از تلفن همراه خود را. او استفاده می شود برای تحریک مردم از طریق رسانه های اجتماعی و وعده آنها را به ترتیب اسلحه های آموزشی برای آنها پلیس گفته بود.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

آخرین مطالب