تیم پین پخش کردن تاثیر جمعیت

کاپیتان تیم پین به عنوان تاثیر جمعیت در استرالیا خانه سری در برابر هند بعد از این سال."من فکر نمی کنم آن (بدون

توسط NEWSMINERAL در 4 تیر 1399

کاپیتان تیم پین به عنوان تاثیر جمعیت در استرالیا خانه سری در برابر هند بعد از این سال.

"من فکر نمی کنم آن (بدون جمعیت) باید هر کسی را تحت تاثیر قرار. هنگامی که شما بیرون رفتن وجود دارد, آن را بسیار به سرعت باریک کردن به آنچه اتفاق می افتد بر روی زمین" گفت: پین.

دولت استرالیا پیشتر اعلام کرد که برخی از مکانهای خواهد بود قادر به میزبان 10,000 تماشاگران به رویدادهای ورزشی از ماه جولای. درد ناک اما تصمیم به تمرکز بر روی controllables.

"اکثر بازیکنان تمایل به فراموش جمعیت هنگامی که آنها در گرمای جنگ. بنابراین جمعیت و یا هیچ جمعیت آن همه جوش پایین به انجام و اجرای مهارت های خود را بهتر" پین اضافه شده.

پین نیز از این دیدگاه که نتیجه تست سری در برابر هند خواهد شد تا حد زیادی بستگی به استرالیا ضربه کرایه برابر قوی حمله بولینگ.

"ما قطعا تلاش در برابر آنها زمان گذشته است. که گفت: آنها (هند) بازی واقعا خوب است. من مطمئن هستم که ما یاد گرفتیم بسیاری از بازی برابر آنها در تابستان گذشته... ما فکر می کنم ما یک تیم بهتر در حال حاضر از ما شد."

"دوباره مقدار زیادی از زمان است که در آخرین سری ما نمی توانید به اندازه کافی اجرا می شود در هیئت مدیره به قرار دادن آنها تحت فشار است. بنابراین به عنوان به خوبی به عنوان ما حمله بولینگ است که شما هنوز هم نیاز به نمره اجرا می شود در آزمون مسابقات به خودتان را در یک موقعیت برنده است."

در همین حال شده است وجود دارد افزایش در coronavirus موارد در ویکتوریا و پین گفت: "همه گزینه ها روی میز" را به عنوان دور به عنوان محل برگزاری این روز بوکس تست نگران است. آن است که به طور سنتی برگزار شد میکروگرم.

"این یک سیال وضعیت و هیچ کس نمی داند چه اتفاقی خواهد افتاد سه تا چهار سال پایین خط. پس fingers crossed که همه چیز به خوبی به اندازه کافی برای ما قادر به انجام این کار (بازی در MCG) اما ما در حال خراب برای انتخاب در استرالیا داریم به برخی از کلاس جهانی استادیوم پس در مورد چیزی تا به حال به تغییر ما مقدار زیادی از گزینه."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن