دو وزیر برای حضور در, کاپیتان جلسه که دبیر کل خواهد بود در حال حاضر

نوشته شده توسط Kanchan Vasdev | Chandigarh | به روز شده: 18 مه سال 2020 8:56:33 am یک هفته پس از تم

توسط NEWSMINERAL در 29 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Kanchan Vasdev | Chandigarh | به روز شده: 18 مه سال 2020 8:56:33 am
Two ministers to attend Captain’s meeting where Chief Secretary will be present یک هفته پس از تمام وزرای کابینه به اتفاق آرا گفته سروان Amarinder سینگ که آنها نمی خواهد در هر جلسه با حضور دبیر کل حداقل دو وزیر خواهد بود حضور در یک جلسه با او در روز دوشنبه. (عکس)

یک هفته پس از تمام وزرای کابینه به اتفاق آرا گفت: وزیر سروان Amarinder سینگ که آنها نمی خواهد در هر جلسه با حضور دبیر کل Karan Avtar سینگ حداقل دو وزیر خواهد بود حضور در یک جلسه با او در روز دوشنبه.

وزیر بهداشت Balbir سینگ Sidhu و مواد غذایی وزیر Bharat Bhushan Ashu گفت: آنها خود را بخشی از دوشنبه جلسه از طریق ویدئو کنفرانس. تحقيقات و آموزش پزشکی وزیر O P Soni بیش از حد خواسته شده است برای پیوستن به. در این جلسه در مورد ramping تا تست مرکز بهداشت و درمان مقررات تسهیلات و توزیع جیره غذایی به فقیر.

Ashu گفت: "من در آنجا خواهد بود. من بحث که آیا به بخشی از آن یا نه. سپس متوجه شدم که در حال حاضر اولویت این است که مسئولیت و نه سیاست. سیاست را می توان به تعویق افتاد. من غذا وزیر. اگر من نمی رویم و سپس فقیر
که در حال عرضه می شود جیره غذایی رنج می برند."

Sidhu گفت که در این جلسه حضور او به عنوان وزیر بهداشت و درمان و در این برهه مهم بود که برای حضور در این نشست زمانی که دولت در این میان از یک بیماری همه گیر. "چرا باید من نمی رفتن ؟ این است که ما دولت و نه رئیس ، او را یادداشت هر چه من صحبت می کنند. CM من است ، او به نام این نشست است. ما در حال عبور از طریق بار دشوار است. امروز فقط ما سه مرگ و میر. آن است که یک ماده از نگرانی است."

Soni بود نظر در دسترس نیست.

در این جلسه که به ریاست سانتی متر و در محل اقامت خود را — صادر شده توسط Karan Avtar سینگ.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب