سه زندانها گزارش Covid موارد در گذشته 2 هفته و در مجموع شمارش 762 در 13 زندان

نوشته شده توسط Sushant Kulkarni | پونا | منتشرشده: ژوئیه 10 سال 2020 12:06:20 am تعداد کل زندانیان و

توسط NEWSMINERAL در 19 تیر 1399
نوشته شده توسط Sushant Kulkarni | پونا | منتشرشده: ژوئیه 10 سال 2020 12:06:20 am
covid-19 in maharashtra, covid-19 cases in maharashtra, maharashtra prions covid cases, maharashtra prisoners covid cases, indian express news تعداد کل زندانیان و کارکنان زندان که آزمایش مثبت برای عفونت تا به حال در سراسر 13 زندانها 596 و 166 ترتيب 281 نفر زن و 93 را بازیافت. (فایل)

بیش از دو هفته گذشته به سه زندان در ماهاراشترا گزارش کرده اند coronavirus عفونت در میان زندانیان و کارکنان در نظر گرفتن تعداد تحت تاثیر قرار زندان برای 13 و Covid-19 نفر در زندانها به 762 که شامل 166 کارکنان است. این اعداد شامل 132 موارد جدید در میان زندانیان از ناگپور زندان مرکزی گزارش روز پنج شنبه.

برای اولین بار بسیاری از موارد گزارش شده در بمبئی زندان مرکزی بهتر شناخته شده به عنوان آرتور جاده, زندان, حدود هفته اول ممکن است. پس از آن موارد گزارش شده از 10 زندانهای سراسر کشور با حداکثر تعداد موارد گزارش شده از Satara سولاپور و اورنگبد زندان.

در آخرین هفته از ماه ژوئن اکولا منطقه زندان و معنوی ویژه زندان گزارش Covid-19 نفر و در ماه جولای Nagpur زندان مرکزی موارد گزارش شده. همه این موارد در میان زندانیان و کارکنان در این سه زندان ها فعال باقی می ماند به عنوان روز پنج شنبه. تا حالا اکولا منطقه زندان گزارش شده 72 مورد در میان زندانیان و یکی در میان کارکنان رتنگیری زندان گزارش کرده است نه موارد در میان زندانیان و چهار در میان کارکنان.

ناگپور زندان مرکزی که تا به حال گزارش 87 موارد در میان زندانیان و 57 در میان کارکنان تا شنبه گزارش 132 موارد جدید در میان زندانیان در نظر گرفتن تعداد کل Covid-19 موارد در میان زندانیان به 219 روز پنج شنبه.

هنگامی که تماس های اضافی مدیر کل (زندان تادیبی خدمات) Sunil Ramanand گفت: "ما باید انجام آزمایش تصادفی برای بررسی موارد بدون علامت طبق دستور دادگاه عالی."

تعداد کل زندانیان و کارکنان زندان که آزمایش مثبت برای عفونت تا به حال در سراسر 13 زندانها 596 و 166 ترتيب 281 نفر زن و 93 را بازیافت. 166 کارکنان زندان نیز شامل دو نفر از کارکنان دفتر مدیر کل اضافی از زندان در پونا یکی از آنها بهبود یافتند. آلوده زندانیان در حال نگهداری در Covid مراکز مراقبت و موقت زندانها راه اندازی در مناطق در ماهاراشترا.

بعد از یک عضو هیات تست مثبت خاص در یک زندان برخی از کارکنان باقی مانده بودند که در تماس با او را برای رفتن به قرنطینه برای یک زمان مقرر قرار دادن فشار بر روی باقی مانده کارکنان زندان از جمله سپاه پاسداران است.

تا به حال چهار زندانی را به شکست در برابر عفونت دو در Taloja زندان مرکزی و هر یک در Yerawada و زندان دوله. این Yerawada زندان مرکزی که دارای بالاترین جمعیت زندانیان در کشور گزارش نشده هر صورت تا به حال به غیر از یکی از اهل بیت بود که جدا شده در مارس زیر تنفس مشکل و تست مثبت پس از مرگ او در هفته دوم ماه مه.

در اطراف اواسط ماه مارس, ماهاراشترا, گروه زندان آغاز شده بود روند برنزه زندانها در ابتدا انتشار undertrial زندانیان مشروط به قید وثیقه به عنوان یک اقدام اضطراری است. از مارس 11 گروه نیز شروع به آزاد کردن زندانیان محکوم در اورژانس آزادی مشروط. در اطراف 17,000 زندانیان از قبل مستند جمعیت بیش از 36,000 هدف منتشر می شود به عنوان یک decongstion اندازه گیری.

از آوریل 9, زندان دولت دستور داده بود کامل مستند از زندان های پر ازدحام و پس از آن جدید زندانیان تسلیم در جداگانه موقت زندانها و پزشکی مورد بررسی قرار کارکنان زندان باقی مانده در داخل زندان برای مدت زمان طولانی تر.

مکالمه تصویری امکانات گسترده برای ملاقات با وکلا

بخش زندان نصب شده اضافی پرداخت های همراه و در دسترس ساخته شده تماس تصویری تسهیلات برای زندانیان در تماس با اعضای خانواده خود را. از شنبه گروه گسترش مرکز تماس تصویری برای جلسات آنلاین بین زندانیان و وکلای آنها. وکلای مورد نیاز برای تماس با فرد زندانها در یک آدرس ایمیل تعیین شده برای قرار ملاقات. یک شکاف زمان اختصاص داده خواهد شد به وکلا برای نگه داشتن تماس تصویری ملاقات با زندانیان. این مرحله در نظر گرفته شده زیر جهت دادگاه عالی بمبئی در پاسخ به منافع عمومی دادخواهی.

مقامات زندان نیز گفت: آنها در حال تماس با اعضای خانواده زندانیان که تست مثبت برای Covid-19 به آنها اطلاعات کامل در مورد وضعیت سلامت زندانی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن