باز کردن 1.0, روز, 15: 'Infinite درمانی" برای بیماران در Mizoram; مجسمه سابق TN CMs نقاب تا و بیشتر

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 22 ژوئن 2020 9:59:10 pm گوا در شنبه ثبت نام خود را برای

توسط NEWSMINERAL در 2 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 22 ژوئن 2020 9:59:10 pm
coronavirus testing, maharashtra coronavirus cases, covid news maharashtra, bombay high court, covid news, latest news گوا در شنبه ثبت نام خود را برای اولین بار مرگ به علت عفونت کروناویروس.

تعداد رمان coronavirus بیماری (COVID-19) موارد در هند عبور 4.25 لاخ در روز دوشنبه. از این موارد 1,74,387 هستند و عفونت فعال در حالی که 2,37,196 بیماران مرخص شده. مرگ و میر در کشور می ایستد در 13,699. هند Covid-19 مورد در هر لاخ مردم است که یکی از کمترین ها در جهان با وجود تراکم جمعیت بالا و نرخ بهبود در حال حاضر رسیده تقریبا 56 درصد اتحادیه وزارت بهداشت روز دوشنبه گفت:. برای هر یک لاخ جمعیت وجود دارد 30.04 coronavirus موارد در هند, در حالی که متوسط جهانی است که بیش از سه بار در 114.67 وزارت گفت. در آن با اشاره به این که وضعیت گزارش 153 مورخ 21 ژوئن.

گوا در شنبه ثبت نام خود را برای اولین بار مرگ به علت عفونت کروناویروس. قربانی 85 سال از Morlem حال آزمایش مثبت برای عفونت و گذشت در یک بیمارستان است. در ضمن اطمینان است که اقدامات لازم در حال انجام برای کاهش گسترش ویروس وزیر بهداشت Vishwajit Rane گفت: "من اطمینان شهروندان است که ما در حال بدست گرفتن تمام آن طول می کشد به نگه داشتن مردم بی خطر است. تیم گوا متحد است."

در میان سربازان ارتش در عفونت در سرمایه های ملی این مرکز خواسته است دولت دهلی نو برای ترسیم تمام مهار مناطق از نو شمردن همه خانواده ها حتی در خارج مهار مناطق انجام یک بررسی سرولوژيک در میان 20,000 Delhiites و کاردانی در هر منطقه با یک بیمارستان بزرگ.

در اینجا برخی از داستان های جالب از سراسر کشور در روز 15 از unlockdown.

مجسمه سابق TN CMs نقاب به ایجاد آگاهی در COVID-19

دو مجسمه سابق تامیل نادو وزرای ارشد C N Annadurai و M G Ramachandran پوشیدن محافظ ماسک صورت ظاهرا برای ایجاد آگاهی عمومی در پیشگیری از coronavirus در زمان ساکنان توسط تعجب.

لحظات اضطراب بودند شاهد به عنوان نفر از مردم در معضل که آیا برای حذف این ماسک یا اطلاع مقامات منطقه. اما برخی در این منطقه برداشته شود آنها را به قتل رسانده اند. پلیس مظنون است که ماسک قرار داده بودند و در مجسمه ها برای ایجاد آگاهی در میان مردم است. با این حال تحقیقات هستند و معلوم بود که پشت آن گفتند.

در این Mizoram Covid مراقبت مرکز, 'Infinite درمانی" برای بیماران بدون علامت

mizoram news, mizoram covid care centre, mizoram coronavirus cases, mizoram covid centre tiktok, tiktok therapy for asymptomatic patients, india news, indian express تیم پزشکی در PPE مناسب (سمت چپ) و در یکی از این ویدئوها.

در یک Covid مرکز مراقبت (CCC) در Mizoram را Lawngtlai منطقه یک Infinite رقص خاموش در جریان است. "هنگامی که من برای اولین بار دیدم تصویری از پزشکان رقص, من می دانستم این بود برای آنها گفت:" 18 ساله و بیمار از طریق تلفن از CCC با خنده "اما ما آن را در زمان به عنوان یک چالش است."

دکتر 31 ساله Elsadai B Lalbersiama — که افسر پزشکی در CCC — تصدیق میکند. "شاید در پایان این همه من را تبدیل به یک رقصنده خوب," او گفت:.

دو هفته به عقب زمانی که Lawngtlai منطقه — که مرزهای بنگلادش در غرب و میانمار در جنوب — گزارش اول خود را Covid موارد Dr Lalbersiama تشکیل یک گروه واتساپ برای پزشکان و بیماران است. "این بود که برای انتقال اطلاعات به آنها تنظیم یادآوری در مورد پزشکی و ورزش و غیره گفت:" دکتر Lalbersiama. تمام هشت بیماران — که در حال بازگشت به Mizoram از دهلی نو — بدون علامت بودند.

این گروه به زودی یک وسیله برای به اشتراک گذاشتن نیست فقط غم انگیز پزشکی, دستورالعمل اما خنده دار تابلوچسبها و به تازگی Infinite فیلم رقص. "ما تصمیم گرفتیم که ما [پزشکان] خواهد رقص با استفاده از نرم افزار, ارسال, ما, ویدئوها و از آنها بخواهید برای به اشتراک گذاشتن ایشان بیش از حد" گفت: Dr Lalbersiama, 31. "مثل یک Infinite چالش است."

هزاران زوج در بنگال گره کراوات بدون پمپ و نشان می دهد

با مقایسه به پایین لیست مهمان و حداقل ترتیبات عاری از اعیاد و بزرگ دسته های هزاران نفر از زوج در بنگال را گره خورده است گره ساده و صمیمی مراسم در میان coronavirus ناشی مستند.

حداقل 5,750 ازدواج ثبت شده در آوریل و مه در بنگال به خصوص در مناطق که تا حد زیادی تحت تاثیر شیوع این بیماری در طول چند هفته اول پس از اعمال این مستند رسمی ثبت ازدواج گفت: در روز دوشنبه.

در کلکته و مناطق مجاور آن, اما, اعداد رفت به عنوان coronavirus موارد مشخصی و دولت در محل قرار داده و محدودیت در مهار مناطق, او گفت:.

"بسیاری از این زوج ها که solemnised خود را به تازگی ازدواج داده بود متوجه خیلی جلوتر از خاموش کردن. خود ازدواج ثبت شد مطابق با قوانین خواند و گفت: PTI.

تا مردی که به سرقت برده 600 تومان برای جلوگیری از چنگال گرسنگی می شود کمک از کرالا مقامات زندان

گرسنگی و عشق برای مادرش او را وادار به سرقت 600 تومان از یک بانک و فرار از زندان, اما خود دلخراش داستان نقل مکان کرد مقامات در کرالا به اندازه کافی برای کمک به 21 ساله مهاجر کارجو امن وثیقه و پیوستن به خانواده اش در اوتار پرادش.

پس از گرفتن رشته با توجه به COVID-19 مستند چپ بیکاری و حتی مجبور به التماس در یک مرحله آن را یک تجدید دیدار برای آجی ببو که رسیده او ایجاد کرد Sisolar در همیرپور منطقه در روز دوشنبه بعد از ظهر, مقامات گفت.

آن ساخته شده است با تشکر از تلاش جمعی توسط برخی از خوب سامریان در کرالا زندان بخش یک وکیل از Kasargod منطقه و مقامات از خدمات حقوقی سازمان که دلسوز به انسان گرفتاری آنها به PTI.

او داده شد 500 تومان پول جیب و دو جفت از لباس و جایگزین در دهلی نو-محدود قطار در شنبه

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن