دانشگاه مینه سوتا دلوت می شود چراغ سبز برای شروع برنامه ریزی برای در پردیس آموزش

در روز پنج شنبه U M سیستم جمهور جوآن Gabel ارائه شده به هیئت مدیره سقوط او طرح پیشنهاد شد که اصل موضوع را به ه

توسط NEWSMINERAL در 24 خرداد 1399

در روز پنج شنبه U M سیستم جمهور جوآن Gabel ارائه شده به هیئت مدیره سقوط او طرح پیشنهاد شد که اصل موضوع را به هیئت مدیره تصویب نهایی در ماه جولای. در تلاش برای نگه دارید که کار در حال حرکت رو به جلو یک رای در این قطعنامه اضافه شد به روز جمعه دستور کار جلسه.

دانشگاه مینه سوتا دلوت صدراعظم Lendley سیاه گفت که سقوط کلاس سر گرفته خواهد شد به عنوان برنامه ریزی شده در Aug. 31. سقوط و شکستن آن را به معنای هیچ کلاس در Oct. 29-30 لغو شده است و در فرد آموزش نمی خواهد سر زیر شکرگزاری ،

"بیشتر آنها ترک دانشگاه و رفتن به خانه و یا رفتن به مکان های دیگر و پس از بازگشت به دانشگاه آن را به سادگی به تشدید و افزایش امکان آوردن COVID موارد بازگشت به دانشگاه" سیاه گفت.

Lendley "Lynn" Black.

Lendley "لین" ،

در حالی که Gabel سقوط طرح شامل چهره به چهره آموزش برای شروع در طول هفته های پایانی تابستان جلسه که نمی تواند در این مورد در دلوت پردیس گفت: UMD سخنگوی لین ویلیامز.

UMD را دوباره کلاس درس پوسته برای حفظ 6 پا از فاصله بین همه. آموزش به روز خواهد شد به احتمال زیاد تمدید شامل بیشتر شب کلاس و احتمالا حتی شنبه کلاس.

"ما مشخص است که در خود ما است. بنابراین در حال حاضر که ما می دانیم به طور کلی جهت دانشکده ما و دین کارکنان در حال رفتن به مشغول کار بیش از چند هفته آینده بدانند چگونه برای ایجاد تغییرات ما باید به جای دانش آموزان ما" سیاه گفت.

UMD قصد دارد تا تمام اطلاعات نهایی برای دانش آموزان توسط Aug. 1.

همانطور که برای اقدامات ایمنی دست مطابق با اصول بهداشتی ایستگاه راه اندازی خواهد شد در اطراف پردیس و دو ماسک ارائه خواهد شد به کلیه دانشجویان و اعضای هیات علمی و کارکنان.

"ما به شدت تشویق همه جامعه ما به پوشیدن ماسک به خصوص زمانی که آنها در مجاورت نزدیک با افراد دیگر" سیاه گفت.

تحت Gabel طرح مربيان حق انتخاب کردن برای آموزش از راه دور و همان می رود برای دانش آموزان که نگران COVID-19 قرار گرفتن در معرض و یا نمی توانید شرکت در کلاس در فرد مانند دانشجویان بین المللی که باید مسائل مربوط به اخذ ویزا.

در حالی که بعضی از کلاس ها را ملاقات چهره به چهره در UMD, سیاه گفت: بسیاری آموزش داده خواهد شد به طور کامل آنلاین و یا با استفاده از ترکیبی از هر دو آنلاین و حضوری روش. در طول تابستان دانشکده ادامه خواهد داد به ارائه منابع برای پالایش خود را از راه دور آموزش آموزش استراتژی.

"من پیش بینی ما هنوز در حال رفتن به تعدادی از کارکنان و اعضای هیات علمی که ادامه خواهد داد به کار از خانه در درجه اول به دلیل آن مهم است برای آنها را به دلایل بهداشتی به انجام این کار" سیاه گفت.

او اضافه کرد که روز جمعه تصمیم به اجازه می دهد در فرد آموزش در پاییز خبر خوبی است برای بسیاری از کلاس که ترجمه نمی کنید به راحتی به آموزش از راه دور.

"واقعا وجود دارد هیچ جایگزینی به صورت چهره به چهره آموزش سیاه و سفید" گفت: "بعد اضافه کرد: "ما فکر می کنیم این مهم را به دانش آموزان این فرصت را به دوباره و دوباره ایجاد آن جامعه روابط."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن