دو بنادر جشنواره را نگه می دارد در گچ

به طور معمول هنرمندان گچ از دور و گسترده خواهد بود جمع آوری مواد خود را در آماده سازی خود را برای تصاحب دو بن

توسط NEWSMINERAL در 27 تیر 1399

به طور معمول هنرمندان گچ از دور و گسترده خواهد بود جمع آوری مواد خود را در آماده سازی خود را برای تصاحب دو بنادر پیاده رو به صورت سالانه گچ.یک.بسیاری جشنواره است. سال گذشته سازمان تخمین می زنند که بیش از 200 هنرمندان مشغول به کار با هم در کنار هم برای پوشش پیاده رو در اطراف توماس اونز پارک با طرح های رنگارنگ.

در این سال تنها در حدود 25 هنرمندان محلی در حال آماده سازی را به بیش از بخش های مختلف پیاده رو در سراسر شهرستان در صبح روز شنبه. گچ.یک.بسیاری هنوز هم البته در مقیاس بسیار کوچکتر.

"ما واقعا تلاش می کرد با یک تصمیم به رفتن به جلو" گفت: سازمان کری Coan. "این خواهد بود که ما نهم جشنواره و آن را به کمتر مورد آوردن مردم هم متاسفانه با توجه به محیطی که ما در آن هستیم."

با توجه به COVID-19 گیر این جشنواره پخش شده از پیاده رو های اطراف این پارک به یک مسیر است که بافت را از طریق شهرستان اجازه می دهد تا هنرمندان به فاصله اجتماعی در حالی که مشغول به کار است. تمام پیاده رو مربع و گچ کیت شده اند از قبل فروخته شده به هنرمندان محلی. هیچ یک از معمول کالاهای اساسی مانند فعالیت های هنری, جاده, تعطیلی رایگان گچ موسیقی زنده و فروشندگان مواد غذایی خواهد شد در حال حاضر. جمعیت هستند را تشویق به تماشای هنرمندان ایجاد هنر گچ, اما Coan نشان می دهد که بازدید کنندگان را راه خود را از طریق هنر گچ مسیر بعد از آن در روز شنبه و یا حتی پنج شنبه.

"ارائه شده ما هیچ قوی rainstorms این آثار هنری باقی خواهد ماند و در پیاده رو برای چند روز بعد پس ما همه را تشویق به از طریق آمده و نگاهی به زمان برای درک آثار" Coan گفت.

اما وجود خواهد داشت یک عنصر جدید در این سال است. این جشنواره با همکاری رنسانس مدارس — عقیق خلیج مونته سوری و کتاب خود را در اطراف بلوک برنامه. چند صفحه از یک کتاب تصویر ارسال خواهد شد در چند توقف در امتداد هنر گچ مسیر که بگویید یک داستان کامل. مدرسه میزبانی یک رویداد مشابه در اواخر ماه مه بود و قوی مردم در انتخابات. پیاده روی شروع می شود با یک صفحه در مدرسه واقع در بیت لحم کلیسای لوتری 601 4th Ave. و به پایان می رسد در جامعه همکاران در دو بنادر مرکز جامعه 417 جنوب خیابان.

خانواده ها را تشویق به حفظ 6 پا از راه دور و به لمس نیست و نشانه هایی در طول مسیر.

برخی از شناخته شده گچ هنرمندان مجموعه ای برای بازگشت به این جشنواره از جمله ملیسا Gerads امیلی Sweatt و Lauri اولسون Hohman.

"هنرمندان واقعا چه رو ما را به این رویداد حتی اگر آن را کاملا متفاوت" Coan گفت. "ما می خواستیم به آنها این خروجی و حمایت از آنها. آن خواهید بود یک سال, اما ما به شما از طریق آن دریافت کنید و این فرصت را به امید دیدن برخی از شگفت انگیز هنر است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن