باز کردن 1.0, روز, 14: وادودارا پلیس رزرو برای 'جشن تولد'; دانش آموزان راه اندازی خط تلفن برای شغل و بیشتر

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 21 ژوئن 2020 9:10:19 pm دهلی ثبت بالاترین تک روز

توسط NEWSMINERAL در 1 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 21 ژوئن 2020 9:10:19 pm
India Coronavirus Updates, 21 June: Delhi record highest single-day spike, over 100 deaths in Mumbai دهلی ثبت بالاترین تک روز افزایش موارد جدید با بیش از 3,600 Covid-19 مورد گزارش در 24 ساعت گذشته.

ثبت نام 15,413 موارد جدید در 24 ساعت گذشته هند در حال حاضر دارای بیش از 4.10 لاخ تایید عفونت. از این 1,69,451 فعال هستند موارد در حالی که 2,27,755 بیماران در حال حاضر از بيمارستان مرخص شده. با 306, مرگ و میر, عوارض در حال حاضر در 13,254. در ضمن دهلی ثبت بالاترین تک روز افزایش موارد جدید با بیش از 3,600 Covid-19 موارد گزارش شده در 24 ساعت گذشته, PTI گزارش شده است. با این که تعداد کل موارد در سرمایه های ملی افزایش یافت و به بیش از 56,000 در حالی که مرگ و میر در ایستاده بود 2,112.

برای اولین بار پس از آن برقرار شد در ژوئن 21, 2015, یوگا روز جشن برگزار شد و عملا با توجه به کوروناویروس. موضوع امسال "یوگا در خانه و یوگا با خانواده". پرداختن به ملت به مناسبت یوگا, روز, نخست وزیر نارندرا تأکید بر نیاز به ایجاد ایمنی در شکست دادن بیماری و گفت که جهان احساس نیاز برای یوگا به طور جدی تر از همیشه با توجه به کرونا بیماری همه گیر.

در اینجا دیگر داستان های جالب از سراسر کشور در روز 14 از unlockdown:

وادودارا: پاسبان 6 نفر دیگر رزرو برای 'جشن تولد'

یک پاسبان پلیس متصل با Chhani ایستگاه پلیس در وادودارا رزرو شده است برای شرکت در جشن تولد, در طول حکومت نظامی ساعت, پلیس گفت:. یک ادعا تصویری از جشن رفته بود ویروسی در ژوئن 20 و آورده بود برای اطلاع از بالاتر مقامات پلیس. طبق شکایت این ولایت در یک جاده خارج Saptapadi حزب طرح در Chhani.

با وجود این تسهیلات توسط دولت پس از ژوئن 1 ساعت منع رفت و آمد همچنان در نیروی بین 9 ساعت و 5 هستم.

در این ادعا تصویری شرکت کنندگان دیده می شود ترکیدن ترقه در جاده با دوچرخه های پارک شده در نزدیکی و چهار کیک های مطرح در آنها است. به عنوان گروه آواز می خواند تولد آرزوها و قطاری از کل رویداد در دوربین های خود را, آنها همچنین شنیده گفتن هر یک از دیگر است که آنها نمی باید گردش و یا به اشتراک گذاشتن با هر کسی.

پلیس دهلی نگه می دارد جلسه یوگا برای پرسنل به استرس افزایش ایمنی

پلیس دهلی سازماندهی یک ساعته جلسه یوگا برای پرسنل خود را در روز بین المللی یوگا در روز یکشنبه به استرس آنها و افزایش ایمنی خود را, پلیس گفت:. حدود 100 افسران و کارکنان دهلی پلیس راهنمایی و رهبری خاص خود کمیسر تاج حسن و مشترک کمیساریای Meenu چودری در جلسه یوگا گفتند.

به گفته پلیس این ایده بود که همچنین کمک به کارکنان خود را افزایش سطح غلظت از طریق برخی یوگا 'asanas' مانند 'Sukshma Vyayam', 'Bramari', 'نادی شدن Pranayam', 'Bhastrika Pranayam' و 'چاکرا' مدیتیشن. پلیس خانواده رفاه جامعه (PFWS) نیز سازماندهی یک جلسه یوگا در دفتر رئیس جمهور خود Pratima Shrivastava. تعداد محدودی از رهبران تیم و ماموران با حضور در این رویداد با توجه به اجتماعی فاصله هنجارها در پی COVID-19 بیماری همه گیر.

دانش آموزان-اجرای فکر می کنم تانک راه اندازی خط تلفن برای پیدا کردن شغل برای مستند-آمار کارگران در دهلی شورای ملی مقاومت

یک گروه از دانش آموزان از IITs, IIMs و دیگر موسسات مشهور در روز یکشنبه راه اندازی یک پروژه آزمایشی و تعداد خط تلفن برای کمک به کسانی که شغل خود را از دست طول coronavirus-ضروری مستند پیدا کردن کار.

این دانش آموزان که ایجاد کرده اند که دانش آموزان برای درگیر حکومت و کنش متقابل (سیگما) در حال کمک معاون کمیسر, دهلی نو, Abhishek سینگ و بوروکرات دورگا شاکتی Nagpal در تلاش خود را.

خط تلفن — 8800883323 — "ekatra" به مفهوم توسط دانش آموزان برای کمک به استخدام ماهر و نیمه ماهر و کارگر ماهر در سراسر دهلی نو-شورای ملی مقاومت سینگ گفت: در طول آنلاین راه اندازی آزمایشی پروژه و تعداد خط تلفن.

خط تلفن خواهد بود عملیاتی از 10 صبح تا 7 بعد از ظهر هر روز. دانشجویان داوطلب شرکت خواهد کرد تماس از پتانسیل کارفرمایان و کارگران و توجه داشته باشید از نیازهای خود را.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب