Tinu Yohannan منصوب به عنوان Ranji مربی

کرالا انجمن کریکت (KCA) منصوب سابق هند رسانه-هاي Tinu Yohannan به عنوان کرالا Ranji جایزه مربی برای فصل آینده.

توسط NEWSMINERAL در 13 خرداد 1399

کرالا انجمن کریکت (KCA) منصوب سابق هند رسانه-هاي Tinu Yohannan به عنوان کرالا Ranji جایزه مربی برای فصل آینده.

تصمیم گرفته شد در KCA کل بدن جلسه ای برگزار شد و از طریق ویدئو کنفرانس در روز دوشنبه. این KCA کریکت کمیته مشورتی توصیه کرده بود Yohannan نام از پنج نامزد پذیرفته شد و با کلی بدن است. در این جلسه همچنین سپرده KCA دفتر حامل برای انتخاب مربیان برای تیم های تاریخ را نیز برای فصل آینده.

"این یک افتخار بزرگ به عنوان به خوبی به عنوان یک چالش" گفت: Yohannan بعد. این است که یک دوم از روی لئامت دادن برای Yohannan به عنوان کرالا ارشد مربی. او در خدمت به عنوان مدیر KCA بالا عملکرد مرکز در Alappuzha زمانی که انتخاب شده برای این کار.

کوتاه تصدی

Tinu اول تصدی محدود به سه بازی که او منصوب شد, به عنوان مربی موقت در هنگام P. Balachandran اخراج شد میدوی در طول سال 2016 فصل است.

"من به این کار است. من تا به حال به عنوان مربی موقت قبل و من شده اند همراه با این تیم به عنوان یک بازی بولینگ مربی و کمک مربی برای چندین سال. آن را احساس زمانی که شما ساخته شده مربی یک تیم که برای آن شما باید برای 12 سال" گفت: Yohannan.

"من می دانم که انتظارات بالا خواهد بود به ویژه پس از عملکرد ضعیف در فصل گذشته. این یک چالش تازه اما یک فرصت برای من است. من فکر می کنم پس از من شناخته شده همه بازیکنان برای سال های بسیاری کار من خواهد بود یک کمی آسان تر است. من با ارشد بازیکنان مثل روهان پریم و Sachin کودک و در برابر رابین Uthappa. بنابراین من فکر نمی کنم من باید هر گونه مشکل و برخورد با آنها را," او اضافه شده است.

Yohannan همچنین گفت که گچ تا مربیگری برنامه هنگامی که محدودیت ها برداشته شده توسط دولت.

دیگر تصمیم گیری

در ضمن در این جلسه همچنین تصمیم گرفت برای شروع عملکرد بالا و عملکرد مرکز تنها پس از دریافت اجازه از دولت.

در این بین منطقه و منطقهای مسابقات برای این فصل خواهد بود دوباره. در پی COVID-19 گیر انتخابات به Kasargod آب, پلککد, Malappuram و Pathanamthitta منطقه کریکت انجمن برگزار خواهد شد تنها پس از اتمام لیگ منطقه در این مناطق. موجود در دفتر حامل و کمیته های اجرایی در این مناطق ادامه خواهد داد تا بعد از انتخابات.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن