تامیل نادو دولت چالش های HC سفارش در بسته شدن Tasmac مشروب مغازه

توسط: اکسپرس میز وب | Chennai | به روز شده در: 9 مه سال 2020 3:45:25 pm یک صف خارج Tasmac liquor sto

توسط NEWSMINERAL در 20 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس میز وب | Chennai | به روز شده در: 9 مه سال 2020 3:45:25 pm
Tamil Nadu govt challenges HC order on closure of Tasmac liquor shops یک صف خارج Tasmac liquor store در تامیل نادو در مارس 7.

تامیل نادو دولت منتقل شد دیوان عالی کشور روز شنبه در برابر یک منظور تصویب توسط مدرس دادگاه عالی یک روز قبل از کارگردانی بسته شدن تمام دولت-اجرای خرده فروشی مشروب رسانه ها در دولت تا قفل برداشته شد.

ویژه بخش نیمکت از عدالت Vineet Kothari و عدالت Pushpa Sathyanarayana گذرانده بودند موقت سفارش در روز جمعه پس از شنیدن یک دسته ای از دادخواست به دنبال بسته شدن مشروب مغازه ها به عنوان آنها نقض دستورالعمل های تعیین شده برای مهار گسترش Covid-19.

خواندن این داستان در تامیل

HC حال گفت: دولت می تواند با استفاده از آنلاین و تحویل در منزل مدل به فروش مشروب در طول مستند دوره است.

تامیل نادو دولتی بازاریابی شرکت (TASMAC) دولت شرکت که مبادرت به فروش مشروب در دولت منتقل apex دادگاه به دنبال فروش از طریق vends به عنوان به خوبی.

این AIADMK رهبری دولت بازگشایی فروشگاه های مشروبات الکلی در سراسر کشور به جز در چنای و مهار مناطق در 7 مه پس از یک دوره 43 روز. آن را به فروش می رسد در حدود 20 lakh لیتر مشروب در آن روز ارزش Rs 170 کرور.

توضیح داد | چرا مشروب فروش ماده متحده

Tamil Nadu govt challenges HC order on closure of Tasmac liquor shops در مارس 7, Tamil Nadu دولت به فروش می رسد در حدود 20 lakh لیتر مشروبات الکلی به ارزش Rs 170 کرور.

در مه 4, همانطور که دولت اعلام کرد بازگشایی فروشگاه های مشروب, آن را تا به حال کارگردانی مغازه به پیاده سازی سخت اجتماعی فاصله هنجارها و تنظیم یک زمان از 10 صبح تا 5 بعد از ظهر. آن را نیز وعده داده شده برای استقرار کارکنان اضافی برای مدیریت جمعیت است.

HC یک روز قبل از فروشگاه به بازگشایی حاضر به ماندن تصمیم دولت. آن را دستور داده است که هر فرد مجاز به خرید تنها یک بطری مشروب (750 میلی لیتر) در هر روز اگر پرداخت توسط پول نقد.

یکی از دادخواهان که تا به حال نقل مکان کرد و HC به دنبال بسته شدن Tasmac فروشگاه های بازیگر شد-تبدیل-سیاستمدار Kamal Haasan سیاسی و برگ Kairali Needhi Maiam (MNM).

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن