این بیش از حد خواهد شد, می گوید: Gokulam را در رشته اوگاندا مهاجم هنری Kisekka

"این می گوید:" هنری Kisekka "آیا واقعا زمان سختی برای من بود."او می تواند به خوبی صحبت می شود برای هر ورزشکار

توسط NEWSMINERAL در 2 تیر 1399

"این می گوید:" هنری Kisekka "آیا واقعا زمان سختی برای من بود."

او می تواند به خوبی صحبت می شود برای هر ورزشکار یا هر کسی از هر قدم از زندگی است. این Gokulam کرالا مهاجم بود که یکی از برترین گلزنان در لیگ فصل کوتاه توسط coronavirus رشته است در اینجا و حسرت به بازگشت به خانه به اوگاندا.

قرارداد خود را با Gokulam به پایان رسید در مه 31, اما این باشگاه است که هنوز هم مراقبت از او و دیگر بازیکنان خارجی. "ما هنوز هم به ماندن در باشگاه تاسیسات" او می گوید.

او صرف زمان خود را به چت با دوستان و خانواده به خانه بازگشت.

"من هرگز این مقدار زمان در خارج از میدان" او می گوید. "من می دانم که این بیش از حد خواهد شد. من باید مناسب, بنابراین من شروع به آموزش در داخل خانه."

رها

Kisekka خیالش راحت است که هیچ مرگ گزارش شده در اوگاندا با توجه به COVID-19 و که وجود داشته اند کمتر از 800 موارد مثبت. "من آرزو می کنم به در خانه" او می گوید. "این واقعا سخت است برای ما به اینجا بعد از این فصل است. یک فوتبالیست می توانید زمان را صرف با خانواده خود را تنها در خارج از فصل. من آرزو می کنم پروازهای بین المللی به زودی از سر گرفته و من می توانم به خانه بروم."

او خوشحال شده است در دو فصل با Gokulam.

"فصل اول بود که دستیابی به موفقیت یکی برای من و من فکر می کنم من قادر به کمک به باشگاه مبارزات انتخاباتی در این فصل," او می گوید. "خط دیورند جام و شیخ کمال جام حذفی شد, به یاد ماندنی برای من بود."

او نا امید فصل تا به حال به متوقف میدوی. "آن را به حال ادامه داد: ما تا به حال فرصتی برای پایان دوم" او می گوید. "است که می شده اند یک دستاورد بزرگ است."

تحت تاثیر قرار

او تحت تاثیر قرار با کیفیت I-لیگ. "این است که بسیار رقابتی است و یکی از بهترین لیگ های من تا کنون," او می گوید. "من واقعا دوست شدت در هر بازی.

"و این لیگ فراهم می کند مقدار زیادی از فرصت ها برای جوانان است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب