اوجائین به پاداش برای کسب اطلاعات در خارج از

نوشته شده توسط Milind Ghatwai | بوپال | منتشر شده در تاریخ: مارس 10 سال 2020 3:42:35 am اضافی SP Ru

توسط NEWSMINERAL در 20 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Milind Ghatwai | بوپال | منتشر شده در تاریخ: مارس 10 سال 2020 3:42:35 am
Coronavirus cases, India lockdown, Ousiders, Ujjain news, Indian express news اضافی SP Rupesh Dwiwedi گفت: ایده این است که به افشای زندگی مردم بدون مجوز و به آنها مورد آزمایش قرار به اطمینان حاصل شود که عفونت را گسترش. (بازنمودی)

داشتن ثبت 45 کشته و 235 coronavirus موارد در منطقه تا کنون اوجائین پلیس در روز شنبه اعلام کرد پاداش نقدی از 500 تومان برای کسانی که به ارائه اطلاعات در مورد خارجی ها وارد منطقه است. اوجائین دارای بالاترین نرخ مرگ و میر در کشور است.

دولت به تازگی تغییر سرپرست پلیس و منطقه جمع آوری. جدید, SP, Manoj Kumar Singh گفت: نام کسی که فراهم می کند اطلاعات در مورد خارجی ها در یک mohalla, colony یا روستا نگه داشته شود یک راز است. علاوه بر پاداش نقدی the informant را نیز دریافت گواهی او گفت:.

اضافی SP Rupesh Dwiwedi گفت: ایده این است که به افشای زندگی مردم بدون مجوز و به آنها مورد آزمایش قرار به اطمینان حاصل شود که عفونت را گسترش. او گفت: ممکن است یک فرد نادرست شکایت اما مقامات در حال آماده شده است.

در ضمن تعداد فعال موارد در رابطه با موارد مثبت در Madhya Pradesh کاهش یافته و به 50 درصد در روز شنبه از 90 درصد در آوریل 16.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن