دو Chhattisgarh پلیس برگزار شد برای کمک در تامین مهمات' به مائوئیست ها

نوشته شده توسط Gargi Verma | ریپور | به روز شده در: 9 ژوئن 2020 9:58:36 am در ژوئن 4, بر اساس یک ti

توسط NEWSMINERAL در 20 خرداد 1399
نوشته شده توسط Gargi Verma | ریپور | به روز شده در: 9 ژوئن 2020 9:58:36 am
Chhattisgarh policemen arrested, Chhattisgarh naxals, Ammo supply to Maoists, Chhattisgarh news, India news, Indian express در ژوئن 4, بر اساس یک tip-off, پلیس مجبور ره دو مرد حمل حدود 400 دور از SLR مهمات از Sukma. (بازنمودی تصویر)

دستیار sub بازرس و یک سر پاسبان از چتیسگر پلیس ارسال شده در Sukma منطقه دستگیر شدند روز دوشنبه به اتهام کمک به تامین مهمات به مائوئیست ها. پلیس باید با تشکیل یک Special Investigation Team (نشستن) به رهبری Sukma اضافی سرپرست پلیس (SP) به منظور بررسی این حادثه خبر داد.

در ژوئن 4, بر اساس یک tip-off, پلیس مجبور ره دو مرد حمل حدود 400 دور از SLR مهمات از Sukma. در دوره های بعدی بررسی آنها دستگیر و دو نفر از Kanker. "دو مرد از Kanker لینک بود با شورشیان مائوئیست در این منطقه است. تماس و سوابق آنها نشان می دهد صحبت کردن به منطقه کمیته رهبر دارشان Pedda. هنگامی که ما شدند و بازجویی از آنها منجر به پلیس" Bastar IG P Sundaraj گفت.

او افزود: "هر دو پلیس سر پاسبان Subhash سینگ و ASI آناند Jatav — ارسال شده در پلیس خطوط در Sukma. ما در حال بررسی بیشتر است."

با توجه به منابع این دو پلیس درگیر شدند در حفظ مهمات سهام برای polic و گفته می شود فروش همان سهام. "پریما نظر می رسد آنها جعل اسناد. ما در حال بررسی این طرز عمل" گفت: یک افسر پلیس در Sukma.

در حالی که این دو نفر که دستگیر شده بودند از Kanker تا به حال نزدیک به 700 دور از مهمات معلوم نیست چقدر از این محموله بوده است, حمل, پلیس گفت:.

"آنها را مسئول کمیسیون در هزینه از مهمات. این امکان وجود دارد که آنها را عرضه سلاح های لباس و کلاه و همچنین در گذشته است. ما در حال بررسی گفت:" افسر.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن