باز کردن 2.0 به روز 25: کرالا دانش آموزان را با تکنولوژی و نوآوری به نبرد Covid; Tihar زندانیان با دانش یوگا آموزش دیگران

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 25 سال 2020 9:31:13 pm ویجیاوادا: پزشکان پوشیدن PPE ای

توسط NEWSMINERAL در 4 مرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 25 سال 2020 9:31:13 pm
IIT Kharagpur covid detecting device, covid detecting device, covid detecting low cost device, IIT Madras wristband, wristband for detecting covid symptoms, India news, Indian Express ویجیاوادا: پزشکان پوشیدن PPE ایستاده در داخل یک COVID-19 تریاژ مرکز برای درمان بیماران با علائم خفیف در اسقف عزریا در دبیرستان دخترانه در ویجیاوادا شنبه 11 ژوئیه سال 2020 است. (PTI عکس)

هند coronavirus عفونت شمارش بزرگنمایی گذشته 13 لاخ شنبه فقط دو روز پس از آن عبور از 12 لاخ-علامت ایستاده بود و در 13,36,861. کل مرگ و میر افزایش به 31,358 با 757 بیشتر مردم تسلیم شدن به این ویروس در 24 ساعت گذشته. کل بهبود نصب شده به 8,49,431 با توجه به اتحادیه های وزارت بهداشت.

از 757 مرگ و میر گزارش شده 278 بودند از ماهاراشترا 108 از کارناتاکا 88 از تامیل نادو 59 از اوتار پرادش 49 از آندرا پرادش 35 از, West Bengal, 32 از دهلی نو 26 از گجرات 14 از جامو و کشمیر 11 از Madhya Pradesh و هشت هر یک از راجستان و Telangana. آسام, Chhattisgarh و Odisha باید گزارش شش تلفات هر یک به دنبال پنجاب پنج مرگ و میر کرالا و هاریانا چهار هر بیهار و Jharkhand سه و تامیل نادو تریپورا مگالایا و Nagaland یک مرگ و میر در هر.

با توجه به شورای تحقیقات پزشکی هند (ICMR) در تجمعی در مجموع 1,58,49,068 نمونه آزمایش شده اند تا جولای 24 با 4,20,898 نمونه های آزمایش شده در جمعه بالاترین انجام شده در یک روز است.

در روز 25 از باز کردن 2.0 در اینجا برخی از داستان های جالب:

کارناتاکا دولت waives کوره های جسد سوزی هزینه برای COVID قربانیان در بنگلور

در کارناتاکا دولت روز شنبه اعلام کرد چشم پوشی از کوره جسد سوزی هزینه برای کسانی که تسلیم به COVID-19 عفونت در بنگلور و گفت: شهرستان مدنی بدن را تحمل هزینه. آن گفت که از هم اکنون خانواده ها از COVID مرحوم نیاز به پرداخت هر گونه هزینه های ثابت شهرستان مدنی بدن - Bruhat بنگلور Mahanagara Palike (BBMP)- در سراسر 12 برقی crematoriums در این شهرستان است.

IIT Kharagpur covid detecting device, covid detecting device, covid detecting low cost device, IIT Madras wristband, wristband for detecting covid symptoms, India news, Indian Express مردم با پوشیدن ماسک به عنوان یک اقدام احتیاطی در برابر coronavirus صبر کنید با خالی پخت و پز سیلندر گاز به آن رد و بدل شده با پر آنهایی که در کهیما پایتخت از شمال شرقی هند state of Nagaland, جمعه, جولای 10, سال 2020 است. در فقط سه هفته به هند رفت و از جهان ششم به سوم-بدترین آمار کشور توسط این بیماری همه گیر کوروناویروس با توجه به شمارش توسط دانشگاه جانز هاپکینز. (AP Photo/Yirmiyan آرتور)

"وجود دارد گزارش در رسانه ها در مورد مشکلات در انجام آخرین مراسم از کسانی که فوت کرد با توجه به COVID-19 عفونت. با هدف حل و فصل آن مشکلات برخی از تصمیمات گرفته شده" درآمد وزیر R آشوکا گفت. او به خبرنگاران گفت: در اینجا است که BBMP تا به حال ثابت 250 تومان به عنوان هولوکاست هزینه 100 تومان برای خاکستر مجموعه دیگ و 900 تومان برای bier (بامبو برانکارد که بر روی بدن انجام شده است) که تمام شده چشم پوشی برای COVID مرگ و میر. "پس از آن خواهد شد چشم پوشی از 1,250 تومان در هر هولوکاست. این BBMP خواهد شد و این هزینه," او اضافه شده است. (PTI)

در یک منحصر به فرد تلاش محققان در IIT-Kharagpur را توسعه داده اند برای اولین بار از نوع خود قابل حمل سریع تشخیصی دستگاه است که می تواند تشخیص Covid-19 در عرض یک ساعت. این فوق العاده کم هزینه دستگاه را تست برای Covid-19 بیرون از دیوارهای گران آزمایشگاه و RT-PCR ماشین آلات و فعال کردن تست در هزینه مقرون به صرفه برای تحت خدمت جوامع در سراسر جهان است.

این تست انجام می شود کمتر از 400 تومان در هر آزمون پس از در نظر گرفتن تمام قطعات از هزینه ها و مدل کسب و کار به حساب آورد. سپس نتایج می توان از یک سفارشی گوشی های هوشمند نرم افزار بدون نیاز به دستی تفسیر است.

IIT Kharagpur covid detecting device, covid detecting device, covid detecting low cost device, IIT Madras wristband, wristband for detecting covid symptoms, India news, Indian Express NSS داوطلبان از کار اجتماعی وزارت قرعه کشی گرافیتی به گسترش آگاهی در برابر coronavirus در مرکز دانشجویی از دانشگاه پنجاب در Chandigarh در شنبه 19 ژوئن 2020. (اکسپرس عکس Kamleshwar سینگ)

این دستگاه قادر به انجام تست در فوق العاده کم هزینه قابل حمل محوطه به عنوان یک جایگزین بسیار گران RT-PCR ماشین. همان واحد قابل حمل استفاده می شود برای تعداد زیادی از آزمایشات در صرف جایگزینی کاغذ کارتریج بعد از هر آزمون. طراحی دستگاه جدید را قادر می سازد استفاده از آن در مکان های با بسیار ضعیف منابع غذا به نیازهای زیر در خدمت جوامع است. علاوه بر این, آن می تواند توسط حداقل-آموزش پرسنل precluding نیاز به تکنسین های ماهر.

Tihar زندانیان با دانش یوگا آموزش دیگران در داخل سربازخانه

با یوگا مربیان از خارج از Tihar قادر به مراجعه به زندان به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس و اهل بیت مدرسان یا به قید وثیقه و یا آزادی مشروط مقامات تبدیل شده به زندانیان آگاه از رژیم ورزش برای آموزش دیگران در داخل بازداشتگاه. "با کمک MDNIY دو جلسه آموزش یوگا انجام شد سال گذشته است. برای اولین بار بود که از ماه مارس تا ژوئن هنگامی که حدود 1000 زندانیان آموزش دیده بودند از جمله 46 که آموزش دیده بودند به عنوان مربیان.

IIT Kharagpur covid detecting device, covid detecting device, covid detecting low cost device, IIT Madras wristband, wristband for detecting covid symptoms, India news, Indian Express یک کارگر بهداشت در تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) کنترل دما از یک اقامت با یک دماسنج الکترونیکی طی یک بررسی کمپین برای بیماری کروناویروس (COVID-19) در بمبئی هند 13 ژوئیه سال 2020 است. رویترز/فرانسیس Mascarenhas

کلاس انجام شد از دوشنبه تا جمعه هر هفته و حدود 15 مربیان در هر دو برنامه استفاده از MDNIY برای جلسات یوگا. "با توجه به شرایط فعلی ما نمی تواند شروع این برنامه در این سال است. هنگامی که این وضعیت عادی ما آن را شروع دوباره. این بار ما می خواهم به افزایش تعداد نیز گفت:" مدیر کل (زندان) Sandeep Goel. (PTI)

کرالا دانش آموزان ایجاد نوآوری های فن آوری به نبرد COVID-19

از یک ماسک-تلوان ماشین آلات به یک نرم افزار است که تشخیص COVID-19 جوانان نشان داد مجموعه ای از نوآوری ها در روز شنبه در یک رویداد برای ترویج فن آوری اختراعات vis-a-vis این بیماری همه گیر. 'نوآوری باز کرالا دانشجو نوآوران دیدار با' توسط کرالا راه اندازی ماموریت (KSUM) ثابت با کیفیت از استعداد در مقابله با این بیماری همه گیر از آنجا شروع سراسر کشور مستند چهار ماه پیش.

بیش از 150 مدل نمایش داده شد در تعاملی فروم که شامل 300 شرکت کنندگان در این نمایشگاه مجازی برگزار می شود KSUM در ارتباط با Wadhwani پایه و اساس است. پایه و اساس ایجاد شغل برای عصر جدید enterprisers و TCS DISQ ابتکار از Tata Consultancy خدمات بنیاد به داماد تغییر سازان آزادی مطبوعات از KSUM گفت. (PTI)

IIT Kharagpur covid detecting device, covid detecting device, covid detecting low cost device, IIT Madras wristband, wristband for detecting covid symptoms, India news, Indian Express یک پسر با پوشیدن یک ماسک صورت به عنوان یک اقدام احتیاطی در برابر coronavirus پیاده گذشته یک اخطار نمایش داده شده توسط مقامات موقت مانع تنظیم برای محدود کردن ورود در مهار منطقه در طول مستند در بنگلور هند روز شنبه, 5 جولای سال 2020 است. هند coronavirus caseload است چهارم در جهان پس از آمریکا و برزیل و روسیه است. (AP Photo/Aijaz رهی)

IIT Madras, راه اندازی, تولید, تومان 22 کرور بودجه برای راه اندازی بند برای تشخیص علائم

یک پوشیدنی مچ دست ردیاب برای تشخیص COVID-19 علائم در مراحل اولیه در دسترس خواهد بود در این بازار در ماه آینده با توسعه آن یک IIT Madras انکوباتور شروع به بالا بردن بودجه از تومان 22 کرور برای این منظور است. "الهه شعر و موسیقی wearbales" شروع تا انکوباتور در IIT Madras توسط فارغ التحصیلان گروه همراه با ابتلای واراناگل التحصیل حال برنامه ریزی برای راه اندازی انتقالها در 70 کشور جهان است.

مچ دست-بر اساس ردیاب دارای سنسور برای پوست متوسط ضربان قلب و SpO2 (میزان اشباع اکسیژن خون) است که می تواند به طور مداوم پیگیری این اعضای حیاتی بدن از راه دور به کمک در تشخيص COVID-19 علائم. ردیاب خواهد بود بلوتوث را فعال کنید و می تواند متصل به تلفن همراه از طریق یک برنامه به نام الهه شعر و موسیقی, برنامه بهداشت. این اعضای حیاتی و موثر بدن کاربر و اطلاعات محرمانه ذخیره شده در گوشی و همچنین به عنوان یک سرور از راه دور. دسترسی اداری نیز می تواند ارائه شده برای نظارت متمرکز از مردم در مهار مناطق برای COVID-19 علائم. این ردیاب می توانید دریافت اطلاعیه از Arogya Setu برنامه و هشدار به کاربر در زمانی که او وارد یک COVID مهار منطقه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن