عمر اکمل را نشان نمی دهد ندامت برای عدم گزارش رفع روش می گوید PCB انضباطی پنل سر

عمر اکمل به نظر نمی رسد آماده برای نشان دادن ندامت و نه او به دنبال عذرخواهی برای عدم گزارش فاسد رویکردهای رئ

توسط NEWSMINERAL در 19 اردیبهشت 1399

عمر اکمل به نظر نمی رسد آماده برای نشان دادن ندامت و نه او به دنبال عذرخواهی برای عدم گزارش فاسد رویکردهای رئیس هیات کریکت پاکستان را انضباطی پنل شده در مفصل او قضاوت پس از اعمال سه سال ممنوعیت احساسی از رودخانه.

 عدالت (بازنشسته) فضل-e-Miran Chauhan خود را مشاهده کنید دقیق قضاوت در case به هیات کریکت پاکستان که از آن ساخته شده عمومی در روز جمعه در وب سایت رسمی خود را.

همچنین بخوانید: عمر اکمل ممنوع برای سه سال

اکمل بود مجرم از دو اتهام تحت PCB مبارزه با فساد کد رندر او را فاقد شرایط لازم برای بازی کریکت فعالیت تا فوریه 19, 2023.

"به نظر می رسد که او (عمر اکمل) آماده است برای نشان دادن ندامت و به دنبال عذرخواهی را پذیرش است که او موفق به انجام مسئولیت خود تحت مبارزه با فساد کد...," عدالت Chauhan گفت: در قضاوت.

"...به جای او سعی پناه به بهانه این که در گذشته هر زمان که هر گونه روش ساخته شد, این ماده گزارش شده است او را" او گفت:.

اکمل بود موقت به حالت تعلیق در آستانه پاکستان سوپر لیگ. او متهم شده بود با نقض ماده 2.4.4 از PCB مبارزه با فساد کد در دو نامربوط حوادث در 17 مارس است.

در 9 آوریل PCB ارجاع موضوع به کمیته انضباطی پس از ضربه تصمیم گرفتند به درخواست برای یک جلسه قبل از مبارزه با فساد اداری دادگاه.

"اتهام به عنوان قاب ثابت است و شرکت کنندگان (عمر اکمل) ارائه شده است خویشتن را به مجازات برای نقض مقاله 2.4.4" عدالت Chauhan گفت.

"این هم بستری او (عمر اکمل) که او نتوانست به گزارش رویکرد و دعوت به PCB هوشیاری و مبارزه با فساد در بخش, به عنوان مورد نیاز توسط PCB کد مقاله 2.4.4.

"با در نظر گرفتن موارد فوق به اتهام به عنوان قاب ایستاده بود ثابت و شرکت کنندگان ارائه شده است خود را به مجازات طبق ماده 6.2 از PCB کد," او اضافه شده است.

اکمل است برادر کوچکتر از سابق پاکستان wicketkeeper-رودخانه کامران اکمل, که بازی 53 آزمون 58 T20s و 157 ODIs برای پاکستان و پسر عموی کاپیتان فعلی Babar Azam.

Right-hander که آخرین بازی برای پاکستان در ماه اکتبر به ویژه در 16 تست 121 ODIs و 84 T20s, نمره, 1003, 3194 و 1690 اجرا گرديد.

اکمل وعده زیادی پس از ساخت صد در نیوزیلند در آزمون اولین, اما موفق به زندگی می کنند تا انتظارات بالا آمد که با برخی از خوب اجراهای اولیه در حرفه خود.

ثابت اجرا فهم با مقامات نیز خدشه دار خود را توقف-شروع حرفه ای.

اکمل قبلا فرار یک PCB بان در ماه فوریه به اتهام ساخت خام به اظهارات یک مربی در طول یک تست آمادگی جسمانی در آکادمی ملی کرکت در لاهور.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب