هدف فروشگاه در Duluth, ویرجینیا, Grand Rapids, تا اطلاع ثانوی بسته

هدف فروشگاه در Duluth, ویرجینیا و گرند رپیدز خواهد بود تا اطلاع ثانوی بسته خرده فروش ها در روز جمعه گفت. به

توسط NEWSMINERAL در 10 خرداد 1399

هدف فروشگاه در Duluth, ویرجینیا و گرند رپیدز خواهد بود تا اطلاع ثانوی بسته خرده فروش ها در روز جمعه گفت.

به فروشگاه اضافه شد به لیست آغاز شد که یک روز قبل از آن با چند دوقلو شهرستانها مترو مکان. تظاهرات و شورش ها ریخته اند به خیابان ها پس از روز دوشنبه در مرگ بازداشت جورج فلوید و هدف فروشگاه در مینیاپولیس در میان بسیاری از کسب و کار است که غارت شده, تخریب و یا به آتش کشیدند و در روز های اخیر.

"ما دل شکسته از مرگ جورج فلوید و درد آن باعث شده است جامعه ما" هدف در بیانیه ای گفت. "در این زمان ما را ساخته اند این تصمیم به بستن تعدادی از فروشگاه های ما تا اطلاع ثانوی. تمرکز ما باقی خواهد ماند و ما اعضای تیم ایمنی و کمک به جامعه ما زخم التیام یابد."

همانطور که از اواخر جمعه هدف را به طور موقت بسته شدن لیست شامل 70 فروشگاه در سراسر مینه سوتا و غربی ویسکانسین.

در ضمن توله مواد غذایی در دولوت گزارش را بسته 8 بعد از ظهر جمعه. تماس به طور معمول 24 ساعته فروشگاه بودند پاسخ داده نشده و شرکت ها سخنگوی بلافاصله پاسخ به پرس و جو از اخبار تریبون.

مینه سوتا رژیم صهیونیستی است. تیم Walz روز جمعه اعمال یک شبه حکومت نظامی در مینیاپولیس و سنت Paul سفارش مردم به خیابان از 8 بعد از ظهر تا 6 صبح روز جمعه و شب شنبه. Walz گفت: محلی دیگر حوزه های قضایی موضوع می تواند سفارشات خود را اگر لازم تلقی می شود اما هیچ کدام تا به حال اعلام شده است در شمال مینه سوتا است.

برخی از خرده فروشان از جمله خارج شده و در حال حاضر به حذف یک شبه ساعت در ماه های اخیر با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب