نشان می دهد بر روی بروید در شفق — از یک فاصله امن

در طول دومین تمرین در نقش عنوان از اپرا پوچینی, که برگزار خواهد شد در یک اجتماعی-فاصله-فکر راه آهن در محدوده ا

توسط NEWSMINERAL در 24 تیر 1399

در طول دومین تمرین در نقش عنوان از اپرا پوچینی, که برگزار خواهد شد در یک اجتماعی-فاصله-فکر راه آهن در محدوده این آخر هفته او تلاش می کرد تا از طریق آن دریافت کنید.

"من به وسط آریا و در آنجا مرده است سکوت" او به یاد می آورد هفته گذشته در یک ظهر در تمرین. "من نمی توانم به خاطر من گریه. آن را مانند یک احشایی لحظه برای همه ما است. هر کس گریه میکرد; هر کس با داشتن یک لحظه. ما نمی تواند بر این باورند که ما در اینجا بودند. ما همه در اینجا ساخت موسیقی با هم پس از آن ، آن را بسیار جادویی."

Music Director Gavriel Heine conducts while rehearsing Friday at the Mesabi East High School auditorium for the Northern Lights Music Festival production of the opera "Tosca."(Clint Austin / caustin@duluthnews.com)

مدیر موسیقی Gavriel هاینه انجام در حالی که تمرین جمعه در Mesabi شرق سالن اجتماعات مدرسه برای شمال چراغ جشنواره موسیقی تولید اپرای "توسکا."(کلینت Austin / caustin@duluthnews.com)

این سوپرانو مانند نوازندگان دیگر درگیر در شمال چراغ جشنواره موسیقی کشیده شد از یک مرحله در اواسط ماه مارس زمانی که تئاتر و سالن های بسته برای جلوگیری از گسترش COVID-19.

به جای لغو سالانه جشنواره موسیقی آن سازمان را در بر داشت راه برای ایجاد هنر است که هم راستا با استانداردهای اجتماعی فاصله.

"توسکا" در 8 بعد از ظهر جمعه و شنبه در مینه سوتا کشف مرکز سالن آمفی تئاتر در Chisholm. این جشنواره در حال حاضر برگزار شد و در ادامه به میزبان — کوچک-مقیاس مجلسی کنسرت. تولید "رسانه" برگزار خواهد شد در اواخر این ماه در Ely.

این Phoenicia جشنواره بین المللی صدا نیز مرحله "توسکا" در تابستان امسال در کینگستون نیویورک — نسخه ای که بازی را در یک Jumbotron برای مخاطبان در اتومبیل. اما این حوادث نادر است.

Wearing a mask, Daniel Sutin plays Scarpia while rehearsing Friday at the Mesabi East High School auditorium for the Northern Lights Music Festival production of the opera "Tosca."(Clint Austin / caustin@duluthnews.com)

پوشیدن ماسک, Daniel Sutin نقش Scarpia در حالی که تمرین جمعه در Mesabi شرق سالن اجتماعات مدرسه برای شمال چراغ جشنواره موسیقی تولید اپرای "توسکا."(کلینت Austin / caustin@duluthnews.com)

"اگر ما به دنبال قوانین ما می توانیم از این اتفاق می افتد" شفق شمالی در جشنواره موسیقی فجر و مدیر هنری-بنیانگذار وداع Zuponcic گفت. "من تعجب بیشتر مردم تلاش کرده اند."

در میان موارد احتیاط: این ارکستر خواهد بود فاصله با پلکسی گلاس بین سازهای بادی و هیچ های از موسیقی می ایستد. کر شده بود به گروه های کوچک و ضبط آن خواننده در خارج از منزل. آنها بر روی صحنه خواهد بود, اما آنها نمی تواند آواز زندگی می کنند.

جشنواره هنرمندان را که در گذشته صرف زمان mingling در شهر هستند و همه هم جدا شده و کمتر وجود دارد شرکت کنندگان نسبت به سال های قبل با توجه به Zuponcic. تماس فیزیکی در عملکرد محدود خواهد شد و قطعا وجود دارد هیچ ،

"توسکا" برگزار خواهد شد در یک سالن آمفی تئاتر است که دارای مخاطبان 1600 اما بلیط پوش در 250 صندلی.

A rehearsal Friday at the Mesabi East High School auditorium for the Northern Lights Music Festival production of the opera "Tosca."(Clint Austin / caustin@duluthnews.com)

تمرین جمعه در Mesabi شرق سالن اجتماعات مدرسه برای شمال چراغ جشنواره موسیقی تولید اپرای "توسکا."(کلینت Austin / caustin@duluthnews.com)

در طول سال های اخیر داخل سالن تمرین در Mesabi شرق مدارس هر کس از Scarpia سونگ توسط Daniel Sutin به مرحله مدیر چیا Patino و مدیر موسیقی Gavriel هاینه عینک ماسک.

این راه ایده آل برای انجام انفرادی با توجه به Crocetto و آن را می سازد دهیم نشانه به نوازندگان روی حیله و تزویر هم با توجه به هاینه.

"همه ما نمیفهمد که ما می توانیم این کار را انجام," او گفت:. "این چیزی نیست. ما می توانید انجام دهید این است. آن را ممکن است."

شفق شمالی جشنواره موسیقی در آن فصل 17 تساوی جهان-کلاس دانش آموزان و حرفه ای به مدت سه هفته از اجرای برنامه. Zuponcic یک پیانیست مشهور بین المللی — لندن بار توصیف او به عنوان "مطلق های عاشقانه نحو" — می آموزد در روآن دانشگاه. همچنین نام او در تالار اجتماعات در Mesabi شرق مدارس که در آن تمرین بود هفته گذشته برگزار شد.

Rafeal Porto (left) talks with music director Gavriel Heine after rehearsing Friday at the Mesabi East High School auditorium for the Northern Lights Music Festival production of the opera "Tosca."(Clint Austin / caustin@duluthnews.com)

Rafeal پورتو (سمت چپ) در گفتگو با مدیر موسیقی Gavriel هاینه پس از تمرین روز شنبه در Mesabi شرق سالن اجتماعات مدرسه برای شمال چراغ جشنواره موسیقی تولید اپرای "توسکا."(کلینت Austin / caustin@duluthnews.com)

Sutin که در سال 2014 خواند عنوان نقش Wozzeck در اپرای متروپولیتن نیز انجام شده از بوستون به شیکاگو به سان فرانسیسکو. رافائل Davila که Cavaradossi اخیرا دون خوزه در "کارمن" در این ملاقات کرد.

هاینه است که Zuponcic را در سوئیس برای Opera de Lausanne تولید "Candide" بود که آن را توقیف در طول تمرینات در اواسط ماه مارس.

Patino استاد opera مطالعات انجام شده در دانشگاه تگزاس در آستین, دارای مجموعه ای از اپرا در hyper-معاصر نیوز — پس معاصر که ماسک نمی تواند خارج از محل در مرحله.

آن زمان Crocetto کمتر از یک ساعت برای تصمیم گیری به خواندن نقش Tosca. این سوپرانو به صرف حرفه خود بیشتر در یک خانه است که باید بودجه بیشتری اما از دوستان که در ارائه این بخش توصیف آن به عنوان یک فرصت برای تغذیه روح او است. Crocetto دیدم "توسکا" برای اولین بار وقتی که او 11 ساله بود, او گفت:, و از آن شده است با پس — آیا آواز خواندن او بود در دوران کودکی اتاق خواب در ماشین و یا آخرین بار او به انجام آن حرفه ای با پیتسبورگ Opera.

Wearing a face mask, Rafael Porto is a sacristan while rehearsing Friday at the Mesabi East High School auditorium for the Northern Lights Music Festival production of the opera "Tosca."(Clint Austin / caustin@duluthnews.com)

با پوشیدن یک ماسک صورت, رافائل پورتو یک متصدی حفاظت ظروف مقدسه کلیسا در حالی که تمرین جمعه در Mesabi شرق سالن اجتماعات مدرسه برای شمال چراغ جشنواره موسیقی تولید اپرای "توسکا."(کلینت Austin / caustin@duluthnews.com)

"من باید به خواندن این — آن را یک فرصت بزرگ" او به یاد می آورد تفکر است. "این یک هدیه برای من در طول این بیماری همه گیر. مردم نیاز به شنیدن موسیقی در حال حاضر. موسیقی بهبود می یابد. هنر بهبود می یابد."

اتفاقا Crocetto گفت: خرید بلیط قبل از او گرفته بود و حتی نقش.

اگر شما بروید

چه: شفق شمالی جشنواره موسیقی تولید "توسکا"

زمان: 8 بعد از ظهر جمعه و شنبه

که در آن: مینه سوتا, کشف مرکز سالن آمفی تئاتر Chisholm

بلیط و اطلاعات بیشتر: northernlightsmusicfestival.org

Alexei Ulitin checks in with the music director while playing the piano Friday at the Mesabi East High School auditorium for the Northern Lights Music Festival production of the opera "Tosca."(Clint Austin / caustin@duluthnews.com)

الکسی Ulitin چک در با مدیر موسیقی در حالی که بازی پیانو جمعه در Mesabi شرق سالن اجتماعات مدرسه برای شمال چراغ جشنواره موسیقی تولید اپرای "توسکا."(کلینت Austin / caustin@duluthnews.com)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب