برای کمک به کشاورزان در میان شیوع Chhattisgarh دولت برای راه اندازی با درآمد طرح

توسط: اکسپرس سرویس خبری | ریپور | منتشر شده در تاریخ: مارس 20, 2020 2:18:24 pm وزیر Bhupesh Baghel ر

توسط NEWSMINERAL در 31 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | ریپور | منتشر شده در تاریخ: مارس 20, 2020 2:18:24 pm
To aid farmers amid outbreak, Chhattisgarh govt to launch income scheme وزیر Bhupesh Baghel را به طور رسمی راه اندازی این طرح از طریق ویدئو کنفرانس در سالگرد مرگ راجیو گاندی است.

این Chhattisgarh دولت را در روز پنج شنبه راه اندازی راجیو گاندی Kisan Nyay Yojana که با هدف کمک به کشاورزان در طول همه گیر با تضمین حداقل درآمد در دسترس برای کشاورزان در حال رشد ربیع و kharif محصولات کشاورزی در دولت است. این طرح شبیه به Nyuntam Aay Yojana (NYAY) پیشنهاد شده توسط راهول گاندی در آخرین Lok سبها نظر سنجی.

وزیر Bhupesh Baghel را به طور رسمی راه اندازی این طرح از طریق ویدئو کنفرانس در سالگرد مرگ راجیو گاندی است.

"بر اساس این طرح حدود 5,700 تومان کرور روپیه منتقل خواهد شد به طور مستقیم به حساب 19 لاخ کشاورزان در چهار اقساط.ما از جمله نيشکر و ذرت کشاورزان و آنها پرداخت خواهد شد کمک برای محصول رشد در سال 2019 در نرخ حداکثر 10 ، 000 تومان در هر هکتار. این کمک خواهد کرد که کشاورزان که در برخورد با این بیماری همه گیر" Baghel گفت. او افزود: "دولت در تلاش است برای احیای شرایط اقتصادی با افزایش قدرت خرید ما از کشاورزان است. اگر آنها پول وجود دارد عرضه و تقاضا برای کالاهای مختلف. این است که مردمی احیای."

"...دولت شامل برنج, ذرت, سویا, بادام زمینی کنجد arhar, moong, urad, kulthi, ramatil, kodo, kotki از kharif 2020 و نیشکر در فصل ربیع. دولت همچنین گفت که اگر کشاورز دریافت کمک مالی طول می کشد محصول برنج در سال گذشته و جایگزین برنج با دیگر محصولات موجود در این طرح در این سال و پس از آن در چنین شرایطی به آنها داده خواهد شد و کمک های اضافی در هر هکتار" انتشار رسمی اعلام کرد.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب