'TMC نیاز به تبدیل به اطراف... اعتماد به نفس آن را بازگشت به قدرت'

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Kolkata | به روز شده: ژوئیه 24 سال 2020 10:24:14 am Chhatradhar Mahato Chhat

توسط NEWSMINERAL در 3 مرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Kolkata | به روز شده: ژوئیه 24 سال 2020 10:24:14 am
west bengal assembly elections, west bengal assembly elections 2021, bengal elections 2021, tmc bengal elections, jangalmahal bengal elections, tmc reshuffle Chhatradhar Mahato

Chhatradhar Mahato سابق Lalgarh جنبش رهبر در روز پنج شنبه با استقبال از Trinamool کنگره تصمیم به induct او در آن 21-عضو کمیته راهبری.

"این است که یک موقع تصمیم گیری است. حزب باید تبدیل به اطراف و بخواهند صفحاتی دوباره مرتب. من فوق العاده پاسخ از مردم Junglemahal. من مطمئن هستم TMC خواهد شد بازگشت به قدرت" او گفت:.

یک منطقه جنگلی متشکل از قطعات Paschim Medinipur Purulia, Bankura و Jhargram است که به عنوان Jangalmahal شد و پس از یک چشمه از مائوئیست فعالیت است.

با روز پنجشنبه اعلام سانتی متر و TMC رئیس Mamata بانرجی آورده Mahato سابق مائوئیست هوادار به حزب برابر در تلاش برای افزایش TMC شانس در منطقه در سال 2021 مجمع انتخابات است ،
Mahato که در بیرون از زندان به قید وثیقه در فوریه سال 2020 گفت: هند اکسپرس "در پایان جلسه Partha دا [TMC دبیر کل Partha Chatterjee] نامیده می شود و گفت: من گنجانده شده اند در حزب و دولت کمیته راهبری. من به انجام مسئولیت های داده شده توسط حزب. من می خواهم به مردم عادی و کار می تواند در هر نقطه."

Jhargram دیده است زعفران افزایش از سال گذشته panchayat انتخابات است. در 2019 Lok سبها سنجی TMC از دست Junglemahal به BJP. با توجه به TMC داخلی ارزیابی اختلافات بود و دلیل اصلی این حزب را شکست.

منابع گفت: TMC شد بانکداری در Mahato رهبری و امیدوار است که محبوبیت خود را از این حزب یک فرصت برای به دست آوردن مجدد زمین خود در منطقه است. این حزب می خواهد Mahato به آن صورت در Junglemahal در نظرسنجی انتخاباتی است.

بیش از یک دهه پیش Mahato شد چهره Lalgarh جنبش در برابر اتهام پلیس جنایات تحت سپس CPM-رهبری دولت در دولت است. او به رهبری کمیته مردم در برابر پلیس جنایات گفته یک مائوئیست جلو که رهبری قبیله ای جنبش و نیروهای امنیتی برای تخلیه اردوگاه های خود را در این منطقه است. او دستگیر شد و در سال 2009 و محکوم در چندین اتهام از جمله فتنه بخش های از اسلحه عمل می کنند و فعالیت های غیر قانونی (پیشگیری) عمل می کنند. پس از گذراندن 11 سال در زندان Mahato در حال حاضر به قید وثیقه.

سابق خود مشاوران ابراز شادی در مورد نقش جدید خود را. دستیار نزدیک دیلیپ Hembram گفت: "این یک تصمیم بسیار خوبی. Chhatradhar است که می تواند تغییر ذهن مردم اینجا. او رهبر طبیعی از Junglemahal."

ارشد TMC رهبر گفت: "Jhargram بسیار آسیب دیده در طوفان Amphan. پس منطقه را شاهد هر گونه اتهام فساد در امداد توزیع شده است. Covid وضعیت نیز بهتر در مقایسه با دیگر منطقه است.

ما نیز به دست آورد بسیاری از مناطق Jhargram با Chhatradhar را کمک کند. با ظهور بسیاری از پیر با دختر فاسد, TMC رهبران را کنار می شود. این نیز کمک خواهد کرد حزب دست آوردن مجدد محبوبیت آن است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب