UMD, St. Scholastica commencements برگزار خواهد شد

آنلاین The College of St. Scholastica و دانشگاه مینه سوتا دلوت میزبان آنلاین شروع مراسم این ماه است. مدارس

توسط NEWSMINERAL در 19 اردیبهشت 1399
آنلاین

The College of St. Scholastica و دانشگاه مینه سوتا دلوت میزبان آنلاین شروع مراسم این ماه است.

مدارس که برگزار شد فقط آنلاین کلاس برای خیلی از ترم بهار برای کمک به جلوگیری از گسترش COVID-19 هر دو اعلام کرد قصد دارد روز شنبه به افتخار فارغ التحصیلی دانش آموزان است.

در یکشنبه, St. Scholastica خواهد شد انتشار تصویری با سخنرانی رئیس جمهور باربارا مک دونالد و conferral از درجه است. می توان آن را در css.edu/2020grads یا facebook.com/stscholastica پس از آن نوشته شده در ساعت 2 بعد از ظهر

کالج نیز اجرا یک صفحه کامل آگهی در اخبار تریبون لیست تمام فارغ التحصیلان نام و ارسال یک کپی از این صفحه برای تمام فارغ التحصیلان.

"ما می دانیم که این بود که ترم آخر و یا شروع است که دانش آموزان ما پیش بینی, اما که نمی تواند هر چیزی را از آنچه آنها به دست آورد" استیو لیون, St. Scholastica معاون رئیس جمهور برای امور دانشجویی گفت: در انتشار اخبار.

UMD میزبان خود "مجازی شروع" با انتشار یک ویدئو در 11 a. m. روز شنبه, مارس 16 با یک آدرس ثبت شده توسط UMD صدراعظم لین سیاه و سخنرانان Oliver Lee Cygan و کتی کلر.

برنامه آنلاین آغاز خواهد شد با systemwide سخنرانی از دانشگاه مینه سوتا سیستم جمهور جوآن Gabel السلطنه صندلی کن پاول و نایب السلطنه مایک Kenyanya یک 2019 UMD التحصیل. در این ویدئو خواهد شد ارسال شده در system.umn.edu/commencement.

"در حالی که ما در شرایط فعلی ما جلوگیری از جشن همانطور که ما در گذشته ما نگاه به جلو به افتخار ما فارغ التحصیلان و متعهد به شناخت خود موفقیت های سیاه و سفید" گفت: در انتشار اخبار.

UMD گفت: هر فارغ التحصیل خواهد شد که یک اسلاید با نام عکس و عمده در این ویدئو.

در مجموع 2,150 دانشجویان دوره لیسانس و 216 فارغ التحصیل دانش آموزان فارغ التحصیل از دانشگاه مریلند در این سال است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن