بالا فرمانده شبه نظامی در دام برخورد مداوم در J&K

توسط: اکسپرس سرویس خبری | سرینگر | منتشر شده در تاریخ: 6 مه سال 2020 9:42:51 am بازتابی از یک سرباز

توسط NEWSMINERAL در 17 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | سرینگر | منتشر شده در تاریخ: 6 مه سال 2020 9:42:51 am
بازتابی از یک سرباز منینگ جاده در شمال کشمیر را Handwara شهر دیده می شود در استخر آب در روز یکشنبه. (اکسپرس عکس توسط شعیب Masoodi)

نیروهای امنیتی یک فرمانده شبه نظامی احاطه شده در حین برخورد در جنوب کشمیر را Awantipora, پلیس گفت:. یک کمربند و عملیات جستجو را آغاز کرده بود شب گذشته پس از نیروهای امنیتی بودند با نوک انگشتانش کردن در مورد حضور نظامیان در Beigpora منطقه است.

"تماس با تاسیس سوم عملیات در #Beighpors #Awantipur. بالا تروریستی فرمانده به دام افتاده است. تبادل آتش در. جزئیات باید دنبال" J-K پلیس گفت در توییتر. مقام ارشد شده است نظارت بر وضعیت از شب گذشته پلیس اضافه شده است.

در ضمن یک شبه نظامی کشته شد در یک جداگانه برخورد در Sharshali Khrew منطقه در Awantipora. کشمیر منطقه پلیس گفت: برخورد شروع در 1 هستم و هنوز ادامه دارد.

شده است وجود دارد افزایش در مبارزه با تروریزم: در عملیات دره پس از ماه گذشته. روز یکشنبه پنج پرسنل امنیتی از جمله دو بالا افسران ارتش و J-K افسر پلیس کشته شدند در برخورد با شبه نظامیان در Handwara. و سه CRPF مردان کشته شدند شبه نظامیان با حمله مشترک بازرسی در Handwara در روز دوشنبه.

J-K مدیر کل پلیس (DGP) Dilbagh سینگ در روز سه شنبه گفته بود که ضد ستیزه جویی عملیات تشدید خواهد شد بیشتر در آینده زمان.

"شما باید را دیده اند که تدابیر امنیتی در حال حاضر در حال تقویت و ضد ستیزه جویی عملیات در حال رفتن و در آمدن آنها [عملیات] خواهد بود بیشتر تشدید" این DGP گفت: در حالی که صحبت کردن با رسانه ها طول تاج گذاری مراسم از سه CRPF مردان است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب