'شده اند وجود دارد ساقط توسط مرکز ایالت': SC طول می کشد شناخت از مهاجران بدبختی

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: مه 26, 2020 6:57:11 pm رشته مهاجر زن با فرزند خود صبر کن

توسط NEWSMINERAL در 6 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: مه 26, 2020 6:57:11 pm
رشته مهاجر زن با فرزند خود صبر کنید به هیئت مدیره یک اتوبوس از دهلی نو.

مصرف suo motu cognisance از مخمصه lakhs از رشته کارگران مهاجر در سراسر کشور, دیوان عالی کشور روز سه شنبه با صدور اعلامیه به مرکز, دولت, دولت ها و سرزمین های اتحادیه (UTs) به دنبال پاسخ در اقدامات انجام شده برای نجات این بدبختی از مهاجران PTI گزارش شده است.

یک نیمکت از قضات Ashok Bhushan, سانجی کیشان کال و M R شاه گفته شده بود وجود لغزش در بخشی از مرکز و دولت و کارگردانی اقدامات فوری انجام شود تا با ارائه سفر, مواد غذایی و سرپناه برای کارگران مهاجر, اخبار آژانس آنی گفت. دنبال Covid زنده

دادگاه ذکر شده است این موضوع برای بیشتر شنیدن on May 28 و خواسته وکیل عمومی Tushar مهتا به کمک آن در مورد این مسئله از کارگران مهاجر.

دادگاه راس انتقاد در مرکز و ایالات متحده رویکرد به مهاجران می آید پس از دیگری نیمکت اخیرا حاضر به دخالت در مذاکرات است که به دنبال دولت برای شناسایی کارگران مهاجر, ارائه, حمل و نقل مواد غذایی و سرپناه برای آنها.

بیان نظر | برخی از سفر در مورد انتخاب دیگران در حال جابجایی اجباری

به سختی از 10 روز پیش یکی دیگر نیمکت از قضات L Nageswara Rao, S K کال و B R Gavai گفته بود: "چگونه دادگاه می تواند به متوقف کردن مهاجران از راه رفتن. "چگونه کسی می تواند جلوگیری از این زمانی که آنها در خواب راه آهن آهنگ؟" عدالت کال پرسید. عدالت رائو گفت: "افرادی هستند که راه رفتن و نه توقف. چگونه می تواند ما را متوقف کند؟"

این پیل به حال با اشاره به مرگ 16 کارگران مهاجر در ماهاراشترا در آوریل 8 — رهبری به روستاهای خود را بر روی آنها اجرا شد بیش از یک قطار در حالی که خواب بر روی آهنگ های راه آهن بود و به دنبال جلب توجه دادگاه به مرگ هشت کارگر در یک تصادف جاده در گنا.

میلیون ها نفر از کارگران مهاجر شده اند در برزخ پس از این کشور قرار گرفتند اول آن 21-day مستند در مارس 24, در تلاش برای شکستن coronavirus زنجیره انتقال. با توجه به 2011 سرشماری داخلی مهاجران حساب 37 درصد (45.36 کرور) از جمعیت کشور.این شامل بین دولت با مهاجران و همچنین مهاجران در درون هر یک از دولت های اخیر خروج تا حد زیادی با توجه به حرکت بین دولت شدند.

(ورودی از سازمان)

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن