به تعویق افتاد المپیک شکسته است برخی از قلب, اما آن را باز درب برای بسیاری از

ساندرا ببو یک پرش طول و پرش سه ورزشکار از کرالا Kannur منطقه. او تمرینات سخت برای جهان U20 دو و میدانی قهرمانی

توسط NEWSMINERAL در 27 اردیبهشت 1399

ساندرا ببو یک پرش طول و پرش سه ورزشکار از کرالا Kannur منطقه. او تمرینات سخت برای جهان U20 دو و میدانی قهرمانی بود که در نایروبی برگزار شد این ماه ژوئیه هنگامی که این بیماری همه گیر رخ داد. قهرمانی به تعویق افتاد. ببو باید crestfallen اما او به جای آن فقط معنادار. چابک 18 سال است که در حال حاضر تعیین آن را به بازی های المپیک توکیو نیز به تعویق افتاد جولای 2021. او نمی توانست از آن ساخته شده به توکیو این بار اما در حال حاضر او می شود یک سال تمام برای آماده سازی برای مقدماتی.

به تعویق افتادن بازی های المپیک برای اولین بار در آن 124 سال سابقه بود و عمیقا ناامید کننده شکست برای بسیاری از sportspeople اما بسیاری دیگر که فقط موجب شده است به فکر می کنم بزرگتر است. آنها مصمم به استفاده از این فیض زمان اضافی را به تلاش و گرفتن که پرواز به توکیو. ورزشکاران که نمی را قطع زمانی که صلاحیت درب باز شد زودتر در حال حاضر زمان از تاریخ 1 دسامبر این سال به 29 ژوئن 2021 به ایجاد کلاس.

مشتاق برای رفتن

کرالا 18 ساله بلند, بلوز, Ancy Sojan و بنگال را 22 سال فاصله میانه دونده لیلی داس در میان کسانی که مشتاق به گرفتن یک شات جدی در مقدماتی. ستاره مانند نیزه ثرورس Neeraj چوپرا و Annu Rani و بلوز M. Sreeshankar همه ایستاده به دست آوردن از تاخیر در بازی های المپیک است. "هر دو چوپرا و Sreeshankar شد در واقع در شکل بسیار خوب در حال حاضر آنها می تواند آمد تا با نتایج خوب در این سال است. اما آنها ممکن است قادر به انجام حتی بهتر در سال 2021 می گوید:" Volker, هرمان, دو و میدانی فدراسیون هند با کارایی بالا مدیر. "من می گویند آن را [به تعویق افتادن] یک مزیت است برای ما. ما یک تیم جوان است که من فکر می کنم یک فرصت بزرگ برای ما به خاطر این ورزشکاران در حال حاضر یک سال دیگر به قطار است."

Lili Das gears up to qualify for Tokyo

در شهر Kelakam Babu می رود در مورد تناسب اندام تمرین و قدرت-ساختمان تمرینات با قدرت فوق العاده. او آگاه است که او را به پرش 14.32 متر را برش — 21 سانتی متر بیشتر از هر هند تا کنون انجام شده است. Mayookha Johny با 14.11 m مجموعه در سال 2011 دارای رکورد ملی. این نه سر و صدا ببو چاشنی مربی T. P. Ouseph. او مشغول نظارت بر پیشرفت خود را آنلاین از پرومبوور در Ernakulam, 270 متر دور. "اگر همه چیز به خوبی می رود, او را واجد شرایط برای بازی های المپیک است. او شانس خوب من می گویند 80% می گوید:" Ouseph. "تا آنجا که پرش سه گام نگران است, از آن آسان است برای رسیدن به این محدوده است."

Athletes Ancy Sojan gears up to qualify for Tokyo

ورزشکاران Ancy Sojan چرخ دنده تا برای واجد شرایط برای توکیو | عکس های اعتباری: K. RAGESH

73 ساله Ouseph سابق نیروی هوایی پرش طول و پرش سه گانه قهرمان, مربی است برخی از کشور بهترین ژاکت کش باف پشمی زنان — از جمله بلند بلوز انجو بابی جورج کشور تنها مدال در مسابقات قهرمانی جهان و بابی Aloysius سابق قهرمان آسیا بالا جهنده در سال های اولیه خود را. او مطمئن است او می تواند کار سحر و جادو با ببو بیش از حد.

او انتظار دارد که او را به ارتباط با 14.40 متر در سال است. "او قادر به انجام آن اگر او نمی باید هر گونه آسیب و یا مسائل دیگر" او می گوید. "هدف من برای ساندرا مدال در بازی های آسیایی, بازی های کشورهای مشترک المنافع و بازی های المپیک است."

برو برای طلا

Neeraj چوپرا, جهان, No. 4 در پرتاب نیزه است نامزد به احتمال زیاد به کیسه هند اولین مدال المپیک در دو و میدانی. تاخیر را افزایش می دهد شانس خود را از آنجا که بسیاری از جهان بالا ثرورس از جمله برتر مگنوس Kirt Andreas هافمن و قهرمان المپیک توماس Rohler خواهد شد ورود 30s خود را در سال آینده.

Chopra, 22, یک در بازی های آسیایی و بازی های کشورهای مشترک المنافع قهرمان. او همچنین 2016 تاریخ جهان مدال طلای. او تا به حال به از دست ندهید همین یک سال تمام به دلیل آرنج آسیب دیدگی و عمل جراحی اما 87.86 m تلاش در ژانویه این سال در آفریقای جنوبی کمک کرد که او را واجد شرایط برای توکیو است نشانه ای از آنچه که او می تواند پرتاب در سال آینده.

Javelin star Neeraj Chopra

نیزه ستاره Neeraj چوپرا | عکس های اعتباری: AP

Annu Rani چوپرا را همتای زن است 27 ساله رکورد ملی دارنده شد که اولین زن هندی برای ورود به پرتاب نیزه نهایی در دوحه قهرمانی جهان در سال گذشته است. او کسی است که نه خدا را شکر برای به تعویق افتادن. "تغییر زمان بسیار خوبی برای من," او می گوید: اعتماد به نفس از مرحله مقدماتی به عنوان به زودی به عنوان هند فصل باز می شود و محدودیت های مسافرتی برداشته می شوند. "از آنجا که من نمی باید رقابت در اینجا, آن کمک می کند تا من به خارج از کشور که در آن وجود دارد ثرورس نزدیک به 68 متر. وجود خواهد داشت یک بهبود بزرگ زمانی که من آموزش و رقابت با آنها در طول سال بعد, او می گوید.

و دیگران

خارج میدانی 2019 شده است یک سال فوق العاده برای هند تیراندازی به عنوان یک ورزش است که با توجه به کشور خود تنها مدال طلای المپیک در Abhinav Bindra در پکن 2008. جوانان مانند مانو Bhaker, Elavenil Valarivan, Divyansh سینگ Panwar و Saurabh چودری در درخشان فرم را گرامی یک المپیک در این سال با آرزوی چندین مدال آن انجام شده برای آنها.

Shooter Elavenil Valarivan (R)

Bhaker, 18, هنوز هم می خواهد یکی از ستاره به نگاه کردن به در توکیو, اما به عنوان او اشاره کرد به تازگی او در اوج این سال فقط قبل از همه گیر. تیراندازی عجیب و غریب, ورزش, یک بیت مانند گلف که در آن شما به طور ناگهانی خود را پیدا نوسان رفتن چپ چپ پس از بازی مانند یک قهرمان احتمالا به دلیل مقدار زیادی از آن در ذهن است. Bhaker و دیگران به نظر می رسد نگران استراحت طولانی و آنچه در آن انجام خواهد داد به تمرکز خود را. آن جالب خواهد بود تا ببینید که چگونه تشکیل آنها در توکیو 2021.

Shooter Manu Bhaker

به عنوان با شکوه Mary Kom, زن با بیشترین مدال جهانی مسابقات قهرمانی بوکس, تاریخچه او در حال برنامه ریزی برای ترک پس از 2016 بازی های المپیک, اما تصمیم به ادامه زمانی که او موفق به واجد شرایط برای ریو. در حال حاضر با یکی دیگر از تاخیر Kom خواهد بود 38 در توکیو در برابر مخالفان که بیش از 10 سال جوان تر. برنز مدال در بازی های المپیک 2012 لندن که بوکس زنان در آن اولین رقابت در 51kg او دسته در بازی های المپیک, اما شده است راحت تر در 48kg کلاس که در آن او موفق به کسب آخرین شش قهرمانی جهان مدال طلا در سال 2018 است.

بریتانیا نیکولا آدامز دو بار قهرمان المپیک که ضرب و شتم کرفس در لندن بازنشسته در سال گذشته اما وجود خواهد داشت بسیاری از دیگران در توکیو که مورد ضرب و شتم ام کرفس در سال گذشته یا بیشتر. یوان چین چانگ 2018 در بازی های آسیایی مدال طلای که ضرب و شتم او را در منطقه آسیا-اقیانوسیه المپیک مقدماتی نیمه نهایی در اردن در ماه مارس واجد شرایط در حالی که ترکیه Busenaz Çakıroglu که ضرب و شتم او در سال 2019 جهان نیمه نهایی انتظار می رود برای ایجاد برش های اروپایی مقدماتی آن آغاز خواهد شد به عنوان به زودی به عنوان جهانی مستند به پایان می رسد.

For Mary Kom, it will be a tough leap

برای Mary Kom آن خواهد بود دشوار جهش | عکس های اعتباری: PTI

می تواند وجود داشته باشد دو قهرمان جهان در پاشنه او را بیش از حد: تایپه را هوانگ Hsiao-ون های 54kg قهرمان که باریک پایین به آن را به 51kg دسته در توکیو; و روسیه Liliya Aetbaeva این 51kg قهرمان است که انتظار می رود به انتخاب کنید تا به یکی از اسکله.

در بدمینتن, ساینا Nehwal — اولین هندی shuttler به برنده یک مدال های المپیک با یک برنز در المپیک 2012 لندن — اضطراب است. بازیکن ساخته شده است که زنان هندی بر این باورند که آنها می تواند ضرب و شتم همه فتح چینی است تا مطمئن شوید که او می تواند آن را به توکیو در سال 2021. او 30 و ممکن است آن را کشیده اما آن را می شود سخت تر در حال حاضر. Nehwal اتحاد خارج شد در دور اول در سه از پنج تورنمنت بین المللی در سال جاری و آخرین پیروزی بزرگ آمد ژانویه گذشته در اندونزی کارشناسی ارشد پس از یک آسیب دیدگی مجبور کارولینا مارین به ترک زود هنگام در فینال.

Saina Nehwal will find it hard too

پس از تبدیل شدن به شماره 1 جهانی برای اولین بار در ماه مارس 2015 یک سال که او نیز موفق به کسب قهرمانی جهان, نقره, Nehwal بود و انتظار می رود به کسب دومین مدال های المپیک در ریو در سال 2016 ساخته شده اما تکان دهنده زود هنگام خروج. او تا به حال یک عمل جراحی زانو به زودی پس از اما و آمد را به نفع خود برنز در مسابقات قهرمانی جهان در سال 2017 و مشترک المنافع طلا سال آینده, ضرب و شتم P. V. Sindhu در فینال. با تمام مسابقات بسته و او را در رتبه بندی جهانی لغزش تا 20, از آن خواهد شد و نه اضطراب Nehwal که تلاش می کند برای یک 2021 اسکله.

به تعویق افتادن نتیجه کاملا مخلوط کیسه افتتاح برخی از درهای اما تهدید به دیگران است. همه ورزشکاران با اینحال سایش در بیت انتظار بی صبرانه برای این مستند به پایان رسید و ضربه خود را آموزش گام های دوباره.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب