کودک نو پا که سقوط کرد به باز کردن borewell در Telangana می میرد

توسط: PTI | حیدرآباد | منتشر شده در تاریخ: 28 مه سال 2020 9:47:02 am پسر تا به حال به طور تصادفی خور

توسط NEWSMINERAL در 8 خرداد 1399
توسط: PTI | حیدرآباد | منتشر شده در تاریخ: 28 مه سال 2020 9:47:02 am
پسر تا به حال به طور تصادفی خورد به 120 - پا باز borewell در حدود 5 بعد از ظهر روز چهارشنبه در زمینه کشاورزی. (بازنمودی تصویر)

سه ساله که به طور تصادفی سقوط کرد و به تازگی حفر باز borewell در Telangana را میڈک منطقه مرده پیدا شد در ساعات اولیه روز شنبه کشته شده است. بچه بدن بازیابی شد در حدود ساعت 4 بعد از نزدیک به 10 ساعت' طولانی عملیات امداد و نجات مربوط به سازمان های مختلف گفتند.

"او در حالی که قبل از ما ترک او به احتمال زیاد با توجه به گل پوشش داده شده است که او را از بالا آب بندی کردن اکسیژن لازم عرضه" میڈک منطقه سرپرست پلیس Chandana Deepti گفت PTI.

پسر تا به حال به طور تصادفی خورد به 120 فوت borewell در حدود 5 بعد از ظهر روز چهارشنبه در زمینه کشاورزی واقع در Papannapet مندل منطقه زمانی که او در راه رفتن خود را با پدربزرگ و پدر پلیس زودتر گفت.

به عنوان بخشی از تلاش های نجات یک موازی ترانشه حفر شده بود در طول borewell سوراخ با کمک زمین حفاری ماشین آلات و اکسیژن عرضه شد به آن, اما تلاش بیهوده رفت به عنوان پسر پیدا شد گیر در عمق حدود 25 پا, پلیس گفت:.

جدا از پلیس ملی در واکنش به این فاجعه نیروی (NDRF) پرسنل دخیل در عملیات امداد و نجات. این borewell int

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب