اهل لغو آن فصل چهار شنبه. گام بعدی برای NHL?

در حالی که این قابل فهم است که مردم می خواهند به تلفیق چه NHL را انجام دهد با آنچه ذكر است انجام می شود واقعیت

توسط NEWSMINERAL در 22 اردیبهشت 1399

در حالی که این قابل فهم است که مردم می خواهند به تلفیق چه NHL را انجام دهد با آنچه ذكر است انجام می شود واقعیت این است که لیگ در عمل متفاوت stratospheres.

نه تنها NHL باید منابع بیشتری در اختیار آن از اهل تلویزیون, رتبه بندی برای بازی در تابستان امسال حتی بدون فن در این عرصه را بیش از احتمال زیاد از طریق سقف. برای یک لیگ سخت در تلاش برای افزایش آن رسانه ردپای که به تنهایی انگیزه برای ادامه بازی.

آن بوده است مدت 60 روز پس از NHL به حالت تعلیق 2019-20 فصل به طور نامحدود; پس از آن ظاهر جریان مداوم از اطلاعات جدید در نورد به عنوان تصمیم سازان به نوبه خود هر سنگ.

هنوز هم وجود دارد هیچ جدول زمانی در مورد امکان بازگشت به بازی.

در اینجا چیزی است که ما تا کنون می دانیم:

چه گزینه های روی میز ؟

شده است وجود دارد بسیاری از حدس بر این جبهه با ایده های مختلف ظاهر چپ و راست در طول چند ماه گذشته.

آن آغاز شده و با یک زمین بازی از بقیه بازی ها در گرند فرک N. D. یک رویا لوله که کمیسر گری Bettman قرار داده kibosh در ماه گذشته. که با توجه به امکان یک تعداد انگشت شماری از "hub شهرستانها" بازی میزبان برای بقیه به طور منظم فصل برنامه.

به طور طبیعی مینه سوتا را حس به عنوان یک گزینه بر اساس آن کم عفونت رای بالا تست ظرفیت و هتل فضایی در نزدیکی سنت پل اکسل انرژی مرکز در میان چیزهای دیگر. NHL هنوز به تایید "مرکز شهر" در نظر میگیرد.

شاید بزرگترین نگرانی برای بازیکنان که با توجه به این گزینه است که به دور از خانواده خود را برای یک دوره طولانی از زمان.

"بچه ها با بچه ها در خانه نیست علاقه مند تالار گفتگوی جوانان ایرانی تا جایی برای چهار ماه و دوری از آنها گفت:" وحشی goaltender Devan Dubnyk تیم نماینده اتحادیه.

"من می دانم که خودم شخصا, من علاقه مند به بسته بندی کردن و رفتن به دور است که برای مدت زمان دوری از خانواده. من نمی توانم تصور کنید که هر کس دیگری می خواهد. و من فکر می کنم آن را برای تلفن های موبایل مانند NHL حساس است به آن و درک آن است."

خواهد بود وجود دارد طرفداران در صندلی ؟

بعید است. در حالی که NHL به شدت متکی بر دروازه خود را در, درآمد, هدف نهایی این است برای به پایان 2019-20 نجومی در برخی از راه, شکل یا فرم و انجام این کار به طور چشمگیری بدون تأثیر 2020-21 فصل است.

منطقی است که به معنی رود راه اندازی مجدد پنجره برای این فصل می گیرند در جایی یا در ماه های ژوئیه و اوت و اگر جرم جمع آوری مجاز نیست پس از آن که آنها بیش از احتمال نخواهد بود — NHL به احتمال زیاد باید به حرکت رو به جلو بدون طرفداران در حضور.

در مینه سوتا رژیم صهیونیستی است. تیم Walz تعیین کرده است "قابل پیش بینی" به عنوان یک استاندارد برای بازگشایی بخش از کسب و کار و جامعه مدنی ، حوادث مانند یک رویداد ورزشی و نمایشگاه ایالتی هستند در پایان این طیف است.

"من نمی بینم ورزشی استادیوم پر شده بلافاصله و من فکر می کنم آن را به سخت قبل از واکسن و یا درمانی موثر" فرماندار گفت: در آوریل 12.

که در آن فصل انتخاب کنید تا ؟

به نظر می رسد NHL خواهد پرش مستقیم به پلی آف اگر 2019-20 فصل رزومه. که می تواند فاجعه آمیز برای وحشی به عنوان آنها در حال حاضر یک نقطه از هشتم نهایی و حذفی نقطه در جدول رده بندی کنفرانس غرب.

وجود دارد گزارش های اولیه که NHL خواهد گسترش حذفی فرمت. در صورتی که ثابت شود در این صورت وحشی را برگشتی در تقریبا هر سناریو.

چه با NHL پیش نویس ؟

وجود یک باور در حال رشد با توجه به ESPN که NHL میزبان مجازی پیش نویس در اوایل ماه ژوئن قبل از 2019-20 فصل رزومه.

در حالی که بسیاری از قطعات متحرک و NHL هنوز برای تصمیم گیری در این موضوع این ایده ریشه در این واقعیت است که در انتظار و در نوبت برگزاری این پیش نویس در طول یک شیر تغلیظ شده offseason خواهد بود سخت در تیم های لجستیکی.

شاید بزرگترین نگرانی در اطراف این پیشنهاد واقعیت این است که تیم به طور سنتی با استفاده از پیش نویس جلسات برای ایران. چرا که در این سال مهلت تجارت در ماه فوریه بسیاری از معاملات بالقوه خواهد بود ممنوع به عنوان فصل بعدی نزدیکتر.

علاوه بر این اگر این پیش نویس برگزار می شود قبل از 2019-20 فصل به اتمام است, تیم های مشتاق به ایجاد فهرستی از تغییرات و رقابت برای این سال جام استنلی را در یک نقطه سخت در حالی که برنامه ریزی برای 2020-21.

بازیکنان قادر به اسکیت بازی کردن هنوز ؟

هیچ به غیر از تعداد انگشت شماری از بازیکنان بین المللی مانند وحشی ستاره کوین Fiala زندگی در سوئد که در آن غلطک باز هستند. اکثر بازیکنان در انتظار راهنمایی از لیگ.

از چند هفته پیش, NHL و nhl on nbc منتشر شد یادداشت با اشاره به چگونه برنامه آنها را به آرامی تغییر از فاز 1 که شامل خود-قرنطینه برای بازیکنان هاکی کارکنان به فاز 2 که شامل بازیکنان بازگشت به تیم آموزش امکانات برای فعالیت های گروه.

همانطور که در حال حاضر بدون تیم آموزش امکانات و NHL است که در ادامه به نظارت بر وضعیت به عنوان یک کل.

"ما یک لیگ تصمیم بر افتتاح تیم آموزش امکانات و از آن خواهد شد حداقل تا حدودی وابسته به آن هر بازار در سراسر لیگ از نظر توانایی خود را به جای گروه های کوچک آموزش" معاون کمیسر لایحه دالی ESPN گفت:. "ما نیست و به دنبال ایجاد رقابتی نابرابری بین بازارهای مختلف است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب