دو دره اسرائیلی توسط ارتش پاکستان قوم و خویش اصرار دولت برای کمک به آنها بازگشت

نوشته شده توسط عادل Akhzer | سرینگر | منتشر شده در تاریخ: 14 ژوئن 2020 5:14:35 am یک ویدیو که نشان

توسط NEWSMINERAL در 25 خرداد 1399
نوشته شده توسط عادل Akhzer | سرینگر | منتشر شده در تاریخ: 14 ژوئن 2020 5:14:35 am
Two Valley youths caught by Pak army, kin urge govt to help them return یک ویدیو که نشان داد دو جوان از مناطق gurez منطقه از شمال کشمیر را Bandipora در بازداشت پلیس به اتهام جاسوسی در پاکستان تحت اشغال گلگت-بلتستان آمده است به عنوان یک شوک برای دو خانواده در Achoora روستا در کشمیر. (بازنمودی تصویر)

یک ویدیو که نشان داد دو جوان از مناطق gurez منطقه از شمال کشمیر را Bandipora در بازداشت پلیس به اتهام جاسوسی در پاکستان تحت اشغال گلگت-بلتستان آمده است به عنوان یک شوک برای دو خانواده در Achoora روستا در کشمیر.

در این ویدئو فیروز احمد تنهاست و نور محمد ونی اظهار داشت که آنها دستگیر شده بودند توسط ارتش پاکستان پس از عبور آنها از خط کنترل و که آنها فرستاده شد برای "جاسوسی".

طبق پلیس سوابق Feroz گم شده پس از سال 2018 دارد افراد گم شده در گزارش در مورد نور.

پس از این ویدئو منتشر شد که در رسانه های اجتماعی Bandipora پلیس در روز شنبه منتشر شد ویدئوها از دو تن از اعضای خانواده به دنبال کمک از هند و پاکستان از دولت برای کمک به دو جوان به خانه بازگشت. "ما فکر شده بود که او زنده نیست هر بیشتر. هنگامی که یک دوست مشترک تصویری دیروز من شوکه شده بود... در حال حاضر ما در حال درخواست از دولت برای کمک به او به خانه بازگشت" گفت: Zahoor فیروز برادر.

Zahoor گفت: خانواده شکایت کرده پس از Feroz بود که پس از آن کار برای توسعه روستایی بخش رفت و گم شده در نوامبر 2018. "در طول تحقیقات زمانی که ما در بر داشت جزئیات تماس از برادر من (آن پدید آمده است که) به او گفته بود به چند نفر قبل از تلفن خود را خاموش. ما در بر داشت او همچنین در ارتباط با مردی به نام Rouf...," او گفت:.

در این ویدئو منتشر شده در جمعه, این دو جوان می گویند Rouf در پشت این ایده برای عبور از LoC.

یک رهبر سیاسی از مناطق gurez که ضروری است به این مورد گفت: پلیس تا به حال نیز مورد تردید یک زن است. "او بازداشت شد و سپس آزاد شد. اعضای خانواده او نیز مورد سوال بعد از گزارش که Feroz ممکن است به قتل رسیده اند توسط زن است."

سرینگر مبتنی بر دفاع سخنگوی سرهنگ راجش Kalia پاسخ نمی دهند به تلاش برای نظر. یک افسر ارشد پلیس در Bandipora گفت: یک گزارش در مورد این موضوع ارسال شده است و به مقامات بالاتر .

نور عمو بشیر احمد گفت: خانواده حتی نمی دانند که او گم شده بود. "او یتیم است و بیشتر دور ماندن از خانه است. او نیست به خانه می آیند برای چند سال گذشته به دلیل او به عنوان یک کارگر. ما فکر کردیم که او ممکن است کار به جایی و به همین دلیل ما هرگز به پلیس گزارش که او از دست رفته است," او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب