مذاکرات با چین مثبت خود ادامه خواهد داد: Rajnath Singh

توسط: PTI | دهلی نو | به روز شده در: 8 ژوئن 2020 8:33:12 pm وزیر دفاع Rajnath Singh وزیر دفاع Rajnat

توسط NEWSMINERAL در 19 خرداد 1399
توسط: PTI | دهلی نو | به روز شده در: 8 ژوئن 2020 8:33:12 pm
rajnath singh on china standoff, Rahul Gandhi, india china, india china border standoff, lac, india china border tensions, china army ladakh, indian army وزیر دفاع Rajnath Singh

وزیر دفاع Rajnath Singh روز دوشنبه گفت: هند نظامی و دیپلماتیک سطح مذاکرات با چین مثبت بوده است و ادامه خواهد داد. پرداختن به BJP را ماهاراشترا Jan-Samvad تجمع از طریق لینک ویدئو وزیر همچنین گفت که نارندرا دولت منجر خواهد شد اطمینان حاصل شود که هند غرور نمی کنند تا آنجا که این وضعیت همراه هند و چین مرز نگران است.

"مرز اختلاف بین هند و چین شده است مداوم برای مدت زمان طولانی. ما می خواهیم برای حل و فصل آن را به عنوان به زودی به عنوان ممکن است" سینگ گفت.

"مذاکرات با چین در نظامی و دیپلماتیک در سطح. ژوئن 6, مذاکرات بسیار مثبت و دو کشور توافق کرده اند که برای ادامه مذاکرات برای حل و فصل کشمکش مداوم," او گفت:.

کارشناسان توضیح: آنچه باعث شده های اخیر چین لاک حرکت می کند ؟

"من می خواهم به اطمینان مردم است که رهبری این کشور در دست های قوی و ما نمی خواهد سازش در هند غرور و احترام به خود," او گفت:.

سینگ گفت: کنگره رهبر راهول گاندی و برخی از رهبران اپوزیسیون به دنبال دولت روشن
در آنچه اتفاق می افتد در هند و چین مرز.

"به عنوان وزیر دفاع این کشور, من می خواهم به saythat هر آنچه که باید بگویم من می گویند آن را در داخل پارلمان, من نمی خواهد گمراه کردن مردم است".

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن