باز کردن 1.0, روز, 10: صادرکنندگان فرش طرح نمایشگاه مجازی; AI سیستم برای ردیابی اجتماعی فاصله و بیشتر

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 17 ژوئن 2020 10:27:35 pm به عنوان بسیاری از 10,974 تازه

توسط NEWSMINERAL در 28 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 17 ژوئن 2020 10:27:35 pm
به عنوان بسیاری از 10,974 تازه موارد Covid-19 گزارش شده در کشور در روز چهارشنبه.

هند روز چهارشنبه وارد دهمین روز از باز کردن 1.0 با این کشور گزارش 2,003 مرگ و میر در 24 ساعت گذشته, گرفتن coronavirus تلفات به 11,903. اما از 2,003 جدید, مرگ و میر, Maharashtra اختصاص بالاترین 1,409 مرگ و میر در نظر گرفتن آن COVID-19 مرگ, شمارش به 5,537. اما همه این مرگ و میر اتفاق رخ نداد و در دو روز گذشته. این اعداد در واقع یک نتیجه از داده های عظیم تطبیق ورزش که نشان داد تعداد زیادی از مرگ و میر که باقی مانده اند گزارش نشده است.

همچنین با 10,974 تازه موارد Covid-19 عفونت در کشور افزایش یافت به 3,54,065 که شامل 1,55,227 فعال موارد و 1,86 934 بهبود, با توجه به وزارت بهداشت. نارندرا نخست وزیر برگزار شد و دور دوم از جلسه با رئیس وزیران امروز به بحث در مورد راه پیش رو میان coronavirus بیماری همه گیر. مودی گفت که به موقع ردیابی درمان و گزارش کمک کرده اند هند برای کنترل coronavirus وضعیت در کشور است.

نخست وزیر مجازی تعامل در روز دو از رایزنی با کشورهای با حضور وزرای رئیس ماهاراشترا, دهلی نو, Karnataka, Gujarat, Uttar Pradesh و بیهار در میان دیگران و فرض بر این اهمیت به عنوان برخی از این کشورها به حساب اکثریت موارد در کشور است. با این حال, West Bengal وزیر Mamata بانرجی شرکت نکرد در این دیدار که نام او بود و بنا به گزارش ها گم شده از لیست سخنرانان.

در اینجا دیگر داستان های جالب در سراسر کشور در روز 10 از unlockdown:

فرش صادر کنندگان طرح نمایشگاه مجازی

فرش صادرکنندگان به دنبال برگزاری یک نمایشگاه مجازی در ماه اوت به جذب خریداران پس از لغو هند فرش نمایشگاه برنامه ریزی شده در دهلی نو در ماه مارس به دلیل شیوع Covid-19.

"وجود دارد یک پیشنهاد برای برگزاری یک مجازی فرش نمایشگاه از تاریخ 21 اوت به اوت 25. یک پیشنهاد به دنبال کمک در این زمینه ارسال شده است به اتحادیه نساجی وزارت و اتحادیه تجارت وزارت خود اشاره است انتظار" صادرات فرش ارتقاء رئیس شورای Siddh نات سینگ گفت: خبرگزاری PTI.

کشور گزارش 2,003 مرگ و میر در 24 ساعت گذشته, گرفتن coronavirus تلفات به 11,903.

هند فرش نمایشگاه یکی از بزرگترین نمایشگاه فرش دستباف در آسیا که در خدمت به عنوان یک پلت فرم منحصر به فرد برای خریداران به منبع بهترین فرش دستباف, فرش و سایر کف زیر یک سقف. آن برگزار می شود دو سالانه به نمایش گذاشتن میراث فرهنگی از فرش دستباف و سایر پوشش های کف و ترویج مهارت های نساجی هند بافندگان به مراجعه به خارج از کشور فرش خریداران.

کوکا کولا به ارائه ملزومات به گروه های آسیب پذیر

نوشیدنی عمده Coca-Cola شنبه گفت: این همکاری با مراقبت از هند به ارائه مواد غذایی و دیگر ملزومات محروم و اقشار آسیب پذیر. این شرکت گفت که این حرکت بخشی از تعهد خود را از 100 تومان کرور روپیه نسبت های مختلف Covid-19 امداد برنامه ها در هند است.

تحت این طرح کوکا کولا و مراقبت از هند ارائه خواهد شد خشک جیره کیت با سرپرستی مواد غذایی برای دیدار با نیازهای تغذیه ای خاص از های مختلف به حاشیه رانده گروه ها از جمله کارگران مهاجر روزانه دستمزد حقوق بگیران و افراد مبتلا به HIV/AIDS در سراسر نقاط مختلف کشور این شرکت در بیانیه ای گفت.

سه ماه برنامه شروع ماه ژوئن با هدف بهره مندی بیش از 1.5 لاخ مردم خواهد شد نورد از سراسر دهلی نو-شورای ملی مقاومت, اوتار پرادش, Odisha, آندرا پرادش, Haryana, بیهار و بنگال.

آلمانی دارو شرکت به ارائه PPE به 4 لاخ کشاورزان در هند

آلمانی مواد مخدر و agrochemicals مورد عمده بایر روز چهارشنبه گفت که آن را پشتیبانی از چهار لاخ کشاورزان در سراسر 17 متحده در هند از طریق آن جهانی جدید ابتکار 'بهتر مزارع زندگی بهتر'. از طریق این ابتکار بایر را حمایت 20 lakh کشاورزان خرده پا در آسیا و آفریقا و آمریکای لاتین رایگان زندگی بهتر, کشاورزی, مراقبت از بسته های این شرکت در بیانیه ای گفت.

این بسته خواهد بود طراحی شده برای کشاورزان محلی نیاز دارد و شامل ترکیبی از بایر را دانه هیبرید, محصول, محصولات حفاظت از تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) و ایمنی و مواد آموزشی.

در هند این طرح را حمایت 4,00,000 کشاورزان خرده پا در 204 در سراسر مناطق 17 متحده پوشا کلیدی محصولات کشاورزی مانند برنج و ذرت و سبزیجات و ارزن.

بمبی-Kharagpur توسعه سیستم هوش مصنوعی به پیگیری های اجتماعی فاصله

بمبی-Kharagpur مستقل وسیله نقلیه زمین (AGV) گروه پژوهشی تحت مرکز تعالی برای تحقیقات رباتیک را توسعه داده است یک کم هزینه AI-اینترنتی-سیستم فیزیکی برای نظارت بر فاصله اجتماعی در اماکن عمومی گفت: بیانیه صادر شده توسط این موسسه در روز شنبه.

دانش آموزان را توسعه داده اند یک دستگاه است که می تواند تشخیص بصری فاصله بین افراد و نزدیکی صدا هشدار از طریق خروجی صوتی برای هر گونه نقض اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای. این دستگاه با استفاده از تصاویر در زمینه نمایش یک دوربین و محاسبه فاصله طبق معیار های تعیین شده توسط وزارت بهداشت و رفاه خانواده در دولت هند است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن