این کرالا روستای گرفتار بین ویروس و دریا به معنای واقعی کلمه

نوشته شده توسط ویشنو Varma | کوچی | منتشر شده در تاریخ: جولای 20, 2020 8:30:35 pm یکی از خانه های آب

توسط NEWSMINERAL در 30 تیر 1399
نوشته شده توسط ویشنو Varma | کوچی | منتشر شده در تاریخ: جولای 20, 2020 8:30:35 pm
Chellanam floods, Kerala Chellanam floods, Chellanam floods Kerala, Kerala coronavirus cases, coronavirus cases Chellanam, Chellanam Kerala covid cases, Chellanam covid cases, Kerala news, India news, Indian Express یکی از خانه های آب گرفتگی در Chellanam

برای بسیاری در Chellanam کوچک ساحلی ایجاد کرد wedged بین دریا و پسماندها در 20 کیلومتری کردن کوچی فرسایش دریا یک امر معمول آنها آموخته اند که برای دست و پنجه نرم کردن با. هنگامی که دریا و ساحل را به اتاق خواب و آشپزخانه آنها را اجرا به نزدیکی خانه از بستگان و یا به دنبال سرپناه در دولت های محلی در مدرسه. اما در این سال آنها نمی توانیم به چنین ریسک.

برای دو هفته گذشته Chellanam شده است تحت یک مستند پس از نزدیک به 200 نفر در روستای کردم شما با Covid-19 شروع از سالمندان fishworker در بندر محلی. آن شرح داده شده توسط مقامات بهداشتی به عنوان یکی از ده خوشه در دولت است.

بنابراین از طریق پنج شنبه و جمعه هنگامی که امواج شکست را به چندین خانوار در ساحل پیاده سازی یکی به طور کامل و بخشی از فرسایش دیگران مردم نمی دانند چه باید بکنید. بسیاری از آنها تحت قرنطینه باقی مانده در داخل به عنوان خانه های خود را رو آب گرفتگی به تدریج.

Chellanam floods, Kerala Chellanam floods, Chellanam floods Kerala, Kerala coronavirus cases, coronavirus cases Chellanam, Chellanam Kerala covid cases, Chellanam covid cases, Kerala news, India news, Indian Express در Chellanam مشکل از جاری شدن سیل جدید نیست.

"خانه ها وجود دارد در حال سقوط در بسیاری از مکان ها من نمی باید دقیق حساب کند. همه چیز واقعا بد است. بسیاری از مردم که خانه های آب گرفتگی در حال نشستن بر تخت خود را من شنیده ام" گفت: رحمت Josy رئیس جمهور از محلی panchayat صدای او کفن در غم و اندوه.

آنتونی جکسون, Uber راننده از روستا است که از پنج ماه گذشته گفت: دریا-آب رسیده بود جاده اصلی حدود 600 متر از ساحل, توسط, بعد از ظهر دوشنبه نشان می دهد شدت فرسایش. بهداشت و درمان درمانگاه و مدرسه در میان ساختمان های مختلف است که غرق شده. خانه اش شده است نقض سیلاب در عین حال اما این یک احتمال او می توانید بر روی تعداد.

"محله من معمولا آب گرفتگی می شود هر سال است. اما این زمان آن را کاهش کمی لطف به چند geotube کیسه های که نصب شده بود توسط مقامات. پس از آن کیسه های باز تقسیم آب راه خود را به خانه بیش از حد. آن را نمی خواهد زمان زیادی گفت:" جکسون.

"من از زندگی با مادر و عمه. هر دو دست خود را شکسته است. اگر تراوش آب در, من نمی دانم که در آن من خواهد شد."

هر چند اکثریت کسانی که با شناسایی این ویروس تگرگ از سه نفر از 21 بخش در panchayat وجود دارد جارو احساس در میان مردم است که این ویروس می تواند در حال حاضر در هر نقطه. که به طور خودکار باعث می شود آنها تمایلی به دعوت نزدیکان خود به خانه های خود و یا حتی کمک به یک فرد نیاز دارند. اگر در سال های گذشته سیل آورده جوامع نزدیک این بار مردم محتاط هستند و اغلب درمانده است.

"همه می ترسم. آنها نه پله از خانه های خود. ما ممکن است در یک قاب از ذهن برای کمک به یک فرد که خانه آب گرفتگی می شود اما چگونه ما آن را انجام دهید ؟ اگر خانواده های ما تحت تاثیر قرار گرفتن بیش از حد پرسید:" جکسون. "این یک زمان وحشتناک."

در Chellanam مشکل از جاری شدن سیل جدید نیست. برای سال ساکنان شده است برگزاری تظاهرات و گرسنگی-اعتصاب خواستار محکم دریا-دیوار ساخته شده با استفاده از تخته سنگ برای محافظت از خانه های خود را از فرسایش. در طول سال, در حالی که دریا-دیوار آمده است در شمال امتداد از panchayat آن را کاملا غایب در جنوب می رسد افشای ده ها تن از خانه ها به بوالهوسی از دریا. زمانی که تظاهرات با صدای بلند هر سال مقامات در پاسخ به طور موقت به واریز چند geo-لوله های پر شده با شن و ماسه در ساحل. اما برای هیولا امواج که شلاق در جزر و مد بالا از جمله geo-لوله ها مطابقت ندارد.

Hibi عدن محلی و MP کنگره قرار داده شده سرزنش در درب از دولت و دولت های منطقه برای کشیدن پای خود را در دریا-پروژه دیوار. "زمانی که دولت آورده در geotube پروژه تجربی اساس ما نمی مخالفت با آن. اما پیمانکار که در زمان کار بزرگی بود شکست. یکی دیگر از پیمانکار آمد که به بسیاری از ایده های خود لاروب غرق در دریا. برای مردم وجود دارد این است که نه بهانه. ما همیشه خواسته دریا-دیوار ساخته شده با تخته سنگ ها و موج شکن. که در دراز مدت راه حل" او گفت:.

حالا که سیل آمده است در زمانی که این روستا رو به افزایش Covid-19 موارد MP گفت که او را به تعمق در مورد درخواست برای مرکزی نیروهای که می تواند مستقر بر روی زمین به عنوان بخشی از مدیریت بحران.

یک مقام عالیرتبه دولت های منطقه گفت: یک تسکین موقت اردوگاه مطابق با Covid-19 پروتکل راه اندازی شده است در سه طبقه و مدرسه برای کسانی که خانه های آب گرفتگی هستند.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن