واشنگتن NFL تیم خود را برای شروع فصل جدید بدون نام

واشنگتن تیم فوتبال. که یک شوخی نیست. آنها خواهد شد شناخته شده به عنوان واشنگتن تیم ملی فوتبال و اولین لباس جدی

توسط NEWSMINERAL در 2 مرداد 1399

واشنگتن تیم فوتبال. که یک شوخی نیست. آنها خواهد شد شناخته شده به عنوان واشنگتن تیم ملی فوتبال و اولین لباس جدید در هفته 1 برابر فیلادلفیا ایگلز.

واشنگتن ناشیانه خرابکاری راه خود را از طریق رسانه های اجتماعی نام تجاری جدید در روز پنج شنبه بعد از ظهر. بازیکنان در این تیم بودند تویت کردن تصاویر خود را در خود جدید کشباف و تیم های آنها حتی اگر این تیم تا به حال هنوز به اسکراب توهین آمیز نام تجاری رسمی خود را از حساب توییتر.

مدت کوتاهی پس از این لکه دار کردن اشاره به بومی آمریکایی ها برداشته شد و به جای با واشنگتن "تیم فوتبال." در آن زمان حتی دیگر برای این تیم به حذف نژادپرستانه نام و نشان از آن Instagram صفحه و وب سایت.

واشنگتن فوتبال تیم جدید کشباف هنوز هم از ویژگی های حق رای دادن را کبود و طلا رنگ. به جای یک لوگو به عنوان کلاه عکس برگردان کلاه خواهد شد از ویژگی های شماره پیراهن بازیکن مانند دانشگاه آلاباما با تیم فوتبال.

ESPN Adam Schefter گزارش داد که تیم امید برای پاک کردن نام و نام خانوادگی به طور کامل از "فیزیکی و فضاهای دیجیتال" در سپتامبر. 13 فصل بازکن.

واشنگتن خواهد بود رسیدن به فعلی و سابق بازیکنان, طرفداران و حامیان خود و جوامع اطراف برای کمک به توسعه یک نام.

"تصمیم به استفاده از 'واشنگتن تیم فوتبال' برای این فصل اجازه می دهد تا حق رای دادن توانایی به انجام در عمق برندسازی فرایند به درستی عبارتند از, بازیکن, فارغ التحصیلان, فن, جامعه و حامی ورودی" تیم در بیانیه ای گفت. "به تاریخ ما خوشحال شده است برای دیدن بسیاری از مردم رو به جلو قرار دادن بینایی خود را از آنچه نام جدید و طراحی باید در کانال های رسانه های اجتماعی و به ما نگاه رو به جلو به از جمله انتقادات و پیشنهادات خود را به این فرایند پیشرفت می کند."

نام سابق در محل برای سال 87 قبل از اینکه واشنگتن تصمیم به رفتن در یک مسیر متفاوت در تاریخ 13 ژوئیه پس از فشار سنگین از فدرال اکسپرس حامی برای خود ورزشگاه. فدرال اکسپرس اصل گفت: واشنگتن صاحب دن اسنایدر که آنها می خواستند این تغییر نام در جولای 2.

در سال 2013 اسنایدر به شدت اظهار داشت که او هرگز تغییر نام این تیم اما دست خود مجبور شد. در حال حاضر آنها گیر کرده است با "تیم فوتبال" به عنوان یک طلسم تا سال آینده.

©2020, New York Daily News

بازدید از نیویورک دیلی نیوز در www.nydailynews.com

توزیع شده توسط تریبون content Agency, LLC.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب