آمریکا تظاهرات | لوئیس همیلتون انتقاد F1 برای ماندن سکوت در Floyd مرگ

شش بار در فرمول یک موتور قهرمان مسابقه لوئیس همیلتون انتقاد خود را ورزش آن سکوت در قتل جورج فلوید, گزارشی مرد

توسط NEWSMINERAL در 12 خرداد 1399

شش بار در فرمول یک موتور قهرمان مسابقه لوئیس همیلتون انتقاد خود را ورزش آن سکوت در قتل جورج فلوید, گزارشی مردی که پس از یک افسر پلیس آمریکا به زانو در گردن او.

مرگ در مینیاپولیس باعث موجی از خشم و خشونت در ایالات متحده است.

همیلتون در فرمول یک اولین بار قهرمان جهان صرف بیشتر وقت خود را در امریکا و صحبت کردن در مورد این مسئله در یک Instagram داستان در روز یکشنبه.

"من می بینم کسانی از شما که به ماندن سکوت برخی از شما بزرگترین ستاره در عین حال شما خاموش ماندن در میان بی عدالتی" نوشت: راننده مرسدس.

"نه نشانه ای از کسی در صنعت است که البته سفید تحت سلطه ، من یکی از مردم تنها از رنگ وجود دارد و در عین حال, من, تنهایی," او اضافه شده است. "من فکر می کردم در حال حاضر شما می توانید ببینید که چرا این اتفاق می افتد و می گویند چیزی در مورد آن, اما, شما نمی ایستادگی در کنار ما است. فقط می دانم من می دانم که شما...هستند و من شما را ببینید."

در پست دوم Hamilton افزود: "من نه با کسانی که از غارت و سوختن ساختمان اما کسانی که اعتراض مسالمت آمیز است. می تواند وجود دارد هیچ صلح تا زمانی که ما به اصطلاح رهبران را تغییر دهید."

راننده مک لارن Lando نوریس هامیلتون, هموطن, یکی از کسانی که نظر اضافه کردن یک خط به مشخصات خود را در جریان انقباض پلت فرم است که گفت: "ثبت نام !پل دادخواست #BLACKLIVESMATTER"

کانادا نیکلاس Latifi است که به دلیل رانندگی برای ویلیامز در این فصل گفت: در توییتر: "این است برای متوقف کردن #JusticeForGeorgeFloyd."

همیلتون صحبت کردن قبل از اینکه در مورد عدم تنوع در موتور مسابقه.

"واقعا وجود دارد حداقل ترین تنوع در این ورزش است و من واقعا به نوعی می خواهید به بخشی از شکل تغییر است که با فرمول یک," او گفت: یک سال پیش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب