دو تست مثبت برای coronavirus در هیماچال پرادش

نوشته شده توسط اکسپرس سرویس خبری | Shimla | منتشر شده در تاریخ: مارس 10 سال 2020 7:15:48 am نمونه ی

توسط NEWSMINERAL در 21 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط اکسپرس سرویس خبری | Shimla | منتشر شده در تاریخ: مارس 10 سال 2020 7:15:48 am
Himachal Pradesh coronavirus, coronavirus cases Himachal Pradesh, Himachal Pradesh coronavirus cases, India news, Indian Express نمونه یک زن زندگی در سیرمور منطقه آزمایش مثبت برای رمان coronavirus در یک آزمایشگاه خصوصی در جمعه مقامات بهداشت گفت. (بازنمودی تصویر)

دو نفر تست مثبت برای رمان coronavirus در هیماچال پرادش شنبه شب در نظر گرفتن تعداد کل موارد در دولت به 53 از جمله 11 فعال موارد است.

اضافی دبیر کل (سلامت) RD Dhiman گفت که دو نفر تست مثبت در زمین و همیرپور. "در حال حاضر وجود دارد دو فعال موارد در همیرپور و هر سه در زمین و چمبا در حالی که مندی Shimla و اونا ولسوالی یک بیمار هر," او گفت:.

نمونه یک زن زندگی در سیرمور منطقه آزمایش مثبت برای رمان coronavirus در یک آزمایشگاه خصوصی در جمعه مقامات بهداشت گفت. او جدا شده و او را نمونه در حال حاضر در حال آزمایش در یک دولت-اجرای تاسیسات.

سیرمور افسر ارشد پزشکی Dr K K Prashar گفت که زن بدون سفر اخیر سابقه در خارج از دولت است. "ما نمی توانیم به اشتراک گذاری اطلاعات در مورد بیمار تا زمانی که نتایج را," او گفت:.

روز جمعه چهار نفر در حال آزمایش مثبت در سراسر کشور متشکل از یک زن از Amb که در حال بازگشت از دهلی نو به یک مرد از شاهپور که در حال بازگشت از Noida یک همیرپور ساکن که در بازگشت از دهلی نو و دو ساله و دختر یک COVID-19 بیمار در چمبا.

به استثنای خصوصی گزارش کار آزمایشگاه, 10 تایید موارد گزارش شده در هیماچال از مه 4 و بسیاری از آنها مرتبط شده اند به افرادی که در بازگشت از شورای ملی مقاومت در دو هفته گذشته.

در یک پیام ویدئویی در Facebook یکی از COVID-19 بيمار از Jogindernagar گفت که او تا به حال قرنطینه خود را در خانه پس از بازگشت از دهلی نو خواست همه افرادی که در بازگشت از کشورهای دیگر را به رعایت دقیق صفحه اصلی قرنطینه "برای نجات خانواده خود را ایجاد کرد و جامعه".

DGP S R مردی گفت: اکثریت مردم در قرنطینه هستند و اطاعت از قانون اما تعداد کمی از مردم هستند که آشکارا نقض هنجارهای مانند یک زن و شوهر از Haroli که در بازگشت از Moga و برخی از مردم در بیلسپور که در بازگشت از دهلی نو است. او گفت که در Balh برخی از افراد رزرو شده اند برای بدرفتار با یک زن خانه نگهبان پس از نقض مقررات منع رفت و آمد.

مردی از ایشان تشکر ساکنان Bhaba ولی در Kinnaur برای گارد ایستاده همراه با پرسنل پلیس حصول اطمینان از خانه قرنطینه برای عودت و نگه داشتن یک شب زنده داری در نقض.

در تعامل با panchayat pradhans از چمبا و Kangra, وزیر Jai Ram Thakur خواسته آنها را به نگه داشتن تمام عودت خودشان panchayats تحت نظارت خود را به اطمینان حاصل شود قرنطینه اما حفظ روابط صمیمی با آنها و نه stigmatise COVID-19 بيمار. او از آنها خواست برای مراقبت از کارگران از کشورهای دیگر. در نامه ای به همتای خود در آندرا پرادش Y S Jagan موهان ردی Thakur خواست او را به ارائه کمک به هیماچال ساکنان رشته در Sri Sathya Sai Seva سازمان Prasanthi Nilayam در پوتپرتهی.

COVID صندوق سوء استفاده مدعی Cong

رهبر مخالفان Mukesh Agnihotri در روز شنبه ادعا کرد که COVID-19 صندوق امداد شد سوء استفاده به خرید گوشی های تلفن همراه به ارزش نزدیک به Rs 1.75 لاخ برای برخی از ماموران دولتی درگیر در COVID-19-وظایف مربوط. در نامه ای به فرماندار او ادعا که sanitizers شد تهیه شده در قیمت های بالاتر از تعیین هزینه و دستمزد برش تحمیل شده بر سلامت کارگران و پرسنل پلیس. او در مورد تصمیم گیری برای تعیین اصل در IGMC بیمارستان در شیملا و "غیر انسانی راه" از cremating یک COVID-19 بیمار که در اثر نارسایی کلیوی در بیمارستان در اوایل این هفته.

او ادعا دارد که تبعیض در فرآیند غربالگری از افراد بازگشته از کشورهای دیگر و دولت در تلاش است تا به سرکوب رسانه ها با تهدید به استفاده از اپیدمی بیماری ها عمل می کنند.

در ضمن BJP دبیر Trilok Jamwal گفت که کنگره تنها درگیر در منفی سیاست و هیچ کاری سازنده برای دولت در طول این بیماری همه گیر. او گفته است که رهبران کنگره در حال ساخت اظهارات متناقض و روشن در مورد آنچه آنها می خواهند می گویند.

قطار از گوا به 1204

وزیر Jai Ram Thakur گفت که یک قطار ویژه خواهد آورد 1,204 مردم از دولت سرگردان در گوا. آن را ترک گوا برای اونا در مارس 13 یا 14, او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن